Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan sitä aikaa kun vaimo jaksoi laittautua

Vierailija
30.12.2023 |

Nyt kun asutaan yhdessä, on lapsia jne niin istuu yleensä vain pieruverkkareissa sohvalla. Kaipaan sitä kun hän laittautui ja meikkasi itsensä kauniiksi minua varten. Onko tuo liikaa pyydetty? 🙄

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin moititte miestä? Kyllä muakin ärsyttäis roikalehtiva ihminen kotonani. Ostan omalle miehelleni jatkuvasti hyvän näköisiä vaatteita, että se näyttäis kotonakin hyvälle. Ihan mun silmieni iloksi.

Eli riittää, kun laittaa kivat valmiiksi ostetut vaatteet päälle? Eiköhän se onnistu.

Vierailija
82/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä suomalaista tasa-arvoa... Sitten kun tulee kritiikkiä naiselle joka ei huolehdi ulkonäöstään niin osaavat kääntää sen niin että mies on se joka joutuu pitämään huolta ulkonäöstään. Ei se kuulkaas naiset mene niin... kumpikin on vastuussa ulkonäöstään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin moititte miestä? Kyllä muakin ärsyttäis roikalehtiva ihminen kotonani. Ostan omalle miehelleni jatkuvasti hyvän näköisiä vaatteita, että se näyttäis kotonakin hyvälle. Ihan mun silmieni iloksi.

Eli riittää, kun laittaa kivat valmiiksi ostetut vaatteet päälle? Eiköhän se onnistu.

Parturin ja hygienian saat hoitaa itse. Se kuuluu myös asiaan. Ja iloinen hymy ja halaus vähintään kerran päivässä.

Vierailija
84/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas saa olla kiitollinen, että ymmärsin mennä naimisiin aasialaisen naisen kanssa. Heille on kunnia-asia olla naisellinen ja huoliteltu, vaikka ovat yleensä kauniita ilman meikkiäkin.

Ne luonnonkauniit aasialaiset ovat varmaan siellä Aasiassa....?

Vierailija
85/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parturin ja hygienian saat hoitaa itse. Se kuuluu myös asiaan. Ja iloinen hymy ja halaus vähintään kerran päivässä.

Mikäs kaikki naisella ns. kuuluu asiaan? Kampaaja, hygienia ja miehen ostamat vaatteet + hymy ja halaus? Tuoko se sitten riittää? Mulla on kuitenkin saman verran tunteja vuorokaudessa kuin miehellä ja saman verran töitä ja velvollisuuksia.

Vierailija
86/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas saa olla kiitollinen, että ymmärsin mennä naimisiin aasialaisen naisen kanssa. Heille on kunnia-asia olla naisellinen ja huoliteltu, vaikka ovat yleensä kauniita ilman meikkiäkin.

https://soranews24.com/wp-content/uploads/sites/3/2018/07/girla-final.j…

😂

Vierailija
87/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://soranews24.com/wp-content/uploads/sites/3/2018/07/girla-final.j…

😂

Vierailija
88/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaudutko sinä vaimoasi varten? Jos et niin et voi vaatia sitä vaimoltakaan.

Miten miehen pitäisi laittautua?

Huom. perushygienia ei ole laittautumista, ei myöskään parranajo, parturissa käynti tai tukan kampaaminen. Kaipaatteko siis että mies laittaa vähän poskipunaa ja puuteria vai mitä tarkoitatte tuolla?

Minä tykkäisin, jos mies rasvaisi naamansa ja kroppnsa, meikkaisi ihon tasaiseksi, nyppisi kulmakarvat, laittaisi tukan tikkiin, hajusteet, sheivaus alapäähän, kainaloihin ja sääriin, ehkä brasilialainen, naaman sheivaus, korvat ja nenä, kynsien hoito käsissä ja jaloissa, hmmm, mitähän  muuta 🤔? Seksikkäät alushousut, siistit kuteet, seksikkäästi nappia vähän auki puserosta, pientä korkoa kenkiin, että pohkeet näyttää hyvältä. Sikspäkki minimivaatimus. Kuulostaisiko, ap

Miehet luulee, että harmaa pukee niitä. Ei pue. Käykäähän, ukkelit, säännöllisesri hiusten värjäyksessä. Ettei tartte vaihtaa vanhan näköistä nuorempaan.

Vierailija
89/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaudutko sinä vaimoasi varten? Jos et niin et voi vaatia sitä vaimoltakaan.

Miten miehen pitäisi laittautua?

Huom. perushygienia ei ole laittautumista, ei myöskään parranajo, parturissa käynti tai tukan kampaaminen. Kaipaatteko siis että mies laittaa vähän poskipunaa ja puuteria vai mitä tarkoitatte tuolla?

Minä tykkäisin, jos mies rasvaisi naamansa ja kroppnsa, meikkaisi ihon tasaiseksi, nyppisi kulmakarvat, laittaisi tukan tikkiin, hajusteet, sheivaus alapäähän, kainaloihin ja sääriin, ehkä brasilialainen, naaman sheivaus, korvat ja nenä, kynsien hoito käsissä ja jaloissa, hmmm, mitähän  muuta 🤔? Seksikkäät alushousut, siistit kuteet, seksikkäästi nappia vähän auki puserosta, pientä korkoa kenkiin, että pohkeet näyttää hyV

Ja jos tukka alkaa harveta - tai vaikkei alkaisikaan - niin pidennykset kehiin. Kyllä hiukset on miehen kruunu!

Vierailija
90/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitetaan laittautumisella?

Vierailija
91/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne aasialaiset on maksullisia. Elätä mun koko suku, niin meikkaan kyllä.

Vierailija
92/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit tuntuu inhottavalta kasvoilla ja ripsiväri etenkin. Sen lisäksi rahaa menisi tolkuttomasti että löytäisi ripsivärin, joka ei tulehduta silmiä. Punaiset, turvonneet ja vettä valuvat silmät ovat ruuat ja ikävät. Mieluummin laitan rahani ja aikani muuhun kuin meikkaamiseen.

Vierailija
93/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa käynti hiusten kampaus, siistit vaatteet, dödö. Makuuhuonessa voi sitten pukeutua sexysti!

Vierailija
94/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa käynti hiusten kampaus, siistit vaatteet, dödö. Makuuhuonessa voi sitten pukeutua sexysti!

Mahtavaa, ei siis tarvitse sen kummemmin sheivailla tai meikkailla. Iho ei oikein kestä sitä eikä kiinnosta muutenkaan.

Vierailija
95/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monta negatiivista kommenttia? Totta hitossa sekä mies että nainen nauttii siitä, että kumppani laittautuu hänen vuokseen. Tuohan on itsestäänselvä asia. AP, ehkä kysyt vaimoltasi tarvitseeko hän apua lasten kanssa; tai osta vaikka joku spa- viikonloppu tms hänelle, tai teille molemmille. Kyllä se siitä, ruuhkavuodet eivät ole helppoa aikaa. Vielä heitän tähän, että onko mahdollista että vaimosi on yksinäinen ja/tai masentunut? 

Ja kuinka sinä itse voit, työn, lasten ja arjen keskellä?

Vierailija
96/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuuko vaimo käymään myös töissä? Jos on vaan kotona lasten kansa, niin joutuuko tekemään kaikki kotihommat? Jos vaimo on väsynyt, niin ei varmaan jaksa laittautua. Kannattaa sille ehdottaa ulos kavereiden kanssa menoa tai harrastusta, että piristyy ja jaksaa pitää itsestään huolta. Tai vie hänet shoppailemaan, niin saisi uusia meikkejä ja vaatteita joisaa tekee mieli keikailla.

Ei kukaan joudu käymään töissä vaan joutuu olemaan kotona. Totta helvetissä se väsyttää ja elämänilo menee kun täytyy katsoa jotain lasten länkytystä päivät ja on loputtomasti kotitöissä kiinni.

Kysyin siltä kantilta töissä käymistä, että jos sekä käy töissä ja hoitaa lapsia, niin missä välissä vaimolla pitäisi olla aikaa myös kauneudenhoidolle.

Vierailija
97/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuuko vaimo käymään myös töissä? Jos on vaan kotona lasten kansa, niin joutuuko tekemään kaikki kotihommat? Jos vaimo on väsynyt, niin ei varmaan jaksa laittautua. Kannattaa sille ehdottaa ulos kavereiden kanssa menoa tai harrastusta, että piristyy ja jaksaa pitää itsestään huolta. Tai vie hänet shoppailemaan, niin saisi uusia meikkejä ja vaatteita joisaa tekee mieli keikailla.

Meikkaaminen ei ole mitään itsestään huolenpitämistä. Aivan älytön ajatuskin, että meikkaaminen kuuluisi kiinteäksi osaksi etenkin juuri naiseutta. Puhtaus ja mahdollisimman hyvä kunto on itsestään huolehtimista, ei meikit ja jotkut tietyt vaatteet.

Vierailija
98/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuvitellakaan käyttäväni meikkiä. 

Vierailija
99/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikkaaminen ei ole mitään itsestään huolenpitämistä. Aivan älytön ajatuskin, että meikkaaminen kuuluisi kiinteäksi osaksi etenkin juuri naiseutta. Puhtaus ja mahdollisimman hyvä kunto on itsestään huolehtimista, ei meikit ja jotkut tietyt vaatteet.

Niinpä :D Itse en juuri koskaan meikkaa ja ihan täysi nainen olen.

Vierailija
100/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ihmiset sanovat että voivat olla ilman meikkiä mutta itse ainakin näytän superväsyneeltä ja sairaalta ilman meikkiä... meikki korostaa parhaita puoliani. Mitä väärää siinä on?

tai sitten ehkä luulet, että ilman meikkiä = sairas ja väsynyt, vaikka tuokiin on ihan luonnollinen tila.

Väsynyt ihminen näyttää väsyneeltä. Kannattais mieluummin hoitaa se väsymys...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme