Spermanluovuttajia kaivataan lisää
https://www.is.fi/terveys/art-2000010084705.html?fbclid=IwAR0-GdR9soa-G…
Menkääs nyt luovuttamaan tuskin teillä parempaakaan tekemistä on.
Kommentit (156)
Voin antaa spermat suoraan naisen sisaan jos lapsia haluatte. Elareita en sitten maksa koska rahaa ei liikaa ole mutta ei kais e teitä haittaa etten ole rikas.
T: kiltti ja kunnollinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun höynäytetyn miehen mälleillä siitetään joku epätasapainoinen hylkiö niin alkaa elatusmaksujen armoton lypsäminen. Pakoon et siinä vaiheessa pääse, jos joku oikeusoppinut taavetti päättää että sinähän maksat. Ei koskaan mällejä purkkiin.
Saa olla keskivertoa taitavampi oikeusoppinut, että jotenkin onnistuu repimään spermanluovuttajalta elarit. Se vaatisi useamman lain suoranaista rikkomista jopa.
Muissa maissa on käynyt niin, että lesboparin erottua muumimukin täyttäjälle onkin napsahtanut elatusvelvollisuus.
Oliko näissä tilanteissa luovutus tehty klinikalla vai olohuoneessa?
Miksi elatusvelvollisuus olisi kiinni paikasta, jossa sperma
Tottakai sillä on merkitystä onko "luovutettu" laillisia väyliä pitkin vai jollain itsetehdyllä höpöhöpösopparilla, jolla ei ole mitään laillista virkaa. Voihan vaikka, joku heteronainenkin sanoa haluavansa olla yh ja etsivänsä vain luovuttajaa baari-iltana, mutta myöhemmin kysellä elareita, koska laki on aina lapsen puolella. Sen takia on tärkeä täyttää luovutuksen edellytykset ja velvoitteet erittäin tarkasti.
Samalla tavallahan se olohuoneessa muumimukiin luovutettu siittiöiden antaja voi keksiä 10 vuotta myöhemmin, että haluaakin olla isä lapselleen. On ihan kaikkien osapuolien edun mukaista, ettei koiteta itse testata, kuinka vedenpitäviä luovutussopimuksia osataan tehdä ilman viranomaistoimijoita.
Miksi henkilöllä, joka ei ole laillisesti sinun perillisesi, olisi oikeus sinun perintöösi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankea tuommonen luovutuskoppi jossa pitää itse itsensä hoitaa erektioon. Visi olla glory-aukko seinässä jonne työnnytään ja jonka takana joku nainen, vaikka siihen huoneeseen minut ohjannut, seinän takana kättelee melaa niin kauan että lasti läksii
Hoitaja-Tuire, 57, kumihanska kourassa mekaanisesti nykimässä ei kyllä minua sytytä, mutta kukin tavallaan...
Ei minuakaan, mutta jos 60+ Pekka nykii minua niin mälli lentää kaaressa seinälle.
Käyn jokavuosi pari kertaa luovuttamassa aasiassa, aina 4-6vk reissu, siinä ehtii monelle lahjoittaa.
T.setämies 53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua kelpuuteta Aspergerin vuoksi.
Tiesitkö että sperman saaja voi kuitenkin olla kehitysvammainen tai asperger?
Miten ihmeessä tämä liittyy luovuttajille määriteltyihin kriteereihin?
Pah, kun sitä ei teille naisille luonnollista kautta tällä naamalla kelpaa tarjota niin pidän samoin aarrearkun kiinni.
Voihan jösses, minnekhä mie ruiskasen lemmensoossini,,,? Täältä saapi tulla tylleröt hakemaan kjeh räh, setä antaa,,,
En lahjoittaisi. Koko tämä spermapankki-vouhotus pitäisi lakkauttaa.
Ap on juuri sellainen bitch, jonka takia en varmasti luovuttaisi. Kannustan muitakin miehiä olemaan luovuttamatta.
Kehitysmaissa ja aavikoilla väestöt pursuaa, ja ihan tarkoituksella. Sinne on turha feminismejä ja ehkäisyjä tuputtaa. Niille nauraa kaikki, erityisesti vaimot ja jalkavaimot ja varsinkin nyt kun on saatu valkoinen mies kaiken maksajaksi.
Minua vain hymyilyttää ihmiskunnan tulevaisuus joka tulee olemaan totalitaristinen, siis oikeasti sellainen, joko Kiinan tai islamin ikeessä. Teurastusta ym viimeisistä luonnonvaroista koko maapallo paskottuna jne. Varmasti rauhallista ja ihanaa aikaa edessä, heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua kelpuuteta Aspergerin vuoksi.
Tiesitkö että sperman saaja voi kuitenkin olla kehitysvammainen tai asperger?
Miten ihmeessä tämä liittyy luovuttajille määriteltyihin kriteereihin?
Siten vaikka luovuttaja mies on terve ei vastaanottaja-nainen ole sitä ja sitte
tulee titityy-lapsia taas sossujen riesasksi. Herääppä nyt sieltä tvn äärestä jooko ?
Luovutan vain naiselle, joka haluaa olla parisuhteessa kanssani. Miksi tukisin järjestelmää, joka heikentää parisuhteiden syntymistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankea tuommonen luovutuskoppi jossa pitää itse itsensä hoitaa erektioon. Visi olla glory-aukko seinässä jonne työnnytään ja jonka takana joku nainen, vaikka siihen huoneeseen minut ohjannut, seinän takana kättelee melaa niin kauan että lasti läksii
Hoitaja-Tuire, 57, kumihanska kourassa mekaanisesti nykimässä ei kyllä minua sytytä, mutta kukin tavallaan...
Voisihan siellä olla joku lypsykone ja tummelipurkki?
Kuka tahansa mies voi laittaa ilmoituksen, että luovuttaa spermaa. Ja maksaa naiselle vaikka 10 000 jos testit todistaa omaksi lapseksi. 👍
Näin saat lapsen myös yli 45 v
Voihan sitä vaikka tinderissä sanoa että voi siirtää naisen ja maksaa päälle
Varmaan on halukkaita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän sanoin kun tuli tämä hieno laki, että luovuttajan saa lapsi sitten tietää ja myös tulee perimään ja vaatimaan elatusmaksuja, että loppuu se luovutus. Vai haluaako joku, joka on joskus luovuttanut yhtäkkiä oven taakse lapsen joka alkaa äitinsä kanssa vaatimaan elatusmaksuja? Jos mietin omalle kohdalle niin ei.
Se lapsi on silloin vähintään 18-vuotias ja tämän vanhempi olisi saanut elatusrahat valtiolta tai lapsen toiselta juridiselta vanhemmalta (jos nämä ovat eronneet), eli ei ole maksuja mitä vaatia.
Niin 2007 astui voimaan laki, että 18-vuotias saa tietää biologiset vanhempansa. Kukaan ei tiedä, mitä tulevat lait tulevat olemaan.
Itse olen valmis luomumenetelmällä luovuttamaan naisille spermaa.
M35
Vierailija kirjoitti:
Itse olen valmis luomumenetelmällä luovuttamaan naisille spermaa.
M35
Oletko valmis maksamaan elatusmaksut?
Ja entäs perintö? Täältä ei siementä irtoa. Kaksi omaa tehtynä ja enempää ei tarvita. Itse asiassa nopeammin väestö vähenisi kun perheet hankkisivat vai yhden lapsen. Sitten kun on päästy alle kymmenesosaan nykyisestä ihmismassasta, voidaan varovasti lisätä lapsilukua.