Toimeentulotukilaskuri näyttää 200 euroa enemmän
Kommentit (11)
Paljonko sun tulot on kuussa? Mietin että saisinkohan mäkin toimeentulotukea kun rahat aina lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sun tulot on kuussa? Mietin että saisinkohan mäkin toimeentulotukea kun rahat aina lopussa.
No mikset laske Kelassa kun ei me täällä tiedetä sinun asumiskulujasi
Vertasitko laskurin tietoja päätökseen?
Onko toimeentulotukeen tulossa korotuksia vuoden alussa? Laskitko oikean vuoden tiedoilla?
Kyllähän päätöksestä voi olla yhteydessä Kelaan, jos epäilee virhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma tulot 6300 ja menot 2300 euroa. Eihän tuo laskuri edes laske kaikkia lainoja tuohon mukaan. Ihan kusetuslaskuri. Eikä minusta puolison tulot voi vaikuttaa mun tuloihin. Kaikilla on omat tulot.
Soitin eilen kelaan. Päätös tarkistetaan.
Se ei ota huomioon 21.5 kerrointa. Saat jossain vaiheessa vuotta työmarkkinatukea 2 kertaa kuukauden aikana. Silloin otetaan 21.5 kerroin käyttöön ja toimeentulotuki laskee 75 euroa kk kuten minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma tulot 6300 ja menot 2300 euroa. Eihän tuo laskuri edes laske kaikkia lainoja tuohon mukaan. Ihan kusetuslaskuri. Eikä minusta puolison tulot voi vaikuttaa mun tuloihin. Kaikilla on omat tulot.
Oletko tosissasi? Tietenkään kela ei maksa sinun lainojasi. Ja voit rauhassa olla sitä mieltä että puolison tulot eivät vaikuta sinun tuloihisi, mutta olet siinä väärässä.
Se laskuri on suuntaa antava.