Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajusteettomat pyykinpesuaineet pakollisiksi taloyhtiöihin!

Vierailija
29.12.2023 |

Ei lisättävää.Huuhtelin kahdesti ällö imelälle haisevat koneet,silti pyykit haisevat juntti omenapäärynävaniljaomenankukka mix ällötyksille.Ei lähde vaatteista ikinä.Miten jotkut voi näitä käyttää.Huono olo omassa kodissa.Itkettää.Hyi saatana.

Kommentit (260)

Vierailija
21/260 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.En ole allerginen millekkään mut nää pyykinpesuaineiden hajut järkkyjä.Pitäis lailla kieltää.

Vierailija
22/260 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä hajusteettomuushullut ne koittaa määrätä mitä muut saa tehdä. Kuvottavaa porukkaa. Kummasti muualla maailmassa tämmöistä itkuporukkaa ei ole

Lämpöisissä maissa ihmiset elävät pääosin ulkona, joten ne hajut ei samalla tavalla haittaa kuin Suomessa, jossa taas pakon edessä oleillaan paljon sisällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/260 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö taas. Ihmeen sääntö-Suomi. Jos ei normaali pesuaine ole Ok, osta ihan ikioma pesukone. Missään muualla kuin Suomessa ei tällaista valitusta ole. Miten pesukoneessa olleet sinun pyykit, muka haisee sietämättömältä, jos kone on pyörinyt jo tyhjänä. Olen pahoillani, jos sinulla on hajuyliherkkyys, mutta koko maailman ei pidäkään tanssia sinun pillisi mukaan🙄

Vierailija
24/260 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä hajusteettomuushullut ne koittaa määrätä mitä muut saa tehdä. Kuvottavaa porukkaa. Kummasti muualla maailmassa tämmöistä itkuporukkaa ei ole

Mulle tulee migreeniä kaikista hajuista ja vaikkei tulisikaan niin musta ainakin tuntuu siltä.

Sua vaan ärsyttää. Olet henkisesti yliherkkä. 

Niin ärsyttääkin. Nytkin migreeni tuli näistä kommenteista.

Vierailija
25/260 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on autismikirjon henkilö lähipiirissäni, ja niin se menee, että yliherkkyydet vain pahentuvat välttelemällä. Seuraavaksi keitetyn riisin löyhkä saa yökkimään. Kielläpä sitten koko maa keittämästä riisiä. 

Vierailija
26/260 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieren mun pikkarit pilalle. Mun vatsa on niin sekaisin ollut jouluaatosta saakka. Ammoniakkimunapierut polttaa pikkarit karrelle ja se haju muuten pinttyy housuihin. Siinä ei riitä hajusteettomat pesuaineet.

Vierailija
27/260 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisiskin pelkät pyykit vaan koko kämppä.Kaipa me molemmat sit mun mies ja mä ollaan sit outoja kun ei digata jostain hajustetuista omo hajuista.Koko saatanan koti haisee ja paljon.Pyykit parvekkeella ja tuuletus ei auta kuulin.

Vierailija
28/260 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin väliä sillä on miltä joku kerrostalossa verovaroilla asuva sossupummi haisee??

Hyvähän se on sellaisen  paskan koittaa edes lemuaan peitellä.

Vierailija
29/260 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas toivon, että eräät todennäköisesti hajusteettomien pyykinpesuaineiden käyttäjät voisivat käyttää jotain pesuainetta, joka raikastaisi heidän vaatteensa. Ehkä hekin ovat tottuneet tunkkaiseen ominaishajuunsa.

Vierailija
30/260 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajustettu pyykki,tupakanhaju,hiki ja parrakas nainen.Sit lähiöbubiin.Ei kukaan käytä pyykkiä pestessä hajusteita?Köyhät varmaan.Hajuvedet ok ja huone tuoksut.Mese pihalla ja poreamme.Meillä ei omoja ja päärynä tuoksuja ole.Puhdas ei tuoksu miltään.Köyhät haisee kai paskalle niin peittävät kissan kusen ja röökin hajunsa.

Vierailija
31/260 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs hajulla peitetään?Vanilja?Omenapäärynä?🤣🤣🤣🤣In the getto.Kissankusikin haisee paremmalle.Joo ei normaalit täysjärkiset pese pyykkejään millään vaaleansinipunaisilla hajustetuilla häiriintyneillä imeluuksilla.YÄK.

Vierailija
32/260 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap toki puheeksi teidän taloyhtiön yhtiökokouksessa?

Jos taas asut jossain kaupungin ja kelan kustantamassa paikassa, niin olepa hyvä ja lopeta valittaminen ja muista iltarukouksissasi kiittää kaikkia niitä, jotka sinulle mahdollistavat ilmaisen asumisen.

Vierailija
33/260 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ottaa puheeksi.Joo en elä kelan tuilla.Myytiin omakotitalo pois ja ostettiin kolmio.Annetaan tämä vuokralle sitten kun rakennetaan uutta taloa.Ihan olen työssä käyvä.

Vierailija
34/260 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen henkisesti yliherkkä myös kissan kuselle,paskan hajulle ja oksennuksen hajukaan ei omassa kodissa olisi kiva.Tykkään leikko kukista ja panemisesta.

Vierailija
35/260 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on  ooma kone kotona. Jotkut pesuaineet ovat kyllä aika voimakastuoksuisia. Kokeilin sitten "tuoksuttomia" aineita,esim. sertoa. No eihän se ole tuoksutonta vaan haisee pahalle ja myös pyykki pesun jälkeen,ummehtuneen hajuista. Palasin entiseen. Huuhteluaineena käytän pyykkietikkaa,raikastaa koneenkin.

Vierailija
36/260 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma kone, on paha tuoksuyliherkkyys, kieli ja kurkku turpoavat kiinni ja silmät vuotaa vettä, pari kertaa oksentanu mahan tyhjäksi  pihalle kun joku pyöräili ohi hajuvaatteilla. Joskus menny pyykit pilalle toisten hajuaineiden vuoksi.  Ostakaa apteekin dödöjä jos hiki on paha ongelma, ne ei edes tuoksu nii ei tarvi pyykkejä hajustella.  Mulle se on merkki hiki ongelmasta..eikä ne edes peitä kirpeää hien hajua.  Onneksi useimmissa yleisissä paikoissa on tulethan tuoksutta merkki.  Ja miehet, unohtakaa ne axe t kokonaan. 

Vierailija
37/260 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ihmeellisiä murheita.

Venäjällä kolhooseissa ei edes ole pyykinpesukoneita joten suomalaisissa kolhooseissa asiat ovat paljon paremmin.

Olisitte tyytyväisiä edes joskus johonkin.

Onneksi muutaman päivän päästä pääsette miettimään muuttoa kuusen alle tai vaihtoehtoisesti muuhun edulliseen asumismuotoon niin unohtuu taas hetkeksi muut murheet. Suurelle osalle potilaitaan kela onkin jo lähettänyt asumistuki muutoksesta aiheutuvasta vuokran muutoksesta ilmoituksen. Ainakin työpaikallamme työskentelevä siivooja kertoi 150e muutoksestaan. =)

Onnea matkaan ! 

Vierailija
38/260 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on oma kone, on paha tuoksuyliherkkyys, kieli ja kurkku turpoavat kiinni ja silmät vuotaa vettä, pari kertaa oksentanu mahan tyhjäksi  pihalle kun joku pyöräili ohi hajuvaatteilla. Joskus menny pyykit pilalle toisten hajuaineiden vuoksi.  Ostakaa apteekin dödöjä jos hiki on paha ongelma, ne ei edes tuoksu nii ei tarvi pyykkejä hajustella.  Mulle se on merkki hiki ongelmasta..eikä ne edes peitä kirpeää hien hajua.  Onneksi useimmissa yleisissä paikoissa on tulethan tuoksutta merkki.  Ja miehet, unohtakaa ne axe t kokonaan. 

:D koomikko!

Vierailija
39/260 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisessä pyykkituvassa ei käytetä hajustettuja pesuaineita. Piste.

Se lemu ei lähde enää koneesta millään ja tarttuu muiden pesijöiden vaatteisiin. 

Ok, pesen jatkossa asiakkaan kusipyykin hajusteettomilla aineilla, ja on varmaan paras valita se eko-pikapesu myös. Pestään pyykit kahden viikon välein. Arvaa miten hyvin pinttynyt virtsa ja uloste lähtee, tai niiden haju? Oikeesti, kuka aikuinen pesee pyykkinsä yhteisellä koneella jos on vähänkin väliä puhtaudella tai miltä tuoksuu? Niitä saa käyttää ihan kaikki, vaikka miten harmittaisi, niin se vaan on niin.Okei.Peittääkö vaniljapäärynämyski omenankukka hyvin asiakkaaasi kusen hajun?Tekee varmaan hyvää myös vanhalle asiakkaallesi nää vundebaumit.

Vierailija
40/260 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen pitää itse kananpaskasta, niin saako sitä laittaa pesutilan pesukoneeseen ja antaa tuoksun levitä myös rappukäytävään kämpästään? Samoin voi säilyttää avointa säkkiä partsilla?

Vai onko joku kielo-orvokki-ällöimelyys oikeutetumpi "tuoksu"?

Osaatteko arvata, kumpi on tutkitusti myrkyllisempää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi