Mies allerginen komedioille. Mitä ehkäisyä suosittelisit?
Mies on ikävä kyllä allerginen komedioille. Olemme tähän asti käyttäneet "pull-out" metodia, mutta suhde on kestänyt nyt jo muutaman kuukauden ja vaikuttaa että tulemme olemaan yhdessä pidempäänkin. En haluaisi itse aloittaa mitään hormonaalista ehkäisyä, mutta onko vaihtoehtoja?
N42
Kommentit (9)
Kuminaamattomia komedioita voi kokeilla.
Pull-out..onko teillä deeveedee vai peräti vee hoo ässä käytössä vielä? ikävämpi juttu jos on komedioille allerginen..mä oon oikeastaan vaan romanttisille komedioille allerginen yhtä lukuunottamatta kun oli nicholssoni mukana.
Tänne se kusinen mies! Onko allerginen/yliherkistynyt myös mafia- ja actionleffoille?
Voitaisiin katsella laadukkaita historiallisia draamoja (ei siis mitään Austen-romantiikkaa, vaan esim sotaleffoja) ja fantasiaelokuvia.
Tunnen myös miehen joka on vaippa-allerginen. Ei tarvitse vaippaa vaihtaa perheen vauvolle. Tää lienee samaa sontaa. Menee joissakin perheissä läpi, kun riittävän yksinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Pull-out..onko teillä deeveedee vai peräti vee hoo ässä käytössä vielä? ikävämpi juttu jos on komedioille allerginen..mä oon oikeastaan vaan romanttisille komedioille allerginen yhtä lukuunottamatta kun oli nicholssoni mukana.
Dvd ja VHS on molemmat pull out eli ei miehelle sovi.
American pie 2 jälkeen ei ole hyviä komedioita tehty.
Onko niille kaikille todella allerginen? Joku voi sietää paremmin Ben Stiller, ja toinen Tom Hanks komedioita.