Pelottaako sinua Suomen tilanne ja tulevaisuus
Kommentit (68)
Ei muutoin paitsi sisäpiiripoliittisesti (Purra-Orpo-Stubb).
ei suomen tilanne pelota, oma tilanne kylläkin. olen työkyvyttömyyseläkeläinen enkä tiedä mihin minun pitäisi mennä kun vuokra jo 800e. masentaa ja ärsyttää ja väsyttää naisettomuuskin. mitä ainainen epäonnistuja voisi tehdä jotta elämä ei olisi samaa mitä se on ollut viimeiset 20 vuotta?
Kyllä. Valitettavasti. Vähän jopa liikaakin.
Uskoisin että hallitus kaatuu pian, toki aika karseeta jos ei kaadukaan.
Muutin jo viime hallituskaudella metsään.
Ei. Mutta surettaa Orpon politiikka.
Ihmisten naiivius ja propagandan määrä pelottaa
Nautin siitä mitä mulla on ja luen vähemmän uutisia. Mun pelko ja murehtiminen ei Suomea pelasta, yritän vaan ottaa elämästä kaiken irti.
Vierailija kirjoitti:
Muutin jo viime hallituskaudella metsään.
Ja minä tunnisti jo parikymppisenä lähihoitaja opiskelijana elämän realiteetit, enkä ole kilpavarustellut elämääni.
Olen ampunut ämpäriini reikiä, enkä ole osallistumassa pelastustoimiin, kun tämä maa palaa.
Sitä niittää mitä kylvää.
Suomella ei ole ollut tulevaisuutta enää sen jälkeen kun maahan järjesteltiin 90-luvun lama. Kunpa olisi nuorena jotenkin ollut mahdollisuus päästä pois tästä maasta, olisi elämä voinut olla täysin toisenlainen ja parempi jossain normaalissa euroopan maassa.
Suomella ei ole tulevaisuutta.
Laitetaan Kiitos 2023-2027 paidat printtiin!
Suomi ja suomalaiset ovat taantuneet jo pitkään, jopa aiemmin fiksut ihmiset ovat lähteneet mukaan tähän vihervasemmiston kulttuurinsuojelupelleilyyn, lähtevät mukaan kaikkeen nyhtökauravillitykseen ja sähköautoiluun vaikkei heillä ole näihin edes varaa. Työssäkäynti ei kiinnosta, oman lapsen tai puolison hyvinvointi ei kiinnosta, oma agenda ja ideologia on se joka määrää elämän suunnan, sitä mietitään yöt unessa ja päivät valveilla. En tiedä johtuuko tuo nyt aivopesusta ja pitkästä väsytystaistelusta että ihminen muuttuu vai vaan mielen heikkoudesta ja muista päänvioista.
Ei pelota, ei huoleta.
Asioista joihin en voi vaikuttaa, niin en mä niistä pysty huolestumaankaan.
Minua pelottaa kun eräs äärijärjestö pääsi hallitukseen. Sen jälkeen ollut uutisia tero ja pommi persuista. Ei ole sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomella ei ole ollut tulevaisuutta enää sen jälkeen kun maahan järjesteltiin 90-luvun lama. Kunpa olisi nuorena jotenkin ollut mahdollisuus päästä pois tästä maasta, olisi elämä voinut olla täysin toisenlainen ja parempi jossain normaalissa euroopan maassa.
Mietippä meitä jotka on syntyneet 80-90 luvun taitteessa. Yhtä alamäkeä on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut joulumieltä tänä vuonna, lähdin ulkomaille jouluksi. Seuraavassa kuussa lähden katselemaan asuntoja ulkomailta. Eipä tässä muuta oikein.
Minäkin olen ajatellut samaa.
Ei ollut joulumieltä tänä vuonna, lähdin ulkomaille jouluksi. Seuraavassa kuussa lähden katselemaan asuntoja ulkomailta. Eipä tässä muuta oikein.