Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisin mielelläni töihin, mutta työnantajat eivät palkkaa minua

Vierailija
29.12.2023 |

Etsivät kuulemma vähän nuorempia töihin. T. M57

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työpaikat on niin "nuorekkaita". Tietää että turha hakea tällaiseen paikkaan. Tosin tuo nuorekas saattaa tarkoittaa myös oikeuksistaan tietämättömiä hyväksikäytettäviä.

Vierailija
2/34 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Orpo ja Purra eivät kurita TYÖNANTAJIA ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se tuppaa olemaan. 

Vierailija
4/34 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin haastattelussa vuokratyöfirmassa. Katsoi vähän pitkään, kun marssin sisään sovittuna aikana. Haastattelun aluksi yhteystietojen tarkistus ja puuttuvan syntymäajan lisäys tietoihin. Sen jälkeen oli keskustelu vähän väkinäistä. Ilmeisesti kuvitteli, että hakijana on joku alle viisikymppinen pojankloppi.

Vierailija
5/34 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo ja Purra ja se miljonääri- työministeri eivät osaa muuta kuin kiusata heikompia. En käsitä miten yli 50v työttömät saavat helpommin töitä jos heidän taloudellista asemaa heikennetään. Eikö nämä epäinhimilliset ministerit uskalla puuttua työnantajien harjoittamaan ikärasismiin mitenkään?

Vierailija
6/34 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse minäkään, 32- vuotias nainen.  Olen pahimmassa lapsentekoiässä, niin ei kukaan halua palkata.

Vierailija
7/34 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisellä miehellä riittää vientiä nuorten naisten keskuudessa. Iske itsellesi joku hyvätuloinen somevaikuttaja joka elättää sinut ja lopeta tuilla loisiminen

Vierailija
8/34 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpo ja Purra ja se miljonääri- työministeri eivät osaa muuta kuin kiusata heikompia. En käsitä miten yli 50v työttömät saavat helpommin töitä jos heidän taloudellista asemaa heikennetään. Eikö nämä epäinhimilliset ministerit uskalla puuttua työnantajien harjoittamaan ikärasismiin mitenkään?

Ole hiljaa loinen! 

Vierailija
9/34 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/34 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 66-vuotias, jäin eläkkeelle. Töitä olis vieläkin tarjolla useammallakin työnantajalla. Pitää olla tarpeeksi tuottava niin kyllä töitä löytyy, eikä palkasta tarvitse tinkiä.

Vierailija
11/34 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo on työnantajien juoksupoika ja Purra ihmisenä julma. Siksi eivät pidä työnhakijoiden puolta. Työministeri Sato ei taas miljonäärinä välitä pask..kaan köyhistä jotka eivät työllisty.

Vierailija
12/34 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan mikään taho huoli enää töihin.  Olen alistunut kohtalooni.  

N55

Vierailija
13/34 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki työpaikat on niin "nuorekkaita". Tietää että turha hakea tällaiseen paikkaan. Tosin tuo nuorekas saattaa tarkoittaa myös oikeuksistaan tietämättömiä hyväksikäytettäviä.

Olin työnhakijana, kun tuli sähköpostiin viesti "haluamme sinut nuorekkaaseen joukkoomme". Minähän ryntäsin saman tien tarjoutumaan töihin, ikää oli silloin reilusti yli 50 v. Puhelinmyyntiä, en sitten aloittanutkaan.

Vierailija
14/34 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/34 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne kuin ap:llä. Tämä on julmien ministereiden kylmä hallitus

Vierailija
16/34 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset jää eläkkeelle? Ei 57-v paikka ole työelämässä enää. Ammattitaito jo rapautunut ja liikaa sairauksia.

Vierailija
17/34 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset jää eläkkeelle? Ei 57-v paikka ole työelämässä enää. Ammattitaito jo rapautunut ja liikaa sairauksia.

----

Ei 57 v PÄÄSE eläkkeelle torvi!

Vierailija
18/34 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/34 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 66-vuotias, jäin eläkkeelle. Töitä olis vieläkin tarjolla useammallakin työnantajalla. Pitää olla tarpeeksi tuottava niin kyllä töitä löytyy, eikä palkasta tarvitse tinkiä.

Tai ammatti hoitoalalta

Vierailija
20/34 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuon ikäisen joka on työterveyslääkärin toimesta TODETTU TYÖKYVYTTÖMÄKSI. Silti hän ei PÄÄSE eläkkeelle, oska eläkevakuutusyhtiön lääkäri on todennut hänen olevan työkykyinen.

Tavallinen tarina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi