Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan sitä aikaa kun vaimo jaksoi laittautua

Vierailija
30.12.2023 |

Nyt kun asutaan yhdessä, on lapsia jne niin istuu yleensä vain pieruverkkareissa sohvalla. Kaipaan sitä kun hän laittautui ja meikkasi itsensä kauniiksi minua varten. Onko tuo liikaa pyydetty? 🙄

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma meillä miehillä. Nuorena jaksoin laihduttaa,ostaa vaatteita ja huolehtia itsestäni.

Nyt yli nelikymppisenä kaikki on jo ihan sama. Oon lihonut eikä ole motivaatiota mihinkään. En jaksa enkä välitä pukeutua. Viimeiset päällä kuljen.

Kumpa saisin otettua itseäni niskasta kiinni.

Vierailija
42/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko susta meikattu nainen vain kaunis? Outoa jos kemikaalit = kauneus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa vaadittu. Minä laittaudun, hoidan kodin hyvin ja lapset. Silti vaan vidduillaan kaikesta ja kaikki otetaan itsestään selvyytenä. Joulun myös laitoin taas viimeisen päälle ruokineen, siivouksineen, lahjoineen. Itse en ollut lahjan arvoinen. Jatkuvaa mäkätystä kuulen. Olen positiivinen ja harvoin huonolla tuulella, muut miehet huomaa kaupungilla, mutta olen ollut uskollinen.

Alkaa kohta mieli lähteä etsimään kaltaistani seuraa.

Vierailija
44/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma meillä miehillä. Nuorena jaksoin laihduttaa,ostaa vaatteita ja huolehtia itsestäni.

Nyt yli nelikymppisenä kaikki on jo ihan sama. Oon lihonut eikä ole motivaatiota mihinkään. En jaksa enkä välitä pukeutua. Viimeiset päällä kuljen.

Kumpa saisin otettua itseäni niskasta kiinni.

Oikeestaan ei haittaa, sit'ä vain toivoisi parisuhteessa ettei kumppania oteta itsestäänselvyytenä.  

Vierailija
45/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan antamaan vaimolle aikaa ja motivaatiota laittautumiseen. 

45: vaihda kumppania. SInua ei arvosteta yhtään, ilman sitä ei ole muutakaan.

Vierailija
46/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet tykkääkään luonnonkauniista?

Vierailija
47/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sun oma laittautuminen, mitä sille on tapahtunut?

Miten miehen pitäisi laittautua? Ajelen kyllä partani parin päivän välein.

AP

Sulla ei parta ilmeisesti kasva kovinkaan nopeasti, jos ajelun parin päivän välein riittää?

Entä kampaatko tukkaasi, huolehdit perushygeniasta, käytät hyväntuoksuista partavettä, pukeudut siististi (ei verkkareita, ei t-paitaa, ei tennissukkia)? Entä onko kotityöt ja lastenhoito myös sinun vastuullasi, ei pelkästään vaimon?

Jos kaikki tuo osaltasi kunnossa, ei ole kohtuutonta odottaa, että vaimokin edes joskus ilahduttaisi silmääsi pukeutumalla kauniisti ja hieman meikkaamalla. 

Vierailija
48/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sun oma laittautuminen, mitä sille on tapahtunut?

Miten miehen pitäisi laittautua? Ajelen kyllä partani parin päivän välein.

AP

Mietipä sitä.

Vierailija
49/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiailla jonneilla mitään vaimoa ole. 

Vierailija
50/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaudutko sinä vaimoasi varten? Jos et niin et voi vaatia sitä vaimoltakaan.

Miten miehen pitäisi laittautua?

Huom. perushygienia ei ole laittautumista, ei myöskään parranajo, parturissa käynti tai tukan kampaaminen. Kaipaatteko siis että mies laittaa vähän poskipunaa ja puuteria vai mitä tarkoitatte tuolla?

Hygienia, tyylikkäät vaateet, parta ja kampaus ojennuksessa. Tuoksuu aina hyvältä. Lihasta löytyy. 

Vierailija
51/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on että meikki kaunistaa, varsinkin kun sen osaa tehdä oikein. Useimmat naiset luulevat olevansa luonnonkauniita ilman meikkiä.. sanonpahan vain että hyvin hyvin harvat ovat....

Vierailija
52/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen katse harhailee muissa naisissa kun olette ulkona, eikä koskaan saa kuulla positiivista lausetta ulkonäöstään, vaimo alkaa miettiä, että laittautumisesta ei ole mitään hyötyä parisuhteessa.

Vierailija
53/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on että meikki kaunistaa, varsinkin kun sen osaa tehdä oikein. Useimmat naiset luulevat olevansa luonnonkauniita ilman meikkiä.. sanonpahan vain että hyvin hyvin harvat ovat....

Vai onko aivopesty, jos vain näkee meikatun kauniina? sitä voi miettiä. Kauneusihanteet jne. 

Vierailija
54/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli suurin osa on rumien kanssa kimpassa. Ja se edellyttää vaimolta jatkuvaa maskin pitämistä naamalla.

Vierailija
55/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietkö vaimoa treffeille, vai kotisohvalla istuessako pitäisi olla mekko päällä, hiukset kiharrettu ja bilemeikit kasvoilla? 

Vierailija
56/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen katse harhailee muissa naisissa kun olette ulkona, eikä koskaan saa kuulla positiivista lausetta ulkonäöstään, vaimo alkaa miettiä, että laittautumisesta ei ole mitään hyötyä parisuhteessa.

Sitten kyllä ukossa on joku vika. Mies vaihtoon. 

Vierailija
57/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipaan sitä aikaa kun ehti ja jaksoi vielä laittautua. Sitä paitsi mies kettuilee jotain joka kerta kun niin teen, joten en ainakaan hänen mielikseen ehosta.

Vierailija
58/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus, ennen lapsia hän oli melkein kaunis mutta nyt on kaikki toivo mennyt

Vierailija
59/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehet tykkääkään luonnonkauniista?

Nykyajan ulkonäkökeskeinen some vääristää naisihannetta. Luonnonkaunis miesten silmissä on kevyt meikki, laitetut kulmat ja ripset. Ilman meikkiä on liian realistinen näkemys... 

Vierailija
60/106 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän paremmalta ilman meikkiä. En sano että olen kaunis mutta meikki ei ainakaan minua kaunista.

Eilen aloin olemaan siksi ilman meikkiä. Ja heti eräs tuntematon vastaantuleva mies katsoi minua pitkään ja sanoi sitten ohi mennessään Hei.  Muutenkin ihmiset katsoivat minuun enemmän kuin ennen. Johtuiko sitten siitä, että niin harva nainen on nykyisin aivan meikitön. En tiedä. Itselläni on ainakin mukavampi olo näin ja se näkyy varmaan ulospäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan