Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aiotte syödä uutenavuotena?

Vierailija
29.12.2023 |

Nakit eivät oikein nappaa.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkeja, lihapullia, Italian-ja sienisalaattia+valkosipulipatonkia.

Vierailija
42/57 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse syön nakkeja niin harvoin, että omaksi perinteeksi on muodostunut se että ruokana on nakit ja muusi. Etenkin siksi, kun nakit on yleensä varsin edullisia tähän aikaan vuodesta.

Ja kun en välitä perunasalaatista näin talvella ja ranskiksetkaan ei oikein maistu niin tuo muusi on just sopiva lisuke ja ruoka mukavan retroa ja junttiakin. En itse juurikaan käytä alkoholia, mutta tokihan tuohon olut kaveriksi sopisi jos vaikka olisi ruokaseuraa jolle alkoholi maistuu.

Skumppaa voisin kyllä lasillisen ottaakin, mutta yksikseen on tyhmä yrittää kilistellä.

Just hyvä, ja asenteesi myös. Ja oma seurahan on paras seura, joten kilistele vain tai ainakin nosta malja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paahtopaistia, perunagratiinia, punaviinikastiketta, ruusukaalia ja salaattia. Illaksi teen voileipäkakun kylmäsavulohesta ja ravuista.

Miten teet ruusukaalit ?

Vierailija
44/57 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutena vuotena on 366 päivää, niin ehtii aika paljon syömään. Ei jaksa luetella. 

Meinasin vääntää juuri saman kielioppivitsin, mutta palsta oli silloin kiinni, ja se jäi 😀

Minäkin meinasin kommetoida samaa. Aika paljon luettelemista. Mutta jos tässä aattoa tarkoitettiin, ja nimenomaan iltaa, niin ehkä pizzaa, teen useamman pelllillisen. Ja salaattia.

Vierailija
45/57 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustotarjotin ja kolmea eri hilloa (Pirkka parhaat juusto hillot), perunasalaattia, mustat oliivit ja paahtoleipää että suolakeksejä. Alkoholiton lager olut. Karkkia ja chipsejä ajattelin vielä k- kaupasta hakea. Käyn uudenvuoden aattona Illalla kävelemässä ja sitten nautin kotisohvalla telkkaria katsellessa. 

sinkkutalous 

Vierailija
46/57 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa  🍕🍕🍕🍕🍕

Vierailija
47/57 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paahtopaistia, perunagratiinia, punaviinikastiketta, ruusukaalia ja salaattia. Illaksi teen voileipäkakun kylmäsavulohesta ja ravuista.

Oi, kuulostaa niin hyvältä. Itse en voileipäkakkua ole tehnyt mutta tuo paahtopaisti perunagratiineineen ja muine lisukkeineen on ollut "entisessä elämässä" ihan yksi vakkari uuteen vuoteen. Sittemmin olen jäänyt ikisinkuksi, lapsettomaksi ja yksinäiseksikin, joten turhan paljon tuosta tulee syömistä yhdelle ihmiselle.

Vierailija
48/57 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta pizza on hyvä ehdokas. Olen syönyt niin paljon kalaa, kaviaaria ja meren antimia, ettei enää maistu. Lihaa emme syö, joten nakit ovat poissa laskuista.

Vierailija
49/57 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teet ruusukaalit ?

Ihan vaan keittämällä, en osaa muutakaan 😀 vähän suolaa veteen, ja yritän varoa keittämästä liian pitkään. Nämä ovat vanhemman lapseni suurta herkkua, ja hänen vuokseen niitä keittelen. Hyvää uuttavuotta kaikille, missä ikinä sitä vietättekin!

Vierailija
50/57 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kipeenä, keuhkokuume niin ei paljon mihinkään pysty. Tilasin salaattia, nakkipaketin ja pommacia. Katson Illallinen yhdelle ja luultavasti kaadun sänkyyn ja nukun 😯 

Vierailija
51/57 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin upean sushi-aterian.

Vierailija
52/57 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wingsejä ja salaattia, sipsejä.

Vierailija
53/57 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kipeenä, keuhkokuume niin ei paljon mihinkään pysty. Tilasin salaattia, nakkipaketin ja pommacia. Katson Illallinen yhdelle ja luultavasti kaadun sänkyyn ja nukun 😯 

Krya på dig!

Vierailija
54/57 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa. Huomenna tehdas käynnistyy. Ei tartte viikkoon muuta syödä.

Vierailija
55/57 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiva kokkailla kotona, mutta menin varaamaan pöydän yhdestä kasvisravintolasta. Joten kasviksia tulee lautasella olemaan monessa eri muodossa.

Vierailija
56/57 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen lohi/katkarapuvoileipäkakun

Vierailija
57/57 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin upean sushi-aterian.

tilasit? Säilyykö se muka tuoreena sunnuntaihin asti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi