Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stressaavin työ, jota olet tehnyt? Kuinka kauan jaksoit työtä?

Vierailija
30.12.2023 |

Gallpu

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneistamolla työn teossa ei mitään sen kummempaa mutta se sisäinen ilmapiiri oli pielessä kun tein tarvittavia osia koneistamon puolelle ja tuotanto puolelle tuotantopuoli kirosi ja noitui koneistamon puolta ja koneistamon puoli kirosi ja noitu tuotantopuolta itse en halunnut kumpaakaan piti aina teeskennellä että on samaa mieltä kiroajien kanssa 

viisi vuotta olin tuolla kärsimässä

Vierailija
2/56 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjänä. Kausityö. Tehnyt jo 13 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotisiivous. Jaksoin tasan viikon. 

Vierailija
4/56 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakunnallinen ajanvaraus lääkäriasemaketjulle. 8792 kuukaudella olin konkari.

Vierailija
5/56 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtakunnallinen ajanvaraus lääkäriasemaketjulle. 8792 kuukaudella olin konkari.

Haha, kuitenkin 8 kuukaudella, tarkistusnumero erikseen.

Vierailija
6/56 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzeria rukalla sesongin kovimmalla kiireellä menin töihin, mitään senkummempaa perehdyttämistä ei ollut vaan äyskimistä ja tiuskimista. Aivan kamala kokemus sekä ilmapiiri.

Vierailija
7/56 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti. 6h. Muutaman minuutin jälkeen tajusin etten ole myyjä enkä pysty huijaamaan ihmisiä. 

Vierailija
8/56 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallpu?

Vierailija
9/56 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa yksityisellä missä aina säästettiin. 15 vuotta ( mutta kärsin tuona aina uupumuksesta mitä johtaja ei myöntänyt )

Vierailija
10/56 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ammatti on Gallpu? 

Vierailija
11/56 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steveco .todella ahdasmielinen paikka ja sisäänpäin lämpiävä.pikku pomosta isoon ovat suorastaan vähäjärkisiä.

uutena työntekijänä vaikea päästä mukaan kun kukaan ei puhu tai edes vastaa kysymykseen mitään.

Vierailija
12/56 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten pelastaminen kaikelta kivulta. En ole vielä aloittanut, kun en tiedä miten. Pelkästään jotain varpusia on jotain 50 miljardia. Että tuskaista se tulee olemaan. Itken kyllä jo etukäteen, koska kaikki se kärsimys on jo siellä. 

Vierailija
13/56 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Kansanterveysyhdistyksen varainhankinta puhelimitse. Inhosin soittamista tuntemattomille ihmisille ja rahan pyytämistä heiltä. 

Vierailija
14/56 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen Kansanterveysyhdistyksen varainhankinta puhelimitse. Inhosin soittamista tuntemattomille ihmisille ja rahan pyytämistä heiltä. 

Tuo on kieltämättä epämiellyttävää.

Vierailija
15/56 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein töitä yksityisellä lääkäriasemalla. Olin kassalla, otin näytteitä, varasin aikoja. Ei sopinut mulle. Aina epävarma ja riittämätön olo, liikaa erilaisia pieniä hommia, huono perehdytys. Jaksoin 7 viikkoa. 

Vierailija
16/56 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein töitä yksityisellä lääkäriasemalla. Olin kassalla, otin näytteitä, varasin aikoja. Ei sopinut mulle. Aina epävarma ja riittämätön olo, liikaa erilaisia pieniä hommia, huono perehdytys. Jaksoin 7 viikkoa. 

Tuolaiseen ei haluaísi joutua.

Vierailija
17/56 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelun sosiaalityöntekijä. Ne vanhemmat on aivan kamalia. Käyttävät rumaa kieltä puhelimessa eivätkä osaa käyttäytyä. Olin puolisen vuotta.

Vierailija
18/56 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolaiseen ei haluaísi joutua.

Juu en suosittele. Täytyy sanoa, että työ oli täysin erilaista mitä ajattelin kun aloitin työt. 

Vierailija
19/56 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyntityö on myös ikävää

Vierailija
20/56 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttisiivooja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän