Menisin mielelläni töihin, mutta työnantajat eivät palkkaa minua
Kommentit (34)
Miksi Orpo ja Purra eivät kurita TYÖNANTAJIA ??
Kävin haastattelussa vuokratyöfirmassa. Katsoi vähän pitkään, kun marssin sisään sovittuna aikana. Haastattelun aluksi yhteystietojen tarkistus ja puuttuvan syntymäajan lisäys tietoihin. Sen jälkeen oli keskustelu vähän väkinäistä. Ilmeisesti kuvitteli, että hakijana on joku alle viisikymppinen pojankloppi.
Orpo ja Purra ja se miljonääri- työministeri eivät osaa muuta kuin kiusata heikompia. En käsitä miten yli 50v työttömät saavat helpommin töitä jos heidän taloudellista asemaa heikennetään. Eikö nämä epäinhimilliset ministerit uskalla puuttua työnantajien harjoittamaan ikärasismiin mitenkään?
En pääse minäkään, 32- vuotias nainen. Olen pahimmassa lapsentekoiässä, niin ei kukaan halua palkata.
Tuon ikäisellä miehellä riittää vientiä nuorten naisten keskuudessa. Iske itsellesi joku hyvätuloinen somevaikuttaja joka elättää sinut ja lopeta tuilla loisiminen
Vierailija kirjoitti:
Orpo ja Purra ja se miljonääri- työministeri eivät osaa muuta kuin kiusata heikompia. En käsitä miten yli 50v työttömät saavat helpommin töitä jos heidän taloudellista asemaa heikennetään. Eikö nämä epäinhimilliset ministerit uskalla puuttua työnantajien harjoittamaan ikärasismiin mitenkään?
Ole hiljaa loinen!
Minä olen 66-vuotias, jäin eläkkeelle. Töitä olis vieläkin tarjolla useammallakin työnantajalla. Pitää olla tarpeeksi tuottava niin kyllä töitä löytyy, eikä palkasta tarvitse tinkiä.
Orpo on työnantajien juoksupoika ja Purra ihmisenä julma. Siksi eivät pidä työnhakijoiden puolta. Työministeri Sato ei taas miljonäärinä välitä pask..kaan köyhistä jotka eivät työllisty.
Ei minuakaan mikään taho huoli enää töihin. Olen alistunut kohtalooni.
N55
Vierailija kirjoitti:
Kaikki työpaikat on niin "nuorekkaita". Tietää että turha hakea tällaiseen paikkaan. Tosin tuo nuorekas saattaa tarkoittaa myös oikeuksistaan tietämättömiä hyväksikäytettäviä.
Olin työnhakijana, kun tuli sähköpostiin viesti "haluamme sinut nuorekkaaseen joukkoomme". Minähän ryntäsin saman tien tarjoutumaan töihin, ikää oli silloin reilusti yli 50 v. Puhelinmyyntiä, en sitten aloittanutkaan.
Sama tilanne kuin ap:llä. Tämä on julmien ministereiden kylmä hallitus
Mikset jää eläkkeelle? Ei 57-v paikka ole työelämässä enää. Ammattitaito jo rapautunut ja liikaa sairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Mikset jää eläkkeelle? Ei 57-v paikka ole työelämässä enää. Ammattitaito jo rapautunut ja liikaa sairauksia.
----
Ei 57 v PÄÄSE eläkkeelle torvi!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 66-vuotias, jäin eläkkeelle. Töitä olis vieläkin tarjolla useammallakin työnantajalla. Pitää olla tarpeeksi tuottava niin kyllä töitä löytyy, eikä palkasta tarvitse tinkiä.
Tai ammatti hoitoalalta
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuon ikäisen joka on työterveyslääkärin toimesta TODETTU TYÖKYVYTTÖMÄKSI. Silti hän ei PÄÄSE eläkkeelle, oska eläkevakuutusyhtiön lääkäri on todennut hänen olevan työkykyinen.
Tavallinen tarina.
Kaikki työpaikat on niin "nuorekkaita". Tietää että turha hakea tällaiseen paikkaan. Tosin tuo nuorekas saattaa tarkoittaa myös oikeuksistaan tietämättömiä hyväksikäytettäviä.