Kaipaan sitä aikaa kun vaimo jaksoi laittautua
Nyt kun asutaan yhdessä, on lapsia jne niin istuu yleensä vain pieruverkkareissa sohvalla. Kaipaan sitä kun hän laittautui ja meikkasi itsensä kauniiksi minua varten. Onko tuo liikaa pyydetty? 🙄
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen itse olet? Käytätkö seksikkäitä vaatteita? Oletko pysynyt yhtä nuoren näköisenä kuin 20v sitten? Paljonko lihaksia? Hygienia, suuhygienia?
Ei tässä mielestäni nuorelta näyttämisestä haaveiltu vaan siitä, että joskus käyttäisi muutakin kuin niitä pieruverkkaireita ja sotkunutturaa. Onko teidän mielestä oikeasti kohtuuton vaatimus? Oletan, että ap itse pukeutuu ja laittautuu.
On se vaan niin käsittämätöntä, että joku käy netissä ventovieraille ruikuttamassa, miten haluaisi oman naisensa taas laittautuvan häntä varten.
Meinaatko niinkuin sille naisellesi näyttää tämän ketjun, vai mitä hittoa...?
Eikö niinkuin oikeasti käy mielessä, mitä sinun kuuluisi tehdä...?!
Että tämmösiä miehiä meillä Suomessa.
No parisuhteessa nyt tulee sellainen mukava olo, että tekee mieli vain olla ne mukavat kuteet päällä jatkuvasti. Sama varmaan miehillä? tai en ole kyllä koskaan nähnyt että joku mies ihan laittautuisi hienoksi kotona. Kyllähän naisetkin tykkäävät jos mies pukeutuu pukuun ja laittaa hyväntuoksuista partavettä jne. Kuitenkin joskus kun ulos mennään, on sitten kiva tehdä vaikka hieno kampaus yms.
Ei ap varmaankaan tarkoittanut, että vaimon täytyisi jatkuvasti olla täydessä latingissa, vaan edes joskus. Pidemmissä suhteissa ja varsinkin lasten jälkeen usein tullaan mukavuuden haluiseksi, eikä enää haluta samalla tavalla huomioida toista, miten suhteen alussa.
Tunnistan itseni tuosta samasta. Vaimo toki laittautuu nätiksi töihin ja on hyvä puoliso, mutta mitään seksishowta tai suihinottoa on turha haaveilla ilman, että sitä itse pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä haavepumpulipallossa sä elät? Ymmärrän tuollaisen toiveen, mutta pidätkö sä myös itse itsestäsi huolta? Uskon, että hyvä mieli ruokkii hyvää mieltä ja samoin se, kun näkee toisen pitävän itsestään huolta. Vai onko niin että sä oot huippukunnossa ja valmis Dressman-mainokseen mutta vaimosi ei?
Dressman on joku laadun mitta???
Dressman-miehet ovat komeita, mutta eivät mitenkään erityisen laittautuneita.
Malleja ne on, jotka tekee ja laittautuu siten kuin käsketään.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs jos hoitaisit sen kodinja lapset ihan yksin etkä päästä teitä vaivaamaan vaimoasi niin eiköhän se siitä piristy.
Miksi miehen pitäisi se yksin tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ap varmaankaan tarkoittanut, että vaimon täytyisi jatkuvasti olla täydessä latingissa, vaan edes joskus. Pidemmissä suhteissa ja varsinkin lasten jälkeen usein tullaan mukavuuden haluiseksi, eikä enää haluta samalla tavalla huomioida toista, miten suhteen alussa.
Tunnistan itseni tuosta samasta. Vaimo toki laittautuu nätiksi töihin ja on hyvä puoliso, mutta mitään seksishowta tai suihinottoa on turha haaveilla ilman, että sitä itse pyytää.
Mutta miehethän tekee ihan samaa? alussa ollaan iha lumoissaan naisesta ja kutitellaan ja hemmotellaan häntä ja sitten 3 vuoden päästä vaimo onkin itsestäänselvyys?
Vierailija kirjoitti:
Mites sun oma laittautuminen, mitä sille on tapahtunut?
Miten miehen pitäisi laittautua? Ajelen kyllä partani parin päivän välein.
AP
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko vaimo käymään myös töissä? Jos on vaan kotona lasten kansa, niin joutuuko tekemään kaikki kotihommat? Jos vaimo on väsynyt, niin ei varmaan jaksa laittautua. Kannattaa sille ehdottaa ulos kavereiden kanssa menoa tai harrastusta, että piristyy ja jaksaa pitää itsestään huolta. Tai vie hänet shoppailemaan, niin saisi uusia meikkejä ja vaatteita joisaa tekee mieli keikailla.
Ei kukaan joudu käymään töissä vaan joutuu olemaan kotona. Totta helvetissä se väsyttää ja elämänilo menee kun täytyy katsoa jotain lasten länkytystä päivät ja on loputtomasti kotitöissä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen itse olet? Käytätkö seksikkäitä vaatteita? Oletko pysynyt yhtä nuoren näköisenä kuin 20v sitten? Paljonko lihaksia? Hygienia, suuhygienia?
Ei tässä mielestäni nuorelta näyttämisestä haaveiltu vaan siitä, että joskus käyttäisi muutakin kuin niitä pieruverkkaireita ja sotkunutturaa. Onko teidän mielestä oikeasti kohtuuton vaatimus? Oletan, että ap itse pukeutuu ja laittautuu.
Keskiverto av-mammalle täysin kohtuuton vaatimus.
Mä teen raskasta kolmivuorotyötä ja siihen päälle suurimman osan kotitöistä. Mies sentään laittaa ruuat. Jos mies alkaisi vinkumaan siitä etten laittaidu häntä varten niin lentäis ovesta ulos salamana. Hänkin on kotona pieruverkkareissa, parta rähjäsenä ja huomiotyövaatteissa lähtee kauppaankin. Mä sentään "laittaudun" kun lähdetään ihmisten ilmoille.
Meikithän ovat kemikaaleja ja naiset jotka käyttää niitä tai ovat riippuvaisia niistä ovat markkinoinnin orjia. Olisit siis illoinen, jos naisesi ei paljon meikkaa ja hänellä on "oma mieli".
Vierailija kirjoitti:
Mites sun oma laittautuminen, mitä sille on tapahtunut?
Ihan yhtä lailla edelleenkin laittaudun. Miesten tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisivat laittautua yhäkin.
Miehet voisivat laottairua yhäkin.
Vierailija kirjoitti:
On se vaan niin käsittämätöntä, että joku käy netissä ventovieraille ruikuttamassa, miten haluaisi oman naisensa taas laittautuvan häntä varten.
Meinaatko niinkuin sille naisellesi näyttää tämän ketjun, vai mitä hittoa...?
Eikö niinkuin oikeasti käy mielessä, mitä sinun kuuluisi tehdä...?!
Että tämmösiä miehiä meillä Suomessa.
Kyllä on kulttuurinvaihdos paikallaan miesten suhteen. Kyllä nämä suomipipot jo on nähty ja kuultu. Inisevät täällä, että voi voi ja oi oi - mutta kotona sille vaimolleen eivät saa sanotuksi mitään. Lopputulema: avioero, minkä jälkeen se vaimo on täällä nettipalstalla ihmettelemässä, että mikä mahtoi mennä liitossa vikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä haavepumpulipallossa sä elät? Ymmärrän tuollaisen toiveen, mutta pidätkö sä myös itse itsestäsi huolta? Uskon, että hyvä mieli ruokkii hyvää mieltä ja samoin se, kun näkee toisen pitävän itsestään huolta. Vai onko niin että sä oot huippukunnossa ja valmis Dressman-mainokseen mutta vaimosi ei?
Dressman on joku laadun mitta???
Dressman-miehet ovat komeita, mutta eivät mitenkään erityisen laittautuneita.
Okei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko vaimo käymään myös töissä? Jos on vaan kotona lasten kansa, niin joutuuko tekemään kaikki kotihommat? Jos vaimo on väsynyt, niin ei varmaan jaksa laittautua. Kannattaa sille ehdottaa ulos kavereiden kanssa menoa tai harrastusta, että piristyy ja jaksaa pitää itsestään huolta. Tai vie hänet shoppailemaan, niin saisi uusia meikkejä ja vaatteita joisaa tekee mieli keikailla.
Ei kukaan joudu käymään töissä vaan joutuu olemaan kotona. Totta helvetissä se väsyttää ja elämänilo menee kun täytyy katsoa jotain lasten länkytystä päivät ja on loputtomasti kotitöissä kiinni.
Ja jos vielä lisäksi joutuu katselemaan takkutukkaista, hielle haisevaa puolisoaan pieruverkkareissa, niin siitä on romantiikka kaukana.
Jaa. Et sitten valinnut sellaista naapurintyttöä, jollaista palstamiehet etsii. Sellaista, joka on maailmanluokan kaunotar vaikka pieruverkkareissa, ilman meikkiä.
Oma vika.
Sama juttu täällä! Ennen oli niin tiptop, nyt ei välttämättä pese edes hampaitaan jos tietää että ei ole ketään tulossa käymään tai olla menossa minnekään. Minulle kyllä jaksaa nalkuttaa jos pelaan liikaa .
Olisi kannattanut valita luonnonkaunis nainen, jolla on kauniit, sopusuhtaiset kasvonpiirteet ja siihen päälle iloinen hymy, ai että mieskin hyrisee tyytyväisenä.