MIksi olen huoliteltu ja muut nukkavieruja?
En panosta ulkonäköön juuri yhtään kunhan laitan siistit vaatteet ja pyrin meikkaamaan luonnollisesti. Jostakin syystä vaatteitani aina kytätään ja sanotaan, että olen niin tyylikäs. No enhän ole!
Kampaan kyllä hiukseni, koska niihän kaikki tekee. Pesen hampaani.
Mitähän vittua? Ja sitten saan kuulla tätä päivittelyä, että ei minua tänne onneksi ainakaan ulkonäön perusteella palkattu. No ei toivottavasti minuakaan!
Sulla on niin paksut hiukset ja mulla on tällainen hiiriletti. No syytön minä siihen olen saatana!
Kommentit (11)
Minä en kampaa tai harjaa pitkiä hiuksiani. En edes omista kampaa tai hiusharjaa. Eivät vaan mene takkuun.
Just mietin etten koskaan oikein näytä huolitellulta vaikka vaatteet on ehjät ja puhtaat ja ihan laadukkaat. Hiukset hapsottaa aina kelillä kuin kelillä. Hiuslaatu on hankala. Meikki ei oikein sovi kasvoihini kun olen niin vaalea. Vartalomallini on huono joten vaatteet eivät oikein istu hyvin.
En näytä puliakalta mutta en saa itsestäni mitenkään huolitellun näköistä. Tämä ei ole negaa vaan täyttä faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun on kohteliasta sanoa toiselle noin. Sinäkin voisit sanoa joskus muille jotain positiivista vastavuoroisesti. Oletkos vähän yksinkertainen
Usein kyllä piilovittuilua. Ikään kuin hienostelen liikaa, että ei tarvitsisi niin panostaa. Mutta kun en panosta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun on kohteliasta sanoa toiselle noin. Sinäkin voisit sanoa joskus muille jotain positiivista vastavuoroisesti. Oletkos vähän yksinkertainen
Usein kyllä piilovittuilua. Ikään kuin hienostelen liikaa, että ei tarvitsisi niin panostaa. Mutta kun en panosta!!
Ja pidetään automaattisesti jonain tyhmänä bimbona :(
Ollakseen vakavastiotettu pitää olla reilusti ylipainoinen ja nukkavieru. Tai jos on laiha, niin pitää olla sellainen huomaamaton hiirulainen.
Mitä sä raivoat? Kukaan ei kyttää sua eikä kehu sua tyylikkääksi, tuo "vaatteitani AINA kytätään" paljastaa tämän heikkolaatuiseksi tarinaksi. Jotain harhoja on ihmisellä jos kuvittelee että ihmiset aina, koko ajan ja tauotta vahtaa jonkun rettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä paska panostus aiheet... Ole mikänkä näköinen lystäät... Ketään kiinnosta. 😈