Monta kiloa olet lihonnut joulun jälkeen?
Ja aiotko laihduttaa ne pois vai odotatko, että sulavat hitaasti pois normaaliin arkeen ja syömiseen palatessa?
Itse lihosin 3 kiloa joulukuun aikana
Kommentit (49)
En syö enää sokeria, joten en lihonut yhtään. Pelkkiä normaaleja ruokia syömällä on vaikeaa lihottaa itseään. Jos söisi napostelemalla jotain höpölipöpölejä, niin lihoisi kyllä. Kaksi suklaakonvehtia maistoin testin vuoksi ja totesin, että ne on nykyään ihan hirveitä palmusuklaan takia.
Uutena vuotena syön herkkuja, juustoja, keksejä jne joten saattaa tulla vähän painoa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Oikea muoto on lihonut, yhdellä n-kirjaimella.
Montako / Kuinka monta
Lihoin, ei lihosin
Kunnioittakaamme äidinkieltämme, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
27 kg... Onko tästä vertaistukea... 😄😄😄😄😄
Voi hellan lettas. Taisi ap:n vastaus sinulle osuta ja upota, ja voi että kun nyt kiukuttaa. Todella olet todistanut olevasi ihan pimeä
Ihana että Ap. on valoisa kun tuntemattomien läskikiloja tiedustelee..
Olen ehkä laihtunut. Kävin juuri sovittamassa hennesissä vaatteita ja S koon paidat vaan roikkuivat päälläni.
En välitä joulusta tai syö holtittomasti herkkuja.
Paino ei ollut muuttunut.
-Dikson-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apee mitä teet näillä tuntemattomien kilomäärillä... Pimeetä.. 🙈🤣
Laitan ylös ruutuvihkoon.. Siellä on myös kengän numeroita paljon tullut ja päänympärys mittoja.. Tämä on minun toimistotyötäni.
Tämä ei ole minun vastaukseni, mutta onnea vain sinulle muiden mittojen kyttäykseen :D
Ap
Sinähän kyttäysaloituksen teit.
Vierailija kirjoitti:
Paino ei ollut muuttunut.
-Dikson-
Huhhh.. Olen huojentunut että painosi ei ole muuttunut.
2 kg lisää. Ei haittaa! Nautittu on. Ihanaa,kun muutkin kiinittävät huomiota sanoihin "lihosin" ja ketä, kun tarkoitetaan kuka jne.
Voi hellan lettas. Taisi ap:n vastaus sinulle osuta ja upota, ja voi että kun nyt kiukuttaa. Todella olet todistanut olevasi ihan pimeä