Voiko joululahja-alkoholit kaataa viemäriin?
Saimme taas whiskyä ja konjakkia joululahjoiksi, vaikka emme nitä toivoneet.
Antajien mieletä on kai vitsikästä antaa miehelle iso Johnny Walker kun hän menee aina autolla?
Minun paketissani oli Famous Gouse, koska olen lintuharrastaja.
Tiedän, ettei kinkunrasvoja saa kaataa viemäriin mutta haittaako iso määrä alkoholia vedenpuhdistamon prosessia?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Idioottimaista kaataa viemäriin sen enempää mehua kuin viskiäkään. Antakaa itse lahjaksi jollekulle tai viekää vaikka työpaikan taukohuoneeseen saa ottaa -lapulla varustettuna.
Just näin. Jollekin kelpaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Idioottimaista kaataa viemäriin sen enempää mehua kuin viskiäkään. Antakaa itse lahjaksi jollekulle tai viekää vaikka työpaikan taukohuoneeseen saa ottaa -lapulla varustettuna.
No just näin. Jollekin kelpaa aina.
Jos olisit vaivautunut googlettelemaan. Niin tietäisit, ettei alkoholia saa kaataa viemäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idioottimaista antaa lahjaksi viinaa, ikäänkuin se olisi jokaiselle tervetullut lahja.
Eiköhän nämä pula-ajat ole jo takana.
Sellaista lahjaa ei olekaan, joka olisi kaikille mieleen. Minua ilahduttaa Pandan juhlapöydän konvehdit, mutta ei kaikkia välttämättä. Samoin minulle kelpaa hyasintti, mutta ei kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idioottimaista antaa lahjaksi viinaa, ikäänkuin se olisi jokaiselle tervetullut lahja.
Eiköhän nämä pula-ajat ole jo takana.
Sellaista lahjaa ei olekaan, joka olisi kaikille mieleen. Minua ilahduttaa Pandan juhlapöydän konvehdit, mutta ei kaikkia välttämättä. Samoin minulle kelpaa hyasintti, mutta ei kaikille.
Kynttilä on aina hyvä ja kaikille sopiva lahja. Ainiin, paitsi esim minä en polta lainkaan kynttilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Asia hoidettu.
Vien huomenna viemäriin tyhjennetyt 5 pulloa Rinki-pisteelle samalla kun vien pahvia ja kierrätysmuovia.
Tuli taas lisää tilaa keittiöön. AP
Se konjakki nyt ainakin olisi toiminut hyvin yskänlääkkeenä.
Googlettamalla löytyi faktaa. Kotitalouksien alkoholit voi kaataa viemäriin. Kylmää vettä perään.
Anna eteenpäin, älä viemäriin. Luulisi joku ystävistä, tutuista tai sukulaisista löytyvän joka juo.
Voi kaataa,niin me teimme. Raitis joulu kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Pöljä. Ne voi säilyttää ja antaa eteenpäin. Itse vein juopolle tädilleni lahjaksi juhannuksena. Oli onnellinen. Olen myös myynyt halvalla pois. Kun tutut tietää että mulla on viinaa jemmattuna- lahjoituksena saatuna.
*
Olisin myynyt juomat takaisin Alkoon, mutta se ei onnistu.
En ole kenenkään juoppo täti, joka ihastuisi alkoholilahjasta. AP
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit vaivautunut googlettelemaan. Niin tietäisit, ettei alkoholia saa kaataa viemäriin.
Miten niin ei saisi? Sinnehän se joutuu joka tapauksessa, kun juot putelin viinaa ja sitten kuseskelet sen vessanpönttöön. Jäteveteen se kulkeutuu tavalla tai toisella.
Järkevämpäähän se tietysti olisi antaa jollekin eteenpäin, että joku siitä hyötyisi ja saisi siitä iloa, mutta kaada toki viemäriin, jos se on sinusta helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Teet omilla juomillasi mitä teet.
Niin omilla mutta ei miehen juomia voi kaataa ne eivät ole omia. Toki voi antaa eteenpäin tai tarjota vieraille yhdet.
Pöljä. Ne voi säilyttää ja antaa eteenpäin. Itse vein juopolle tädilleni lahjaksi juhannuksena. Oli onnellinen. Olen myös myynyt halvalla pois. Kun tutut tietää että mulla on viinaa jemmattuna- lahjoituksena saatuna.