Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilalle mennyt teatterireissu. Onko toivoa?

Vierailija
30.12.2023 |

Saimme puolisoni kanssa joululahjaksi liput teatteriesitykseen. Voi kuinka kivaa, kahdenkeskistä laatuaikaa,ajattelin. Kyselin puolisoltani, lähdetäänkö reissuun hyvissä ajoin, käydään vaikka syömässä tai lasillisella. Mies ei vastannut mitään. Ei siis menty. 

Laittauduin hieman tavallista hienompiin vaatteisiin ja muistutin miestä (aiemmasta oppineena), että mä en sitten korkkareilla pysty juoksemaan jäisillä teillä, vaan kävellään rauhallisesti. Tämä mieheltä unohtui heti. Paineli kauheaa tahtia edellä, minä kipitin perässä. 

Esitystä odottaessa ei sanottu sanaakaan. Väliajalla vaihdettiin pari sanaa tauon kestosta, muuten odoteltiin tuppisuina. Esityksen jälkeen äkkiä takkien haku ja vauhdilla kotiin. Kotimatkalla kysyi, mitä mies piti esityksestä. Mies murahti, että tuollaisiahan ne aina on. 

Ei olla juurikaan tuon jälkeen puhuttu. Mua hamittaa ihan vietäväksi. Vielä pari päivää sitten ajattelin, että nyt aletaan tekemään enemmän asioita pariskuntana. Nyt tuntuu, että ei kannata yrittääkään. 

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liput on aika kalliita mihin tahansa esitykseen tai tapahtumaan. Menisin, jos oikeasti kiinnostaa, mutta en menisi jos pitäisi kuluttaa rahaa johonkin, mikä tosiaan ei kiinnosta. Tässä oli kyllä lahjaksi saadut liput, että sikäli tietysti ei itse maksanut niitä. Mutta olisi ollut parempi antaa lahjakortti teatteriin, niin olisi voinut valita edes esityksen, johon menee, vaikka ei erityisesti teatterista pitäisikään. Mutta tosiaan, mikä siinä nyt on niin hirveää, että joutuu teatteriin joskus lähtemään, en kyllä ymmärrä.

Vierailija
82/82 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdehan tuossa on pilalla, ei teatterireissu. Ettekö te puhu keskenänne? Kaikki aika ja energia teillä menee siitä puhumiseen mitä tänään syötäisiin, oikeita keskusteluja ette osaa käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän