Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä mies, olisitko valmis tähän saadaksesi 10/10 naisen

Vierailija
29.12.2023 |

- käyt salilla 3-4 kertaa viikossa, et päästä itseäsi lihomaan

- alkoholia vain muutaman kerran vuodessa

- et saa huutaa etkä riehua vaan joudut kommunikoimaan aikuismaisesti

- sängyssä tulet vasta toisena

- laitat laadukasta ruokaa, ei eineksiä

- käyt parturissa muutaman viikon välein ja parta aina siistitty

- käytät siistejä villakangastakkeja ja huollettuja nahkakenkiä, silitettyjä paitoja, laadukasta kelloa yms

- et puhu alatyylisesti etkä kuluta alatyylistä viihdettä

- luet kirjoja ja katsot dokumentteja

- teet ahkerasti töitä pyrkien edistykseen

- kehität itseäsi ihmisenä monin tavoin

- olet ystävällinen ja antelias ihminen, et itsekäs tai negatiivinen 

- panostat parisuhteeseen myös henkisellä puolella 

Jos näillä avuilla saat naisen josta kaverit on kateudesta vihreitä, olisitko valmis yltämään hänen tasolleen? Rauhallinen, seksuaalinen, älykäs, menestynyt, tyrmäävän kaunis ja elegantti nainen, sellainen 10/10

veikkaanpa että harvempi on. Tyytyvät kaljamahoineen kiroilemaan kun ei muka hyvä mies kelpa. Kuvitellaan olevansa suurikin saalis kun ei lyö ja käy töissä.

Kommentit (354)

Vierailija
141/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen tuon lähes kaiken, mutta en yhdenkään naisen takia. 10/10 naisia ei ole.

No se on vielä parempi jos teet nämä itsesi vuoksi. 10/10 naisia on kun hyväksyy inhimillisyyden. Kukaan ei ole räätälöity just sulle ja makuja on monia. Epätäydellisyys voi olla jopa kauniimpaa kuin virheettömyys.

Vierailija
142/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisille naisille ei mikään riitä. Jännä juttu, että vietnamilaisille naisille kelpaa tavallinen suomalainen mies.

Se tavallinen suomalainen mies paljon ansaitsee enemmän kuin useimmat vietnamilaiset miehet. Eikä heillä ole niin onko nuukaa rakastaako miestä vai ei, solmivat usein järkiavioliittoja, jolloin tietty tulot painaa enempi kuin muu.

Sinulla tuskin on ollut koskaan parisuhdetta yleensäkään aasialaisten naisten kanssa, joten höpöttelet vain omia luulojasi julki. Mitä minä tiedän suomalaisia miehiä, joilla on aasialainen nainen, heille on useimmiten yhteisenä piirteenä (niin minullakin), että ovat kyllästyneet suomalaisten naisten tunnekylmyyteen ja riidanhaluisuuteen. Jotkut heistä ovat herkkiä, eli meidän kotimaiset naiset näkevät herkkyyden heikkoutena ja sitten ihmettelevät, kun mies ei puhu koskaan mitään, vaan lopulta löytyy hirttäytyneenä tallin kurkihirteen. Kukapa viitsisi puhua murheistaan naisille, jotka käyttävät käyttävät miehen uskoutumista seuraavan riidan yhteydessä pelkästään lyömäaseena, kun on jo ennen sitä naureskellut av-foorumilla "siskojen" kanssa miten huono ja ressukka mies hänellä onkaan.

On siis täysin loogista, että mies kun tapaa aasialaisen lempeän ja miestä kunnioittavan naisen, niin varmasti sydän alkaa sykkimään eri tavalla kuin suomimatamien kanssa. Ja koska aasialaiset naiset ovat normaaleja ja heillä on normaali tunne-elämä, he pystyvät rakastumaan aivan tavallisiin miehiin, jotka osaavat näyttää myös herkemmän puolensa, ilman että miesten tunteille, ilon aiheille, suruille ja murheille naurettaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisille naisille ei mikään riitä. Jännä juttu, että vietnamilaisille naisille kelpaa tavallinen suomalainen mies.

Se tavallinen suomalainen mies paljon ansaitsee enemmän kuin useimmat vietnamilaiset miehet. Eikä heillä ole niin onko nuukaa rakastaako miestä vai ei, solmivat usein järkiavioliittoja, jolloin tietty tulot painaa enempi kuin muu.

Kyllähän lokkeilu oli havaittavissa ap:n litaniassakin. Eli ei ole paljoa kummempi, jos vastaavaan olisi mahdollisuus.

Vierailija
144/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla tuskin on ollut koskaan parisuhdetta yleensäkään aasialaisten naisten kanssa, joten höpöttelet vain omia luulojasi julki. Mitä minä tiedän suomalaisia miehiä, joilla on aasialainen nainen, heille on useimmiten yhteisenä piirteenä (niin minullakin), että ovat kyllästyneet suomalaisten naisten tunnekylmyyteen ja riidanhaluisuuteen. Jotkut heistä ovat herkkiä, eli meidän kotimaiset naiset näkevät herkkyyden heikkoutena ja sitten ihmettelevät, kun mies e

M28?

Vierailija
145/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla en käy, mutta harrastan kilpaurheilua edelleen huvikseni (taustaa SM-tasolla A-junnuihin asti) ja olen timmissä kunnossa.

Alkoholia käytän useammin. Mukavahan sitä on ottaa viinipaketti illallisella, kun vie daami  fine diningiin. Humalassa et minua näe koskaan. Ja myös tähtäimessäni oleva kympin nainen käyttää alkoholia useammin kuin muutaman kerran vuodessa, joten en usko alkoholin käytön muodostuvan ongelmaksi.

Muut ap:n kriteerit täyttyvät. Eineksiä kuluu toki silloin tällöin, jos menee töissä myöhään.

Vierailija
146/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tuollainen mies, mutta juo yleensä ehkä yhden saunaoluen viikossa. Itse en ole mikään 10/10 nainen, mutta hyvin olen miehelleni kelvannut vaimoksi ja lastemme äidiksi.

Vierailija
147/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole 10/10 nainen, mutta 2vk välein parturissa ravaava mies olisi kyllä turhamainen makuuni. Samoin hienommat vaatteet kotioloissa olisivat täysin turhat makuuni.

Mun miehellä hyvännäköiset ja laadukkaat, rennot kotihosut ja T-paita/neule, eikä mitään revenneitä verkkareita 90-luvulla ja tyyliin Kummelit -T-paitaa. Laadukkaat mukavat vaatteet urheilullisen kropan päällä, ei valittamista. Hiukset ja parta aina siistityt, näyttää tosi komealta.

Jos sä et pidä siisteistä miehistä niin ei sun tosiaan itsekään varmaan tarvi olla erityisen siisti. Yleensä samanlaiset ihmiset tykkäävät toisistaan. Mutta tässä olikin kyseessä 10/10 eikä joku muu.

Vierailija
148/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Kiitos kivasta viestistä. Oikea tosin osui kohdalle jo 10 vuotta sitten, eli tässä tapauksessa ei ole oma lehmä ojassa. Juuri tuossa kävi antamassa suukon ohikulkiessaan, eli kivasti menee :)

Samoin kaikkea hyvää."

Ajatelkaapas palstalaiset, jos mies tekisi vastaavan aloituksen ja myöhemmin uskottelisi, että hän on löytänyt naisen, joka vastaa vaatimuslistaa ja joka käy vielä moiskauttamassa suukonkin, kun unelmien ritari on piereskellyt kiljumukinsa kanssa klo 7:00 lähtien foorumilla. Voi sitä märkien rupsujen ja hörönaurujen metakkaa.

Vierailija
149/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on tuollainen mies, mutta juo yleensä ehkä yhden saunaoluen viikossa. Itse en ole mikään 10/10 nainen, mutta hyvin olen miehelleni kelvannut vaimoksi ja lastemme äidiksi.

Nyt täytyisi saada miehen oikea mielipide julki ja vaihtaisiko sinut kivaan, nuoreen aasialaiseen naiseen. :)

Vierailija
150/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten 10/10 nainen ei ole näemmä sama kuin naisten 10/10 nainen.

Naisten 10/10 nainen näyttäisi olevan noin 6-7/10 nainen miehille.

Olkoot naiset kymppejä toisilleen

Vierailija
151/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen tuon lähes kaiken, mutta en yhdenkään naisen takia. 10/10 naisia ei ole.

Tietysti on, muuten arvosteluasteikko on järjetön.

Vierailija
152/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanpa huvikseen AP:n listaan

- en käy salilla, töiden puolesta saa ihan tarpeeksi liikuntaa ja mitat (180cm) ja 70kg on pysyny kohta yhden vuosikymmenen. En tosiaan ole mikään sali-Make mutten mikään Dakhaun läpikäynytkään

- about max sixpack viikossa yhden vuorokauden aikana, ei alkoholia kahtena päivänä putkeen vain perjantaina tai lauantaina

- onnistuu, enempi oma viilipytty käytös on hermostuttanut muita

- en ole kokenut kyseistä iloa, mutta mikä ettei.

- mikä sitten on laadukasta, en tiedä, mutta itse valmistan safkani, perusruokaa. Joskus harvoin pakastepizza jos ei jaksa.

- käyn parturissa ehkä kerran, kaks vuodessa koska pitkät hiukset ja silloinkin vain kuivat latvat veks. Parran siistimiseen riittää kerta per viikko, ellei sitten kyllästy taas vähäksi aikaa ja aja pois

- pankinjohtaja-isi-core ei sovi mulle. Farkut, huppari tai muu pitkähihainen ja kauteen sopiva takki ja kengät ja talvella pipo

- kyllä alatyyliselle törkyviihtellekin on paikkansa, rajansa kaikella tietenkin

- teen jo muutenkin

- töissä olen mutta mikä on tämä "edistys". Selvitystä kiitos.

- ikivihreä nollalause johon voi liittyä mikä tahansa. Rajaa vähän, muuten pelkkä latteus

- ystävällinen, kyllä. Antelias, riippuu katsantokannasta

- taas yksi "sateenvarjotermi" mikä pitää tuhat asiaa allaan. Jos on jossain ongelma niin sano, en osaa lukea ajatuksiasi.

En varmaan kait sitte läpäissy testiä. Voi voi.

Vierailija
153/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset naiset ovat pikkulapsen näköisiä ja niihin sekaantuvat miehet ovat PASKAA! M28 ON PEDOFIILI! JA ANIMERUNKKARI! Me suomalaiset naiset olemme prerium-luokkaa.

Olet tavallaan oikeassa. Aasialaiset naiset ovat aika siroja ja tietysti joku 45kg aikuinen aasialainen vaikuttaa lapselta av-mamma145kg rinnalla. Se ei kuitenkaan tarkoita, että aikuisten aasialaisten kanssa styylaavat miehet olisivat pedareita.

-eri

Vierailija
154/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten 10/10 nainen ei ole näemmä sama kuin naisten 10/10 nainen.

Naisten 10/10 nainen näyttäisi olevan noin 6-7/10 nainen miehille.

Olkoot naiset kymppejä toisilleen

Et ole 10/10 mies jos sun 10/10 nainen on tasoa persoonaton seksiorja. Sellainen joka ei vaadi mitään vaan antaa aina ja kaiken. Olet pahasti harhainen ja max 3/10 ja sekin antelias arvio näin pyhien kunniaksi 

Vierailija
155/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla tuskin on ollut koskaan parisuhdetta yleensäkään aasialaisten naisten kanssa, joten höpöttelet vain omia luulojasi julki. Mitä minä tiedän suomalaisia miehiä, joilla on aasialainen nainen, heille on useimmiten yhteisenä piirteenä (niin minullakin), että ovat kyllästyneet suomalaisten naisten tunnekylmyyteen ja riidanhaluisuuteen. Jotkut heistä ovat herkkiä, eli meidän kotimaiset naiset näkevät herkkyyden heikkoutena ja sitten ihmettelevät, kun mies e

On siis täysin loogista, että mies kun tapaa aasialaisen lempeän ja miestä kunnioittavan naisen, niin varmasti sydän alkaa sykkimään eri tavalla kuin suomimatamien kanssa. 

Etkö sinä tauno osaa tuon vertaa lukea 🤦🏻. Aiemmin on puhuttu aidasta, niin sinä tulet vuodattamaan tuntojasi seipäästä 🙄.

Miksi minulla heteronaisella olisi suhdetta aasialaiseen naiseen, joka haluaa naimisiin miehen kanssa? 😂 hei haloo? Sinulla on nyt se vika ja ongelma, että puhut vain omasta suomalaisen miehen kokemuksesta ja näkökulmasta käsin unohtaen täysin sen aasialaisen naisen näkökulman, joka tässä oli pointtina alun alkaenkin. Koita edes pysyä aiheessa.

Ne suomalaisen miehen tunteet ja tarkoitusperät ei ole yhtä kuin kuin aasialaisen naisen tunteet ja tarkoitusperät! Pakko nyt kysyä, miten tyhmä sä oikein olet, kun et erota näitä kahta asiaa toisistaan? Tällä kylällä missä asun, on aika paljon aasialaisia naisia, ja kyllä tiedän keskustelujen kautta hyvin pitkälti heidän arvonsa mm tämän suhteen. Osaan suhtautua asiaan paljon objektiivisemmin kuin suomalaisiin naisiin katkeroitunut ja pettynyt mies, joka puhuu aiheesta vain omasta siitä navastaan ja navanalusestaan käsin. Ja voin sanoa, että aasialaisille naiselle hyvä avioliitto (hyvä mies), on hyvin pitkälti järkiavioliitto, jossa mm toimeentulo näyttelee omaa arvokasta ja isoa osuuttaan.

Vierailija
156/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset naiset ovat pikkulapsen näköisiä ja niihin sekaantuvat miehet ovat PASKAA! M28 ON PEDOFIILI! JA ANIMERUNKKARI! Me suomalaiset naiset olemme prerium-luokkaa.

Olet tavallaan oikeassa. Aasialaiset naiset ovat aika siroja ja tietysti joku 45kg aikuinen aasialainen vaikuttaa lapselta av-mamma145kg rinnalla. Se ei kuitenkaan tarkoita, että aikuisten aasialaisten kanssa styylaavat miehet olisivat pedareita.

-eri

M28 on ainakin pedofiili.

Vierailija
157/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään tykkää siitä kuinka naiset lokeroidaan johonkin ysiksi tai kympiksi, mutta tietysti itsekin joskus haaveillut aloituksen kuvailemasta naisesta. Vaikka itse täytän aika lailla kaikki kohdat miehenä mitä ap listasi, niin en näe realistisena pariutua jonkun noin korkeatasoisen naisen kanssa.

Syy on siinä, että jos nainen on fiksu niin hän ymmärtää olevansa täysin kuskin paikalla etsiessään kumppania joten hän varmasti katsoo miehen jolla on pinkka kunnossa.

Minulla on ollut kauniita ja hoikkia tyttöystäviä, mutta he eivät todellakaan ole olleet mitään sosiaalisesti huippulahjakkaita ja fiksuja elämässään pitkälle päässeitä tyyppejä. Tällaisiin minun rahkeeni riittävät ja niihin ap:n mainitsemiin ei.

Ystävällisesti tiedustelen, että mitä olet haaveillut tuollaisesta kympin naisesta? Seksistä hänen kanssaan vai mistä? Millaista elämä hänen kanssaan olisi? Ajatteletko, että hän olisi kaikessa aivan täydellinen vai miten? 

Ilmeisesti olen edustanut tuollaista haaveiden naista joillekin miehille elämäni aikana. Sen vuoksi tämä kiinnostaisi. En oikein käsitä tuollaista, sillä en itse ikinä ole haaveillut mistään saavuttamattomista kohteista. Jos joku ei vaikuta olevan minulle sopiva olipa syy mikä tahansa ja varsinkin se, ettei hän ole minusta kiinnostunut, kiinnostukseni katoaa saman tien.

Vierailija
158/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole 10/10 nainen, mutta 2vk välein parturissa ravaava mies olisi kyllä turhamainen makuuni. Samoin hienommat vaatteet kotioloissa olisivat täysin turhat makuuni.

Mun miehellä hyvännäköiset ja laadukkaat, rennot kotihosut ja T-paita/neule, eikä mitään revenneitä verkkareita 90-luvulla ja tyyliin Kummelit -T-paitaa. Laadukkaat mukavat vaatteet urheilullisen kropan päällä, ei valittamista. Hiukset ja parta aina siistityt, näyttää tosi komealta.

Jos sä et pidä siisteistä miehistä niin ei sun tosiaan itsekään varmaan tarvi olla erityisen siisti. Yleensä samanlaiset ihmiset tykkäävät toisistaan. Mutta tässä olikin kyseessä 10/10 eikä joku muu.

Nappaa "miehestäsi" kuva, ettei kasvot näy.

Vierailija
159/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla tuskin on ollut koskaan parisuhdetta yleensäkään aasialaisten naisten kanssa, joten höpöttelet vain omia luulojasi julki. Mitä minä tiedän suomalaisia miehiä, joilla on aasialainen nainen, heille on useimmiten yhteisenä piirteenä (niin minullakin), että ovat kyllästyneet suomalaisten naisten tunnekylmyyteen ja riidanhaluisuuteen. Jotkut heistä ovat herkkiä, eli meidän kotimaiset naiset näkevät herkky

"Tällä kylällä"...

Tuossa kiteytyy koko naisen kommentti.

Vierailija
160/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyisi saada miehen oikea mielipide julki ja vaihtaisiko sinut kivaan, nuoreen aasialaiseen naiseen. :)

Takuulla vaihtaisi, jos nykyinen vaimo ei uhkaisi tappaa miestä ja lapsia tai muulla tavalla tehdä miehen elämästä helvettiä.