Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joululahja-alkoholit kaataa viemäriin?

Vierailija
30.12.2023 |

Saimme taas whiskyä ja konjakkia joululahjoiksi, vaikka emme nitä toivoneet.

Antajien mieletä on kai vitsikästä antaa miehelle iso Johnny Walker kun hän menee aina autolla?

Minun paketissani oli Famous Gouse, koska olen lintuharrastaja.

Tiedän, ettei kinkunrasvoja saa kaataa viemäriin mutta haittaako iso määrä alkoholia vedenpuhdistamon prosessia?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa minulle. Rakastan viskikanaa.

Vierailija
22/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idioottimaista kaataa viemäriin sen enempää mehua kuin viskiäkään. Antakaa itse lahjaksi jollekulle tai viekää vaikka työpaikan taukohuoneeseen saa ottaa -lapulla varustettuna.

Idioottimaista antaa lahjaksi viinaa, ikäänkuin se olisi jokaiselle tervetullut lahja.

Eiköhän nämä pula-ajat ole jo takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kaataa pois.

Vierailija
24/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Teet omilla juomillasi mitä teet.

Mutta tuo on väärinkäyttöä, tuommoisesta pitäisi tuomita kuritus huonetta vähintään pari vuotta . Jos joku sinua arvostaa niin paljon, että antaa viski-,ta konjakkipullon, pitäisi tajuta lahjan antajan arvostavan sinut korkeammalle, kuin ansaitset

Vierailija
25/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää missään nimessä kaatako viemäriin vaan viekää ensi jouluna jollekin lahjaksi tai jonkun tutun synttäreille. 

Vierailija
26/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Famous Grouse.

Vierailija
27/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä v i t t u a! Viinaa ei kaadeta viemäriin, vaan kurkusta alas! Juotte ne vaikka väkisin! Häpeäisitte itseänne, suomalaisuuteen kuuluu viinan juonti!

Näin juuri. Perussuomalaisessa yhteiskunnassa viinat juodaan ja paljon!

Et varmaankaan selvinpäin tuota kirjoittanut?

Vierailija
28/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama neuvo kuin villasukkien suhteen: lahjoita lähimpään vanhainkotiin tai palvelutaloon. Vanhuksille tekee hyvää saada pikku huikka konjakkia iltaisin, saa veren kiertämään. Joskus aikoinaan lääkekonjakki tuli kunnan puolesta ja kuului hoitoon, mutta siitä on jo vuosia. Anopille vietiin palvelutaloon muutama pullo vuodessa ja hänelle siitä sitten hoitajat antoivat joka ilta. 

Vierailija
29/54 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia hoidettu.

Vien huomenna viemäriin  tyhjennetyt 5 pulloa  Rinki-pisteelle samalla kun vien pahvia ja kierrätysmuovia.

Tuli taas lisää tilaa keittiöön. AP

Ai tämä olikin provo

Vierailija
30/54 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullon voi antaa myös sellaiselle joka tykkää juoda whiskiä tai viiniä

Vierailija
31/54 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaadoin viemäriin ja pullot vein lasinkeräykseen. Vieläkin ois komerossa täysiä pulloja hävitettäväksi. Tämmöistä konmaritusta täällä.

Vierailija
32/54 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lahjaksi jollekin joka osaa arvostaa.

Vierailija
33/54 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. viskipossu on aika hyvä ruoka, käyttäisin siis ruuanlaittoon :)

Vierailija
34/54 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yv, jono

Ei ei. Minä voin tulla hakemaan vaikka heti.

Vierailija
35/54 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia, mutta teen silloin tällöin hedelmäkakkuja, joihin lorautan konjakkia tms.

Vierailija
36/54 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain töissä kolme pulloa punaviiniä lahjaksi, onnistuin onneksi kaikki antamaan eteenpäin töissä niin ei tarvinnut kotiin raahata. Mies sai myös useamman pullon, joi yhdestä pullosta puolet ja loput viemäriin.. edelleen pulloja seisoo riesaksi asti keittiössä (myös viime vuotisia lahjapulloja). Pitää yrittää lahjotella niitä eteenpäin. 

Vierailija
37/54 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin omani saa ottaa -lapun kera ala-aulan kaapin päälle. Oli hävinnyt kauppareissuni aikana. En ehkä suosittele, jos on riski, että päätyy alaikäisten käsiin, mutta meillä on ovet lukossa ja kaikki asukkaat muutamaa pikkulasta huomioimatta aikuisia.

Vierailija
38/54 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa, eli et voi kaataa viemäriin. Pidä kaapissa ja laita hyvän tilaisuuden tullen kiertoon. Niin itse toimimme, kun mies saa usein wiskyä sisareltaan, joka on jostain syystä päättänyt, että hän pitää siitä.

Vierailija
39/54 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä v i t t u a! Viinaa ei kaadeta viemäriin, vaan kurkusta alas! Juotte ne vaikka väkisin! Häpeäisitte itseänne, suomalaisuuteen kuuluu viinan juonti!

Höpö höpö ei kuulu kaikilla. Viemäriin menis ja pieraisisin perään.

Vierailija
40/54 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjotkaa vieraille lasi aina silloin tällöin, käyttäkää ruuanlaitossa. Tehkää niitä juomia sisältävä lahja ensi jouluna niille keneltä lahjat saitte, he mitä ilmeisimmin tykkäävät alkoholista.

* Meillä käy suht harvoi vieraita ja hekin kulkevat omalla autolla, joten alkoholi ei sovi. Eh halua säilytellä isoja pulloja vuosikausia siltä varalta, että voisin tarjota juuri alkoholia. AP

Ei niitä säilytellä tarvitse, vaan annat lahjaksi eteenpäin. Tiedätte varmasti ketkä teidän tuttavapiiristä käyttävät alkoholia, joten sinne vaan menemään. Pääset näin ilahduttamaan toisia.

Itse olen harrastanut myös sitä, että otan tuollaisia pulloja illanviettoihin mukaan, jätän pullon avattuna jonnekin sinne pöydälle, ja hupsheijjaa, illan mittaan se on tyhjentynyt ihan itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä