Mikä lomakohde osoittaitui pettymykseksi?
Mulla Rooma ja Napoli.
Paikalliset ovat tympeitä turisteille, ja eivät muka ymmärrä sanaakaan englantia. M*muja, kodittomia, rottia ja roskia joka puolella. Napolissa myös kulkukoiria. Hotelleissa olematon äänieristys. Rooma on kalliimpi kuin Helsinki.
Hox tämä vain oma kokemukseni, joten jätetään kaikki tunteellinen tappelu vähemmälle.
Kommentit (120)
Sama setti ollaan käyty eikä kyllä toiste tarvitse mennä vaikkei mitään varsinaisesti jäänyt hampaankoloonkaan
Kööpenhamina! KALLIS, mitäänsanomaton, tylyä palvelua ja onnettomat nähtävyydet.
Mallorca: satoi koko ajan.
Rooma: ryöstö keskellä päivää.
Rooma täälläkin ja samat kokemukset
Bulgaria Sunny Beach. Ei ikinä enää. Surkeampaa paikkaa ei varmasti löydy mistään kovin helposti. EI mitään nähtävää.
Samos Kreikassa, tylsä ja mitäänsanomaton. Rannat, ravintolat ja palvelut keskinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Aika huvittavia syitä pettymykselle. Kesällä saattaa sataa vettä, jopa Espanjassa. Ryöstö on taas omaa typeryyttäsi.
Mua on aina kiehtonut Napoli ja usein katsellut matkoja sinne. Ikävä kuulla, että se onkin epämiellyttävä paikka.
Ateena, likainen, todella kamalat ilmansaasteet, roskakasat kaduilla, tylyt ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Mua on aina kiehtonut Napoli ja usein katsellut matkoja sinne. Ikävä kuulla, että se onkin epämiellyttävä paikka.
Kannattaa varoa koko ajan huijausta. Ihan kaikessa. Tai sitten hyväksyt se, että sua huijataan etkä välitä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen tosi rosoinen paikka jossa tekee mieli puristaa käsilaukkua tiukemmin :)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kohteet suomessa
100 % samaa mieltä, siksi rahani menevät ulkomaille
Mutta Napolissa oli toisaalta poliiseja! Jopa metroasemaa oli vartioimassa niitä armeijan poliisiautoja 2 kpl
Vierailija kirjoitti:
Ateena, likainen, todella kamalat ilmansaasteet, roskakasat kaduilla, tylyt ihmiset.
Minäkin olen Ateenassa käynyt, mutta minä tiesin nuo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika huvittavia syitä pettymykselle. Kesällä saattaa sataa vettä, jopa Espanjassa. Ryöstö on taas omaa typeryyttäsi.
Toivottavasti sulle ei käy samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen Ateenassa käynyt, mutta minä tiesin nuo etukäteen.
No, ei tuo mulle mikään lomakohde ollut, parin yön ohikulkumatka interraililla, mutta en olisi uskonut likaisuutta ja saasteita niin pahoiksi.
Ruka. Kallista ja en viihtynyt siellä. Olin iloinen kun lähdettiin pois.
Monet suurkaupungit, liian isoja, liikaa turisteja, kauheat jonotusajat ja pitkät välimatkat, roskaa ja kallista.