Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Spermanluovuttajia kaivataan lisää

Vierailija
29.12.2023 |

https://www.is.fi/terveys/art-2000010084705.html?fbclid=IwAR0-GdR9soa-G…

Menkääs nyt luovuttamaan tuskin teillä parempaakaan tekemistä on.

Kommentit (156)

Vierailija
101/156 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Erityisesti pulaa etnisistä spermanluovuttajista"

Jos kärsisimme lapsettomuudesta ja vaimoni vihjaisi haluavansa moista, niin se olisi eron paikka. Ja tarkoitan tätä oikeasti.

Ovatko spermanhinkujat rasisteja? Haluavat etnisesti profiloitua spermaa. Eikö kaikkien rotujen pitänyt olla samanarvoisia?

Vierailija
102/156 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaiseksi en luovuta mitään, minun kerta laaki maksaa 10000€. Suomessa luovutetaan ilmaiseksi myös verta jota sitten kerääjät myyvät  kovaan hintaan eteenpäin  lääkeyhtiöille.

Hedelmöityshoitolaki estää palkkion maksamisen sukusolujen luovuttajalle. Kulut ja ansionmenetyskorvausta voidaan korvata.

Se on sitte voivoi. Maksakaa kunnolla niin saatte spermaa. Mikään muu ei nyt auta.

Ei kukaan halua narkkareita luovuttamaan. Heitähän nuo rahat kiinnostavat. On oikein, ettei makseta. Auttamishalu ja halu jakaa omia hyviä geenejään pitää olla sisäsyntyistä ja luovuttamisen lähtökohta.

Laatu maksaa. Vain typerys luovuttaisi laadukkaat spermansa alen

Sinulla on mielenterveyden ongelmia. Nämä myös seulotaan, joten ei sinusta ole kuitenkaan luovuttajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/156 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Erityisesti pulaa etnisistä spermanluovuttajista"

Jos kärsisimme lapsettomuudesta ja vaimoni vihjaisi haluavansa moista, niin se olisi eron paikka. Ja tarkoitan tätä oikeasti.

Tarkoitti, että vaaleista ja sinisilmäisistä on suurin pula. Heitä on luovuttajina yhden käden sormen verran.

Etninen spermanluovuttaja tarkoittaa kyllä ihan muuta kuin vaaleaa ja sinisilmäistä. 

Niin, käyttäähän se väestönvaihto näinkin. Itsellisille naisille kerätään maahanpäästettyjen lasteja ja heissä sikiää puolisuomalaista ainesta joka on aina vähän eteenpäin eliitin väestönvaihto-urakassa

Vierailija
104/156 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua kelpuuteta Aspergerin vuoksi.

Tiesitkö että sperman saaja voi kuitenkin olla kehitysvammainen tai asperger?

Vierailija
105/156 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankea tuommonen luovutuskoppi jossa pitää itse itsensä hoitaa erektioon. Visi olla glory-aukko seinässä jonne työnnytään ja jonka takana joku nainen, vaikka siihen huoneeseen minut ohjannut, seinän takana kättelee melaa niin kauan että lasti läksii

Hoitaja-Tuire, 57, kumihanska kourassa mekaanisesti nykimässä ei kyllä minua sytytä, mutta kukin tavallaan...

Vai ei suhun semmoinen toimsii...Poikani, selibaattisi oli liian lyhyt, mutta kokeile olla ilman mitään lihan iloja, ihan haleista lähtein, sanotaan... 40 vuotta

Vierailija
106/156 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään ei ole tullut yhtäkään perustelua miksi pitäisi luovutta spermaa. Tälle ei selvästikään ole mitään tarvetta oikeasti.

Vierailija
107/156 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni nainen antaa pillua jollekin tuntemattomalle? 

Pitäisikö miesten sitten antaa spermaa jollekin tuntemattomalle?

Vierailija
108/156 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin luovuttaa spermaa kisakireälle hyvätissiselle teiniblondille (18+ v).

Pistä tuo luovutusehdoksi. Ja sitte ruikit purkkiin.

Vierailija
109/156 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankea tuommonen luovutuskoppi jossa pitää itse itsensä hoitaa erektioon. Visi olla glory-aukko seinässä jonne työnnytään ja jonka takana joku nainen, vaikka siihen huoneeseen minut ohjannut, seinän takana kättelee melaa niin kauan että lasti läksii

Hoitaja-Tuire, 57, kumihanska kourassa mekaanisesti nykimässä ei kyllä minua sytytä, mutta kukin tavallaan...

Vai ei suhun semmoinen toimsii...Poikani, selibaattisi oli liian lyhyt, mutta kokeile olla ilman mitään lihan iloja, ihan haleista lähtein, sanotaan... 40 vuotta

Eli spermanluovuttajien kohdalla pitäisi siis olla käytännössä koko elämänsä koskematon, koska 45 vuotta on luovuttamisen yläikäraja.

Vierailija
110/156 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkään ei ole tullut yhtäkään perustelua miksi pitäisi luovutta spermaa. Tälle ei selvästikään ole mitään tarvetta oikeasti.

Tähän liittyen minä mietin hetken millainen mahtaa olla mies joka luovuttaa spermaansa. Olen aika varma että alan klinikoiden työntekijät näkevät yhdellä silmäyksellä millaista heidän seurakuntansa on ja kuva ei liene kovin kaunis. Aivan normaaleista miehistä tuskin on kyse, narskuja ja ÄO-asteikon alapään syrjäytyneitä jotka kehuskelevat kantabaarissa miten paljon heillä on jälkeläisiä.

Vierailija
111/156 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sillä annetaan lapsettomille toivottu lapsi. Ja lapsia tämä maa tarvitsee.

Vierailija
112/156 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sillä annetaan lapsettomille toivottu lapsi. Ja lapsia tämä maa tarvitsee.

Periaattessa validi perustelu, mutta toisaalta jos ei itse kykene, niin silloin ei voi sitten mitään.

Vierailija
113/156 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaattessa validi perustelu, mutta toisaalta jos ei itse kykene, niin silloin ei voi sitten mitään.

Silloin voi turvautua hedelmöityshoitoihin.

Vierailija
114/156 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Kyllä niitä on ihan riittävästi. Ja jo nyt resurssit lastenhoidossa ja kouluissa ovat tiukilla. 

Vierailija
115/156 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako juokseva hunaja?

Vierailija
116/156 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviin naisen avuksi muuten ei spermaa tule. Onko siellä luovutuspaikassa parikymppisiä kauniita hoitsu naisia jotka auttaa? Meikälllä olis meinaa spermaa paljon. Voisin käydä viikottain jos saan naisen avuksi.

Vierailija
117/156 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvä on, minä luovutan. No niin mammat, suu auki.

Vierailija
118/156 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaa luovuttaa vain rumat, lyhyet ja heikot miehet, siittäkäähän sillä sitten itsenne. Ne miehet joiden spermaa haluatte ei sitä noin vain luovuta.

Vierailija
119/156 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahalla saa huippusiementä maailmalta mutta taas on sosialisti.suomi laittanu

oikein lait tämänki estämään. täällä ei oo kohta ku kivijalka jälellä sossulien

takia

Vierailija
120/156 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään avustaa koppavia suominaisia mitenkään. Tänäänkin on jo "luovutettu" pariin otteeseen, upeaan varakkaaseen venakkonaiseeni. Kohta on 180cm pitkäsäärisen kaunottaren jälkeläinen aluillaan.