Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Youtube on ihan pilalla!

Vierailija
02.11.2023 |

Mainokset on tehnyt siitä yhtä huonon kuin MTV3:n nettiversio. Antaa olla!

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenna verkkoselaimeen mainoksenestot ja puhelimeen versio, mikä ei näytä mainoksia. 

Vierailija
2/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Asenna verkkoselaimeen mainoksenestot ja puhelimeen versio, mikä ei näytä mainoksia. 

Olisiko jo aika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mikäs se sellainen versio puhelimeen on?

Vierailija
4/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenna Brave-selaimen uusin versio, niin se estää youtuben mainokset. Mitään erillisiä mainoksenesto-laajennuksia ei tarvitse.

Vierailija
5/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotona Wi-Fin kautta tulevalle mainoksenesto. Kodin ulkopuolella ei niin tarvetta... Mutta kaikki mainokset sitten kotona ollessa blokkautuvat pois.

Vierailija
6/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Asenna Brave-selaimen uusin versio, niin se estää youtuben mainokset. Mitään erillisiä mainoksenesto-laajennuksia ei tarvitse.

Joskus kokeilin Bravea ja pska selain. Siinä oli yksi tietty hyvä ominaisuus, mutta muuten ei ollut yhtään sen tietoturvallisempi selain kuin muutkaan. 

Vierailija
7/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En estä mainoksia, koska ne sisällöntekijät tarvitsee palkkion ja korvauksen työstään. 

Vierailija
8/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo mainokset pilannu ku osittain, ongelma on click-bait videot.. jos yrittää hakea jotain nii löytää usein vain videoita joidenka taso vaihtelee tylsän/huonon ja parhaimmillaankin keskiverron välillä. enää legendaarisia videoita ei ole.

Vierailija
9/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan 12e kk ja en näe mainoksia. Voin kuunnella myös helpommin ilman videota sitä, tehden muuta. Minulle näytettiin niin paljon suomalaisia mainoksia, etten kestänyt enää ja suostuin juutooban vaatimuksiin.

Vierailija
10/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Maksan 12e kk ja en näe mainoksia. Voin kuunnella myös helpommin ilman videota sitä, tehden muuta. Minulle näytettiin niin paljon suomalaisia mainoksia, etten kestänyt enää ja suostuin juutooban vaatimuksiin.

Pointtihan on, ettei sitä hyväntekeväisyydellä tehdä. Jos rahavirtoja ei tulee mistään, touhu ennen pitkää tyrehtyy. Kyllä mun mielestä sisällöntuottajatkin tarvitsevat korvauksen työstään. Törkeää vaatia toisilta palveluksia ilman korvausta. 

Vierailija
11/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeen ei saa mitään mainostenestoa ja nyt on youtube alkanut pakottaa katsomaan mainokset läppärillä ja pöytäkoneellakin, tulee ukaasi että jos et ota mainoksenestoa pois et voi ollenkaan katsoa videoita.

Vierailija
12/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Puhelimeen ei saa mitään mainostenestoa ja nyt on youtube alkanut pakottaa katsomaan mainokset läppärillä ja pöytäkoneellakin, tulee ukaasi että jos et ota mainoksenestoa pois et voi ollenkaan katsoa videoita.

Oikein. Älä katso, jos et halua antaa mitään vastineeksi toisten työstä. Niiden mainosten aikana voi tehdä muuta, kun oppii hyödyntämään ne sekuntit tai minuutit muuhun. 

Vierailija
13/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluan tukea videoiden tekijöitä, mutta jos jo muutenkin maksan sille sisällöntuottajalle jonkun 5-10 e kuukaudessa, mielestäni mulla on kyllä jo oikeus blokata mainokset pois. Mainoksia kun tulee n. 15 sekunnin välein niin eipä niitä jaksa katsoa.

Vierailija
14/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adblock ja VPN on keksitty. Itse en ole nähnyt netissä mainoksia yli 15 vuoteen. Ja jos et osaa käyttää noita, niin se on oma vikasi. :) M28

Vierailija
15/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puhelimeen muka saa mainosten eston?

Mainoksenesto youtubessa on tehty aika hankalaksi, jos haluaa käyttää hyvää ja toimivaa selainta. Tulee sellaiset ukaasit ja katselukiellot, että parempi vain antaa niiden mainosten tulla. Muuallakin kävi sama juttu, esim. MTV ei näytä enää edes pienimpiä uutispätkiä, jos mainostenesto on päällä.

Vierailija
16/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Pointtihan on, ettei sitä hyväntekeväisyydellä tehdä. Jos rahavirtoja ei tulee mistään, touhu ennen pitkää tyrehtyy. Kyllä mun mielestä sisällöntuottajatkin tarvitsevat korvauksen työstään. Törkeää vaatia toisilta palveluksia ilman korvausta. 

En ole vaatinut mitään sisällöntuottajilta tai keneltäkään. Heidän vaatimukset olivat yleensä dollareissa, euroina ei saanut maksaa ja se ei onnistunut. Minulle maksaa todella paljon laitteet ja internet itsessään kuukausittain - jos se olisi halvempi, ei olisi ongelmaa. Nuo muut eivät maksa, joten älä minulle valita.

Vierailija
17/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on joku uusi ominaisuus. Aiemmin kielsin ongelmaa,mutta nyt huomasin,että ovathan ne mainosten määrät lisääntyneet ihan kamalasti.

Ovat onneksi lyhyitä. Se vasta vatuttaa,kun alkaa joku viiden-10 minuutin mainos pyöriä ja kuuntelet kuulokkeilla jossain kaukana laitteesta.

Vierailija
18/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla näy mainoksia ikinä! Mitä ihmettä? Olisko sulla joku virus koneella?

Vierailija
19/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oikein. Älä katso, jos et halua antaa mitään vastineeksi toisten työstä. Niiden mainosten aikana voi tehdä muuta, kun oppii hyödyntämään ne sekuntit tai minuutit muuhun. 

Jos maksan joka ikinen kuukausi sille sisällöntuottajalle 5-15 e on mulla mielestäni oikeus blokata mainokset pois.

Vierailija
20/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainokset tubessahan ei ole mitään uutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan