Miksi naiset alkavat ensitreffeillä tai jopa ennen sitä puhumaan ex-poikaystävistään
Paras oli kun yks kahvinaikkonen kertoi, kuinka joskus seurusteli jonkun espanjalaisen Lorenzon kanssa ja ajelivat moottoripyörällä alpeille.
Heti tuli sellainen fiilis, että jos hän menneiden haikailun esille nostaa, niin miksi ja mitä ihmettä minä tässä kahvipöydässä oikein teen? Pitäisikö minun toimia jonain matkaoppaana, psykologina vai isähahmona?
Kommentit (96)
En tiedä, mutta veikkaan että hän siinä testaa miten reagoit. Ehkä hänellä on ollut poikaystävä, joka on ollut hyvin mustasukkainen entiselle/entisille. Ei halua saman toistuvan.
Tai sitten hän vain on tahditon. Sellaista on liikkeellä.
mitä ihmettä minä tässä kahvipöydässä oikein teen?
Eli olit väärässä pöydässä. Next.
Vierailija kirjoitti:
He sillä vihjailevat mitä odottavat sinulta
Kolmen kimppaa?
Ihmiset sukupuolesta riippumatta jauhavat eksistään. Jos exästä jauhaminen alkaa heti kättelyssä, niin itse teen johtopäätökset, että ero on vielä sen verran pahasti käsittelemättä että parempi poistua.
Yrittävät tehdä mustasukkaiseksi kuinka hyviä miehiä heillä on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset sukupuolesta riippumatta jauhavat eksistään. Jos exästä jauhaminen alkaa heti kättelyssä, niin itse teen johtopäätökset, että ero on vielä sen verran pahasti käsittelemättä että parempi poistua.
Hyvä, että jauhavat. Väistää luodin.
Vierailija kirjoitti:
Minun tasoni on moottoripyöräilevä mies, joka vie nostan omaa egoani tasoisiin kohteisiin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta veikkaan että hän siinä testaa miten reagoit. Ehkä hänellä on ollut poikaystävä, joka on ollut hyvin mustasukkainen entiselle/entisille. Ei halua saman toistuvan.
Tai sitten hän vain on tahditon. Sellaista on liikkeellä.
Sellaisia sanotaan "naisiksi"
Asioita tosiaan käsittelemättä, haluavat myötätuntoa ja ymmärrystä, sympatiaa ja suojelua. Naisystävien kanssa eksistä jauhaminen auttaa vain tiettyyn pisteeseen saakka, loppuosan kaikki naiset haluaisivat jauhaa miehen kanssa, koska vain toinen mies ymmärtää toista miestä ja sen tekoja.
No, itse voisin puhua exästä kuten muistakin aiheista. Miehet monesti eivät ajattele asioita ihan yhtä moniulotteisesti kuin naiset, ainakaan tällaisia asioita. Miehen reaktio, ilmeet, eleet, katse ja sanat kertovat paljon. Siinä voidaan testata tätä reaktiota tai sen puutetta. Miksi näin tekisin naisena? No, sitähän en miehille paljastaisi :) neuvoisin, että älä loukkaannu pienestä, jos jokaiseen asiaan puuttuu niin tulee mahdottomaksi löytää kumppani. Olet kuitenkin päässyt treffeille naisen kanssa ja nainen on kanssasi siinä kahvipöydässä, se on jo merkki jostakin.
Viestivät että et pääse jatkoon. Haluavat jotain muuta kuin sinut. Tämä on vähän sama kuin hermekeittoa syödessä kertoo kuinka hienon usean ruokalajin illallisen söi edellisenä päivänä.
Toisaalta kyseessä oli espanjalainen Lorenzo niin voi olla myös että kertoo menneisyyden olevan iha hirveä ja odottaa sinun kanssasi saavan parempaa. Nämä Loret ja vastaavat kun on aika karseita tapauksia.
Koska naiset luulevat, että miehiä viehättää naisissa sama, kuin naisia miehissä. Tässä näemme perinteisen laadukkaista existä jauhamisen. Seuraavaksi hän kertoo korkeasta asemastaan työelämässä.
Isoin moikkamoi kun nainen jauhaa ex-äijistään. Jättänyt kaksi deittiä ravintolaan ihmettelemään tästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ovat kuitenkin exiä.
Oon ollut treffeillä jossa mies ei muusta puhunut kun exästään, kitisevällä äänellä. Onneksi oli kahvilassa tapaaminen niin pääsin nopeasti pois.
Nuo "eksotiikan" ja "seikkailun" hakijat ovat kamalaa seuraa. Mikään ei heille kelpaa lopulta.
Tunnistan nämä tinderissä siitä että hakevat seuraa enkuksi kirjotetulla profiililla vaikka olisivat perähikiällä jossa suomea osaamattomina on vain maholliset ohi kulkevat turistit.
Tätä mäkään en käsitä. Joskus on sappi kiehunut kuunnellessa juttuja existä ja olen joillekin sanonutkin että hei, mua ei oikeasti kiinnosta paskaakaan, oli sen jutun sävy sitten hyvä tai huono. Ja näiden naisten joukossa on siis ollut myös naisia joiden kanssa olen päätynyt parisuhteeseen ja yhden kanssa jopa naimisiin (virhe). Naiset osaa olla aivan käsittämättömän typeriä ja hakevat oikeutuksen mitä älyttömimmille perseilyille niinkuin tässäkin ketjussa jo yritetään tehdä.
Nainen haluaa kertoa miten rakastui pahis jännä mieheen mutta se petti ja kohteli huonosti. Hakee lohtua kiltiltä mieheltä koska itsetunto mureni pohjaan saakkka
He sillä vihjailevat mitä odottavat sinulta