Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joululahja-alkoholit kaataa viemäriin?

Vierailija
30.12.2023 |

Saimme taas whiskyä ja konjakkia joululahjoiksi, vaikka emme nitä toivoneet.

Antajien mieletä on kai vitsikästä antaa miehelle iso Johnny Walker kun hän menee aina autolla?

Minun paketissani oli Famous Gouse, koska olen lintuharrastaja.

Tiedän, ettei kinkunrasvoja saa kaataa viemäriin mutta haittaako iso määrä alkoholia vedenpuhdistamon prosessia?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pulloa ei ole iso määrä, hyvin voi kaataa. 

Vierailija
2/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna köyhille! Tulee tarpeeseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Teet omilla juomillasi mitä teet.

Vierailija
4/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kaataa, eivät haittaa puhdistamon prosessia.

Vierailija
5/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yv, jono

Vierailija
6/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjotkaa vieraille lasi aina silloin tällöin, käyttäkää ruuanlaitossa. Tehkää niitä juomia sisältävä lahja ensi jouluna niille keneltä lahjat saitte, he mitä ilmeisimmin tykkäävät alkoholista.

Vierailija
7/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla on aina juoppoja. Olisi ihana ilahduttaa heitä jos ei itse juo.

Vierailija
8/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivat hyvin viemäriin.

Vierailija
9/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v i t t u a! Viinaa ei kaadeta viemäriin, vaan kurkusta alas! Juotte ne vaikka väkisin! Häpeäisitte itseänne, suomalaisuuteen kuuluu viinan juonti!

Vierailija
10/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopivat hyvin viemäriin.

Ostaisivat edes laatujuomia.

Vierailija
11/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain aikoinaan raksan työnjohtajana ollessani parikymmentä pulloa viinaa joululahjaksi. Jätin pari itselleni, jaoin suurimman osan kavereilleni ja loput jaoin paikallisille juopoille. Kovin olivat kiitollisia. 

Vierailija
12/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjotkaa vieraille lasi aina silloin tällöin, käyttäkää ruuanlaitossa. Tehkää niitä juomia sisältävä lahja ensi jouluna niille keneltä lahjat saitte, he mitä ilmeisimmin tykkäävät alkoholista.

* Meillä käy suht harvoi vieraita ja hekin kulkevat omalla autolla, joten alkoholi ei sovi. Eh halua säilytellä isoja pulloja vuosikausia siltä varalta, että voisin tarjota juuri alkoholia. AP

Vierailija
13/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ei ihan periaatteellisesti halua antaa alkoholia muille ihmisille. Ja sitten on tietysti entiset alkoholistit, jotka eivät luonnollisestikaan ala testaamaan päätöstään pitämällä alkoholia kotona. Olen itsekin sellainen. Ei haittaa, jos muut juovat seurassa, mutta en todellakaan uskalla säilyttää alkoholia kotona.

Vierailija
14/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimaista kaataa viemäriin sen enempää mehua kuin viskiäkään. Antakaa itse lahjaksi jollekulle tai viekää vaikka työpaikan taukohuoneeseen saa ottaa -lapulla varustettuna.

Vierailija
15/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki viina on jopa suotavaa kaataa viemäristä alas.

Vierailija
16/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ei ihan periaatteellisesti halua antaa alkoholia muille ihmisille. Ja sitten on tietysti entiset alkoholistit, jotka eivät luonnollisestikaan ala testaamaan päätöstään pitämällä alkoholia kotona. Olen itsekin sellainen. Ei haittaa, jos muut juovat seurassa, mutta en todellakaan uskalla säilyttää alkoholia kotona.

---

Tässä on isoja eroja. Minä tunnen jo 23 vuotta sitten raitistuneen alkoholistin, jolla on an alkoholia kotona. Osa kavereissta ottaa mielellään ja hän tarjoaa mielellään. Itse ei ole juonut pisaraakaan 23 vuoteen

Vierailija
17/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä ainakin konjakki kastikkeisiin.

Vierailija
18/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia hoidettu.

Vien huomenna viemäriin  tyhjennetyt 5 pulloa  Rinki-pisteelle samalla kun vien pahvia ja kierrätysmuovia.

Tuli taas lisää tilaa keittiöön. AP

Vierailija
19/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä v i t t u a! Viinaa ei kaadeta viemäriin, vaan kurkusta alas! Juotte ne vaikka väkisin! Häpeäisitte itseänne, suomalaisuuteen kuuluu viinan juonti!

Näin juuri. Perussuomalaisessa yhteiskunnassa viinat juodaan ja paljon!

Vierailija
20/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Tässä on isoja eroja. Minä tunnen jo 23 vuotta sitten raitistuneen alkoholistin, jolla on an alkoholia kotona. Osa kavereissta ottaa mielellään ja hän tarjoaa mielellään. Itse ei ole juonut pisaraakaan 23 vuoteen

Jokainen joka on vieraillut 12 askeleen vertaistukiryhmän pöytien äärellä tuntee tuon samaisen tyypin muttei kuitenkaan ole koskaan tavannut tätä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi