Taikaote, joka sytyttää klitoriksen ?
Tällainen otsikko tämän päivän Iltalehdessä, jota lukee aikuisten lisäksi myös lapset ???
Nämä jutut menee ihan älyttömän mauttomiksi !!!
Nyt jarrua näihin juttuihin nuoret hormoonihuuruissa piehtaroivat jannut siellä toimituksessa !!!
Kommentit (45)
Sori nyt vaan, mutta kyllä se klitoris on se naiselle tarkoitettu nautintajuttu, ainoa elin jonka aino tehtävä on tuottaa nautintoa.
Jos se ei sitten kaikille yksistään riitä, on toinen asia.
Mutta Pate sanoi, että "onko sen yt niin vaikeaa tajuta ettei kaikki naiset" ja sitten se MINUN VAIMONI!
Kai se kullikin yleismaailmallisesti on se miesten nautinnon lähde, eikä silti ihan kaikki miehet tykkää naimisesta.
Ja minä sanoin etten MINÄ halua sormia kakkoseen, vaikka kuinka se Paten VAIMO haluaakin. Kai mullakin on oikeus sanoa mitä MINÄ itse, ja vain itse, haluan tai en.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihanaa!
Ihan kun olisin lukenut tän jo 1000 kertaa aiemminkin.
Miksi täällä on sitten 10000 kertaa hoettu, että vain klitorista hieromalla nainen saa orgasmit, kun se ei pidä kaikilla naisilla paikkansa.
Siksi kun nää molemmat seniorit on eläneet omissa tynnereissään. Siellä pohjalla. Kumpikaan ei tiedä muiden elämästä yhtään mitään, mutta käyttäytyvät kun tietäisivät. He ovat oikeassa ja muut väärässä. Molemmilla lienee ainakin jokin muistisairaus. Varmaan jotain muutakin. Keskustelu näiden kanssa on täysin turhaa. Eivät kuuntele, eivät tajua eikä niitä edes kiinnosta.
Minä, minä ja minä
Suuri ongelma tällä palstalla on mm se, että aloitusten aiheet käännetään niihin vakiojankkauksiin, oli alkuperäinen aihe mikä tahansa. Monet täällä myöskään ei osaa yleisesti keskustella aiheista, vaan tulevat vaan kertomaan miten juuri heillä tapahtuu asiat. Yleensä ei edes ole luettu aloitusta kunnolla, kun on niin kova kiire kertomaan minäminäjuttuja.
Ei ole sanotu että vain klitorista hieromalla KAIKKI naiset saavat. Joku saa ihan naimalla, ja joku sillä että nai ja samalla koskee sitä klittaa.
Ja joku suuseksillä. Älä vääntele asioita.
Mutta Pate vänkää vain sitä mitä hänen vaimonsa tykkää, silloin pitää muidenkin niin tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt vaan, mutta kyllä se klitoris on se naiselle tarkoitettu nautintajuttu, ainoa elin jonka aino tehtävä on tuottaa nautintoa.
Mutta Pate sanoi, että "onko sen yt niin vaikeaa tajuta ettei kaikki naiset" ja sitten se MINUN VAIMONI!
Kai se kullikin yleismaailmallisesti on se miesten nautinnon lähde, eikä silti ihan kaikki miehet tykkää naimisesta.
Ja minä sanoin etten MINÄ halua sormia kakkoseen, vaikka kuinka se Paten VAIMO haluaakin. Kai mullakin on oikeus sanoa mitä MINÄ itse, ja vain itse, haluan tai en.
Etkö itse muka huomaa, että sinun sanavalinta tässä asiassa on AINA sellainen, että se on hyvin helppo tulkita koskevan kaikkia naisia: klitoris on se naiselle tarkoitettu nautintajuttu...
Joku aina sitten tuohon tarttuu, Pate tällä kertaa, ja vastaa että kiva, mutta muunkinlaisia naisia on. Sinä sitten otat itseesi ja tulkitset Paten tarkoittaneen että sinun pitäisi olla kuten hänen vaimonsa. Vängätään tästä samasta kuusi sivua, ja sitten lopuksi toteat että sinä puhut AINA vain omasta puolestasi, olet aina KAIKKIEN naisten puolella, et KOSKAAN sano miten muiden pitäisi nauttia. Ketju on valmis ja voidaan aloittaa uusi.
Tätä mä tuossa edellä tarkoitin, että tämä on jo niin nähty. Aina kun ketju lähtee näille linjoille, niin sen voi ajan säästämiseksi summata noilla muutamalla lauseella, ja kaikki tietävät miten se olisi mennyt.
Vai voisiko tätä palstaa käyttää johonkin muuhunkin, järkevämpään keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
No etpä sinäkään tunne kuin oman pillusi, joten ei kannata yleistää. Itse puhut rehellisesti omasta vaimostani, kun ei muista ole kokemusta. En tosin usko,että hän on mikään kummajainen ja harvinaisuus naisten kesken. Joskus tuli luettua HITE raportin satojen naisten kommentteja ja aika yleismaailmallisia taisivat olla. Samoin mitä sen jälkeen lukenut 80-luvulta lähtien. Mutta silti puhunut vain vaimostani. Jollekin niistäkin kommenteista voi olla hyötyä, toisille ei. Lukijan vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sanotu että vain klitorista hieromalla KAIKKI naiset saavat. Joku saa ihan naimalla, ja joku sillä että nai ja samalla koskee sitä klittaa.
Ja joku suuseksillä. Älä vääntele asioita.
Mutta Pate vänkää vain sitä mitä hänen vaimonsa tykkää, silloin pitää muidenkin niin tykätä.
Parhaalla (pahimmalla) tahdollakaan en pysty lukemaan hänen viestejään niin, että jonkun muun tulisi olla kuten hänen vaimonsa. Hän sanoo tuolla, että "Miehen pitää olla utelias, kokeileva ja aistit hereillä, niin naisen orgasmit onnistuu aina."
Eikö me kaikki nyt olla tästä kohtalaisen samaa mieltä? Jokaisen kannattaa kuunnella kumppaniaan pystyäkseen antamaan juuri hänelle parasta nautintoa, olisi minun sanavalintani tälle samalle asialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No etpä sinäkään tunne kuin oman pillusi, joten ei kannata yleistää. Itse puhut rehellisesti omasta vaimostani, kun ei muista ole kokemusta. En tosin usko,että hän on mikään kummajainen ja harvinaisuus naisten kesken. Joskus tuli luettua HITE raportin satojen naisten kom
Enhän puhukkaan kuin itsestäni!! MINÄ en halua sormea kakkoseen= minä en.. ei että kaikki naiset.
Muut naiset jos haluavat niin sitten haluavat. Tajuatko mikä ero on siinä. Ja kun kirjoitin klitoriksesta, niin sehän ON TOTTA, että se on nautintoa varten, ei muuta. Et sinä voi mustaa valkoiseksi väittää.
Miten saat yleistyksen MINÄ sanasta.
Vierailija kirjoitti:
No kerropa sinä vuorostasi, mikä sana Paten tekstissä sai sinut kuvittelemaan, että puhe oli sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerropa sinä vuorostasi, mikä sana Paten tekstissä sai sinut kuvittelemaan, että puhe oli sinusta?
Kas tässä:
"En kyllä halua sormia kakkoseen! Yök.
Kyllä se on se klitoris orgasmeja varten, piste." sanoin minä
Ja Pate vastaa minulle:
"Paitsi ettei vaimolle riitä pelkkä klitoriksen nuolemine"... ja nyt se sormi sitten kakkoseen oli hänelle se juttu.
Taitaa tämä Pate pappa nyt itse kirjoitella toisena persoonana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas tässä:
Ja Pate vastaa minulle:
"Paitsi ettei vaimolle riitä pelkkä klitoriksen nuolemine"... ja nyt se sormi sitten kakkoseen oli hänelle se juttu.
Eli ymmärränkö nyt oikein tämän? Jos joku vastaa jotain suoraan sinun viestiisi, niin oletus on aina että sinun ja kaikkien muiden naisten pitäisi olla juuri kuten siinä vastauksessa sanottiin? En minä tuosta nyt osaa lukea muuta kuin että Pate huomauttaa (tapansa mukaan) että muunkinlaisia naisia on. Minunkin vaimoni on tässä suhteessa erilainen, ja toisinaan asiasta mainitsen, jos luen tekstiä tyyliin "naiselle parasta on ... ja piste".
Mun motiivi on siinä muistuttaa, että jos oman seksielämänsä laatuun haluaa vaikuttaa, niin silloin kannattaa tuntea kumppaninsa mieltymykset ja pitää huoli että kumppani tuntee sinun. Ei minusta mitään muuta yleispätevää neuvoa voi kenellekään antaa, jokaisen on omassa suhteessaan löydettävä ne parhaat tavat jotka toimivat. Usein ne ovat samankaltaisia juttuja, jotka enemmistöllä toimivat, joskus eivät, mutta ennen kaikkea pitäisi tajuta se, että kenenkään mieltymyksiin ei (pitäisi) vaikuttaa sen, mistä joku muu tai edes enemmistö tykkää. Sen vuoksi tämä jauhaminen siitä mistä suurin osa miehiä tai naisia tykkää, on aina yhtä puuduttavaa.
Mitään tapaa ei tee paremmaksi se, kuinka moni muu siitä tykkää. Sanotaan nyt vaikka, että jos 90% ei välitä siitä peukalosta pyllyssä, niin se ei tarkoita sitä, että jokainen haluaa peukaloa pyllyyn yhden kerran kymmenestä. Ne ei tykkää jotka ei tykkää, ja ne jotka tykkää, heille se voi olla ihan 100% juttu.
Ja jos nyt palataan takaisin tähän iltalehden artikkeliin josta koko ketju lähti liikkeelle. Klitoriksestahan siinä siis puhutaan, siitä kuinka se on paljon laajempi kuin se näkyvä osa, kuinka herkkä ja tärkeä nautinnolle se on. Pohditaan myös sitä, että voisiko olla, että ainakin joissakin tapauksissa emätinorgasmit oikeasti ovatkin klitorisorgasmeja, koska anatomian vaihteluiden vuoksi kiihotusta voi saada eri tavoin.
Itse en pidä mitenkään tärkeänä sitä mistä tai millä tavalla orgasmi tulee, joten tämä pätkä oli mielestäni kuitenkin se kaikkein tärkein tuossa artikkelissa ja toistaa sitä mitä minäkin olen täällä yrittänyt toistella:
Jos on uusi seksikumppani, niin on molempien kohteliasta kysyä toiselta, että miten toivot minun koskettavan sinua. Ei kannata lähteä ego edellä tekemään niin kuin itse haluaa, Böhling-Salonen vinkkaa.
Naisen olisi tärkeää myös itse opetella tuntemaan omaa kehoaan. Siksi itsetyydytys on tärkeää. Sen avulla voi oppia, mistä itse tykkää ja miten reagoi mihinkin kosketukseen.
On kuitenkin hyvä muistaa, että se mitä teen yksin itseni kanssa on eri asia, kuin miten toimin toisen kanssa. On tärkeää oppia myös se, mistä tykkää toisen kosketuksen kautta. Kannattaa neuvoa toista nätisti ja toisen osapuolen olisi hyvä olla valmis tulemaan neuvotuksi ja oppia uusia asioita, Böhling-Salonen rohkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas tässä:
Ja Pate vastaa minulle:
Eli ymmärränkö nyt oikein tämän? Jos joku vastaa jotain suoraan sinun viestiisi, niin oletus on aina että sinun ja kaikkien muiden naisten pitäisi olla juuri kuten siinä vastauksessa sanottiin? En minä tuost
Turhaa työtä teet. Ei tuo vänkääjä ymmärrä, mitä yritit hienosti kertoa. Kaikuu kuuroille korville. Taas kerran. Olis mahtavaa, jos nuo kaksi jauhajaa ymmärtäisi jo lopettaa samojen fraasien toistamisen.
Olisko naisilla nyt esitellä niitä otteita, joita otsikossa kyseltiin? Ihan omia kokemuksia ja haluja.
Jos joku nainen vielä uskaltaa sanoa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Suuri ongelma tällä palstalla on mm se, että aloitusten aiheet käännetään niihin vakiojankkauksiin, oli alkuperäinen aihe mikä tahansa. Monet täällä myöskään ei osaa yleisesti keskustella aiheista, vaan tulevat vaan kertomaan miten juuri heillä tapahtuu asiat. Yleensä ei edes ole luettu aloitusta kunnolla, kun on niin kova kiire kertomaan minäminäjuttuja.
No kun naisilta tässä lähinnä kysyttiin, niin minä vastasin mikä minusta tuntuu parhaalta, mutta ei käy, se piti Paten tulla kertomaan mistä hänen vaimonsa tykkää..tulis joskus se vaimo itse kertomaa, olis autenttista ees.
En usko, enkä ole koskaan uskonut edes yhden naisen kokemuksella, että olisi mitään otetta tai klitorisen hyväilyn tapaa joka kaikilla naisilla toimisi. En ole uskonut siihenkään, että klitoris olisi vain yksi pieni huippu ja ainoa oleellisin osa naisen hyväilyä. Uskonut jo siihen mitä 70-luvulla luin ja niihin tuhansiin kertoihin kun olen vaimoa tyydyttänyt etsien erilaisia tapoja erilaisia paikkoja mistä saanut hänen pillunsa syömään kädestä. Voin sanoa, että kaikki keinot on olleet käytössä viimeisen 47v aikana ja koko ajan pitänyt soveltaa uusia onnistuakseen. Olisikin miehelle helkutin helppoa, jos orgasmin saamiseen olisi vain yksi hyväilytapa, -kohta tai väline. Ei ole edes yhdellä ja samalla naisella, joten miten hitossa sitä voisi edes yleistää kaikille toimivaksi. En epäile hetkeäkään, etteikö jollekin naiselle se olisi nänninpää tai toisella anuksen hiplaaminen tai anukseen naiminen tai vaikka höyhen millä kutittaa. Siitä olen kuitenkin satavarma, että eniten pitää naisella kiihoittaa aivoja ennen seksiä. Jokaisen miehen on ne itse omalta naiseltaan etittävä ja löydettävä. Jos miestä ei kiinnosta, niin naisen ei kannata tuhlata häneen aikaansa.Jotain toista miestä kiinnostaa.
Pate.
Vierailija kirjoitti:
En usko, enkä ole koskaan uskonut edes yhden naisen kokemuksella, että olisi mitään otetta tai klitorisen hyväilyn tapaa joka kaikilla naisilla toimisi. En ole uskonut siihenkään, että klitoris olisi vain yksi pieni huippu ja ainoa oleellisin osa naisen hyväilyä. Uskonut jo siihen mitä 70-luvulla luin ja niihin tuhansiin kertoihin kun olen vaimoa tyydyttänyt etsien erilaisia tapoja erilaisia paikkoja mistä saanut hänen pillunsa syömään kädestä. Voin sanoa, että kaikki keinot on olleet käytössä viimeisen 47v aikana ja koko ajan pitänyt soveltaa uusia onnistuakseen. Olisikin miehelle helkutin helppoa, jos orgasmin saamiseen olisi vain yksi hyväilytapa, -kohta tai väline. Ei ole edes yhdellä ja samalla naisella, joten miten hitossa sitä voisi edes yleistää kaikille toimivaksi. En epäile hetkeäkään, etteikö jollekin naiselle se olisi nänninpää tai toisella anuksen hiplaaminen tai anukseen naiminen tai vaikka höyhen millä kutittaa
Voi kultamussukka. Sun ei tartte laittaa puumerkkiä jorinoihisi. Tunnistetaan me sinut jo muutenkin.
Paskapuhetta on se, että pitäisi jotenkin päästä naisen päänsisään saadakseen nainen haluamaan kalua. Tai no, mistäpä sä tietäisin yhden kokemuksella.
Itse kullekin tullut mieleen, että sama rikkinäinen levy pyörii ympyrää. Pitäisi tulla uusia kirjoittajia mukaan niin tulisi ehkä uusia juttuja.
Meillä tuo vaimon "sallittu" pyllyn peukalointi suuseksin yhteydessä on ollut uutena mukana tämän vuoden. Sen jälkeen kun ylikireys hoidettiin pois vaimon alapäänlihaksista. Voimaa (ihan mitattua) ja tiukkuutta siellä on vieläkin kuin pienessä pitäjässä. Onneksi kullini on kestänyt aina millaista puristusta tahansa, eikä ole pienestä säikähtänyt.
Pate.