Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä neljääkymppiä hipovat miehet jotka "miettii vielä" lastentekoa

Vierailija
29.12.2023 |

Selailin Tinderiä ja siellä tuli vastaan useita neljänkympin korvilla olevia miehiä jotka on profiiliinsa laittaneet lapsihaaveiden kohdalle vaihtoehdon "mietin vielä". Siis oikeasti, sitten naisia syyllistetään siitä ettei lapsia synny. Miehet mietiskelevät sinne 40-50v ikään asti nappaako se perheen perustaminen vai ei. Joo, biologisesti se on miehille helpommin mahdollista kuin naisille, mutta myös miesten korkea ikä on riskitekijä josta vaan ei huudella yhtä suureen ääneen, koska painostus ja syyllistys on suunnattu naisiin. Olisi syytä suunnata sitä realiteettipuhetta myös miesten suuntaan.

Kommentit (354)

Vierailija
301/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siihen laittaa että haluaa lapsia, niin sitten tulee pelkästään naisia joille olet vain lapsentekokone ja elättäjä etkä mikään puoliso tai kumppani.

M41 en mieti enää, lapsiluku täynnä

Jos mies haluaa lapsia, niin haluaako hän yhteydenottoja naisilta, jotka eivät halua lapsia? Siltä naiselta voi myös kysyä mikä hänen koulutuksensa on, missä hän on töissä ja millaista palkkaa hän saa.

Monesti mies on valmis joustamaan asiasta.

Nainen yleensä ei. Nainen kulkee laput silmillä ja näkee vain vauvantekomahdollisuuksia.

M41 en mieti enää, lapsiluku täynnä

Miksi miehet joustavat tuossa asiassa, jos he eivät oikeasti halua lapsia? Mikä järki siinä on?

Et millään keksi yksinkertaista vastausta vai? Mies haluaa suhteen ja seksiä.

Vierailija
302/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei voi koskaan sanoa suoraan ettei halua lapsia jos suhdetta haluaa.

Aika moni nainen etsii miestä, joka ei halua lapsia. Osa naisista ei itsekään halua lapsia, tai sitten heillä on lpaset jo tehtyinä. Etenkään nelikymppiset naiset harvemmin enää etsivät miestä perheenperustamista varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olla vain mainos. Ei ne oikeasti muuta halua kuin pimslooraa. Joillakin naisilla pelkkä vihjaus lapsista sitten vähän myöhemmin laittaa hyrisemään ja tekee anteliaaksi.

Niin,eihän mies voi puhua totta tästä ja menettää mahdollisuutta naiseen heti alkuunsa.

Vierailija
304/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että kyse on vedätyksestä. Annetaan ymmärtää,  että lapsi olisi mahdollinen, vaikka tosi asiassa mies vain haluaa laajemmalta piiriltä tykkäyksiä. En usko kenenkään enää tuossa iässä puntaroivan asiaa aidosti. 

Niin, tämä on sitä miesten kuuluisaa loogista ajattelua; mies ei halua lapsia, joten loogista on houkutella niitä jotka lapsia haluavat (antamalla ymmärtää että mahdollisuus on auki), mutta karkottaa niitä jotka olisivat miehen kanssa samaa mieltä (nainen joka ei halua lapsia, ohittaa tuollaiset "ehkä vielä joku päivä" pohdiskellut). Mahtavaa poikamatikkaa!

Et tajunnut sitä miehen suurinta ongelmaa.Niitä lapsia haluamattomia naisia on pieni vähemmistö,sellaisia on paljon vaikeampi löytää kuin lapsista haaveilevia.

Vierailija
305/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olla vain mainos. Ei ne oikeasti muuta halua kuin pimslooraa. Joillakin naisilla pelkkä vihjaus lapsista sitten vähän myöhemmin laittaa hyrisemään ja tekee anteliaaksi.

Niin,eihän mies voi puhua totta tästä ja menettää mahdollisuutta naiseen heti alkuunsa.

Tyhmästi toimittu. Tuolla systeemillä menettää mahdollisuuden lapsettomaan suhteeseen, kun velat ja lapsensa jo tehneet eivät ota yhteyttä. Näiden kanssa se suhde voisi toimiakin, kun kumpikin sitä mieltä että ei lapsia. Lisääntymishaluisen kanssa se on sitten jatkuvaa vääntöä aiheesta. Sitäkö miehet haluavat?

Vierailija
306/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että kyse on vedätyksestä. Annetaan ymmärtää,  että lapsi olisi mahdollinen, vaikka tosi asiassa mies vain haluaa laajemmalta piiriltä tykkäyksiä. En usko kenenkään enää tuossa iässä puntaroivan asiaa aidosti. 

Niin, tämä on sitä miesten kuuluisaa loogista ajattelua; mies ei halua lapsia, joten loogista on houkutella niitä jotka lapsia haluavat (antamalla ymmärtää että mahdollisuus on auki), mutta karkottaa niitä jotka olisivat miehen kanssa samaa mieltä (nainen joka ei halua lapsia, ohittaa tuollaiset "ehkä vielä joku päivä" pohdiskellut). Mahtavaa poikamatikkaa!

Et tajunnut sitä miehen suurinta ongelmaa.Niitä lapsia haluamattomia naisia on pieni vähemmistö,sellaisia on paljon vaikeampi löytää kuin lapsista haaveilevia.

No eikö sitä suuremmalla syyllä kannata tehdä sellainen profiili, joka vetoaa juuri lapsia haluamattomiin naisiin? Jos kerran sellaisen haluaisi.

Jos esimerkiksi etsii vegaania kumppania, ei todellakaan kannata "vastausten maksimoimiseksi" kirjoittaa, että "syön kaikenlaista", vaan nimenomaan kirjoittaa olevansa vegaani. Vastauksia tulee vähemmän, mutta valtaosa niistä on oikeanlaisia. Sama pätee tähän lapsiasiaan - kannattaa kirjoittaa selkeästi oma kanta asiaan, niin vääränlaisten vastausten määrä minimoituu ja todennäköisemmin löytyy juuri oikeanlaisia.

Vierailija
307/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on loogista etsiä sitä jonka todennäköisimmin löytää saadakseen suhteen ja seksiä.Se miehen haluama versio on paljon vaikeampi löytää ja käytännössä lähes mahdoton saada.Kustannus/hyötysuhde.

Vierailija
308/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on todella surullista. Sitten näillä humupojilla on kova hätä löytää tarpeeksi nuori vaimo, kun lasten hankkiminen tulee ajankohtaiseksi.

Hyvät mahdollisuudet, jos on kerännyt vähän omaisuutta. Mutta jos kaikki on mennyt kurkusta alas, niin ei.

Vierailija
309/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ap:lle tiedoksi, että miehet varoo että he eivät pelästytä naista. Jos mies laittaa profiiliin tyyliin "haluan pian lapsia" se on turn-off niille, jotka eivät vielä nopeasti halua niitä.

Katsoppa yksikin naisten tekemä video, jossa he arvioivat miesten profiileja. Kaikki missä on vähänkin suoraan ilmoitettu jokin asia on "ällöä". Tuloksena on sitten profiileita, mitkä eivät säväytä mutta eivät varsinaisesti ärsytäkkään.

Vielä suurempi turn-off naisille on miehen "en halua lapsia" joten mies ei koskaan sano sitä suoraan.

Vierailija
310/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauli Niinistö.

Ei mulla muuta.

Teki vanhimmat lapset kolmenkympin tienoilla.

Vierailija
311/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ap:lle tiedoksi, että miehet varoo että he eivät pelästytä naista. Jos mies laittaa profiiliin tyyliin "haluan pian lapsia" se on turn-off niille, jotka eivät vielä nopeasti halua niitä.

Katsoppa yksikin naisten tekemä video, jossa he arvioivat miesten profiileja. Kaikki missä on vähänkin suoraan ilmoitettu jokin asia on "ällöä". Tuloksena on sitten profiileita, mitkä eivät säväytä mutta eivät varsinaisesti ärsytäkkään.

Suurempi turn off taitaa olla kyllä 45-vuotias joka ei sen ikäisenä tiedä mitä haluaa. 

TÄMÄ. Jos mulle joku nelissäkymmenissä oleva mies ilmaisee ettei tiedä tavoitteitaan tällaisessa asiassa niin se saa kyllä ottamaan jalat alle saman tien.

Tottakai tietää mutta valehtelee naisen mieliksi.

Vierailija
312/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauli Niinistö.

Ei mulla muuta.

.......

Säälittävä tilanne. Surullinen tarinahan tästä tulee. Onko lapsi nyt 5 v.

Vierailija
313/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain 1/100 miehestä tulee enää ensikertaa isäksi kun täyttää 40 vuotta

Minun isä oli nelikymppinen, kun synnyin. Isäni on isä myös kahdelle pikkuveljelleni.

Niin, hän kuuluu tähän yhteen prosenttiin

Mullakin on pari työkaveria, joista toinen tuli isäksi ensimmäisen kerran 44-vuotiaana, nyt on toinen lapsi tulossa vajaat 45-vuotiaana ja toinen 48- vuotiaana. Toisen vaimo on alle 30 ja toisen vajaa 40. Jälkimmäisen vaimolla on pari lasta aiemmasta suhteesta. Valtaosa työkavereista on tullut ensimmäisen kerran isäksi 20-35- vuotiaina. Itse olin 24 ja oma isä 35.

Vierailija
314/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmästi toimittu. Tuolla systeemillä menettää mahdollisuuden lapsettomaan suhteeseen, kun velat ja lapsensa jo tehneet eivät ota yhteyttä. Näiden kanssa se suhde voisi toimiakin, kun kumpikin sitä mieltä että ei lapsia. Lisääntymishaluisen kanssa se on sitten jatkuvaa vääntöä aiheesta. Sitäkö miehet haluavat?

Vela-naisia on niin pieni vähemmistö että niihin on aika turhaa vedota,miehelle on tehokkain taktiikka väittää haluavansa lapsia vaikka ei halua.Tämä antaa miehelle suhteen siihen paljastumiseen tai vahinkoon asti.Puhumalla täyttä totta suhde ei edes ala.

Vierailija
315/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuolla on merkitystä kun eihän naiset tähän mennessäkään ole välittänyt haluaako mies isäksi vai ei silloin kun naiselle iskee vauvakuume?

Vierailija
316/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hakea veloja koska siinä karsiintuu valtava enemmistö naisista,onnistumismahdollisuus näihin harvinaisuuksiin jää olemattoman pieneksi.

Vierailija
317/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on loogista etsiä sitä jonka todennäköisimmin löytää saadakseen suhteen ja seksiä.Se miehen haluama versio on paljon vaikeampi löytää ja käytännössä lähes mahdoton s

Nelikymppisen miehen on kyllä helpompi löytää nainen, joka ei halua lapsia kuin nainen, joka haluaa lapsia. Mutta toki saatte hakea mitä haluatte.

Vierailija
318/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lestadiolaisessa herätysliikkeessä ei tätä ongelmaa ole. Siellä perhe perustetaan nuorena, ja kolmikymppisten vanhempien perheessä on yleensä jo monta lasta. Ja lapsentekoa jatketaan monesti pitkälle yli nelikymppisinäkin.

Kyllä, lapsia tehdään niin kauan, kunnes vaimo sairastuu (siihen) tai kuolee. Tämän jälkimmäisen myötä ukkeli voi ottaa sitten uuden vaimon, ja sama "ralli" jatkuu.

Että sellainen liike se.

Vierailija
319/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kasvanut maailmassa, jossa miehillä oli kunniantunto ja arvot ja ymmärrys ihmisen elämänkaaresta ja oman navan ylittävästä tarkoituksesta. Mitä niille on tapahtunut? Teinipoikani pitää itsestäänselvyytenä, että hänellä tulee olemaan perhe, ja kaverinsa myös. Yritättekö te levittää pahuuttanne heidän ylleen ja vakuuttaa ihan yhtä tosissanne, ettei kukaan todellinen mies lapsia halua, kuin levitätte naurettavia prosenttilukuja vääristä isyyksistä. Millä ihmeen motiivilla joku menee heittämään luvuksi 85 prosenttia ilman, että toiset nauravat suoraan pihalle? En ymmärrä tätä. Sen tajuan, että kaikilla osallistujilla ei ole asiat hyvin, mutta täällä on järkevähköjäkin kommentteja miehiltä. Miksi tällaiset aivan trolliheitot saavat käydä täydestä, jos mielestänne käytte täydestä? 

Minun vanhempanikin uskottelivat minulle koko nuoruuteni, että kun kasvan aikuiseksi, minun tulee olemaan helppo perustaa perhe, koska kiinnostuneita naisia tulee olemaan jonoksi asti. Uskoin tähän, sillä olinhan kiva ja raitis, suorittamassa korkeakoulutukintoa, sekä harrastin maratonjuoksua, osallistuin yhdistystoimintaan, ja niin edespäin.

Kun olin 28-vuotias, yksikään nainen ei ollut vielä koskaan kiinnostunut minusta. En ollut koskaan yrittänyt erityisen kovasti, koska luulin, että asiat vain tapahtuvat kuten minulle oltiin uskoteltu, mutta tutustuin kuitenkin aina tilaisuuden tullen uusiin ihmisiin. Aloin tässä vaiheessa epäilemään oppejani, ja ryhdyin etsimään aktiivisemmin seuraa netistä ja kaikenlaisista tapahtumista. Yritin jopa iskeä kadulla satunnaisia vastaantulijoita, kun keinot alkoivat loppua.

Jatkoin tätä 5 vuotta, mutta en päässyt edes kertaakaan treffeille. Nyt minusta alkaa pahasti tuntua siltä, että en tule ikinä saamaan puolisoa tai lapsia. Tilanne on masentava, ja olen vihainen vanhemmilleni ja muille minua neuvoneille läheisille ihmisille siitä, että he valehtelivat minulle koko ikäni. Älä valehtele teinipojillesi, jotta heille ei käy niin kuin minulle.

Vierailija
320/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä tuon ikäisillä se tarkoittaa "oikeastaan en halua lapsia, mutta jos tämä haluamattomuus aiheuttaa esteen päästä seurustelemaan jonkun kuuman alta kolmikymppisen kanssa, joka ehdottomasti haluaa lapsia, asiasta voidaan neuvotella"

Juuri tämä.Naiset ei tajua että mies ei voi koskaan suoraan sanoa lastentekokielteisyyttään.

Sitten en tajua. Se ei estä laittamasta ruksia niille jotka vielä tuossa iässä pohtii.