Monta kiloa olet lihonnut joulun jälkeen?
Ja aiotko laihduttaa ne pois vai odotatko, että sulavat hitaasti pois normaaliin arkeen ja syömiseen palatessa?
Itse lihosin 3 kiloa joulukuun aikana
Kommentit (49)
En lihonut jouluna enkä joulun jälkeen.
En syö jouluna enempää kuin muulloinkaan, joten en usko lihoneeni yhtään. Konvehteja olen syönyt arviolt n. 20kpl (jos sitäkään) koko joulukuun aikana, joten ei vaikuta painoon.
Olen ollut vielä vuotta sitten ylipainoinen ja kovalla työllä laihduttanut. Nyt vuosia pysynyt normaalipainossa/hoikkana. Vaatii kovaa itsekuria, mutta olen päättänyt, etten koskaan enää tule lihomaan siihen painoon, missä olen joskus ollut. En ole ollut varsinaisesti lihava, mutta ylipainoinen kuitenkin, joten ei vaadi paljoa, että keho nostaa painon siihen.
En lihonut jouluna. En voi syödä suklaa konvehteja, kun niitä ei saa sokerittomana.
Kyllä kait sitä pari kiloa tulee aina puntariin lisää, kun on syömisestä nesteturvotusta ym., mutta yhtä nopeasti kuin tulevat niin yhtä nopeasti lähtevätkin. En ota näistä kiloista päänvaivaa
Ja mikä kielipoliisien lauma täällä parveilee, kun pitää tarttua pariin sanaan ja tavata viestiä auki itselleen. Vastaa tai ole vastaamatta, mutta tuollainen kärkkäisyys ja näsäviisastelu ei ole kaunista katseltavaa aikuisilta ihmisiltä. Tuleeko itselle jotekinkin parempi olo siitä, että saa kytätä toisten oikeinkirjoittelua. Kylläpä fiksu oletkin. Olen huomannut, että tästä on tullut joillekin vastaajille ihan sielun asia ottaa osaa ketjuihin korjatakseen vieläpä väärin toisten kirjoittelua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä on tullut kahdesta neljään kiloa joululta vuoden ensimmäiseen päivään. Aamun vaa'alla käynti paljasti iloisen asian olen laihtunut puoli kiloa. 😎👍
Oho, melkoista! Voisin itsekin ottaa nämä joulukuunkilot välillä miinumerkkisinä :D
Ap
Olipa hyvä kun kun kerroit tämän meille tuntemattomille... Kiitos ihan hirvveesti..
Vierailija kirjoitti:
25 kg... Laita ylös. 😂
Korkki kiinni ja sekoilulle seis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä on tullut kahdesta neljään kiloa joululta vuoden ensimmäiseen päivään. Aamun vaa'alla käynti paljasti iloisen asian olen laihtunut puoli kiloa. 😎👍
Oho, melkoista! Voisin itsekin ottaa nämä joulukuunkilot välillä miinumerkkisinä :D
Ap
Olipa hyvä kun kun kerroit tämän meille tuntemattomille... Kiitos ihan hirvveesti..
Mahtaa olla yksinkertainen sielu siellä vastaamassa, kun jaksaa käyttää aamustaan aikaa täällä trollailuun. Hanki elämä
27 kg... Onko tästä vertaistukea... 😄😄😄😄😄
Pikkujouluajasta tähän päivään on paino noussut pari kiloa. Tuskin on pelkästä lihomisesta kyse, vaan nestettä kertyy ja liikunnan vähäisyyden vuoksi suolikin toiminut laiskanlaisesti. Eiköhän lukema palaudu ennalleen tammikuun puoliväliin mennessä ihan vain normaaliin ruoka- ja liikuntarytmiin palaamalla.
En yhtään. En ole vetänyt kaksi käsin ja olen liikkunut.
Laittakaa aapeelle paaaljon kilomääriä kun niitä kyselee.. Tulee onneliseksi.. 🤭
Joulun jatkuu minun kirjoissani nuutinpäivään.
N. 2 kg on joulukuun aikana lisääntynyt ei paha. Keväällä taas ne pois..
Oho, melkoista olen laihtunut joluna 16 kg... 🙄
Olen lihonnut joulukuun aikana 2 kg vaikka en ole edes syönyt mitenkään erityisen epäterveellisesti, mutta naisella se ei vaadikaan juuri mitään, että lihoaa. 5 tavallistakin terveellistä ateriaa on liikaa jos kalorinkulutus on max 1500 kaloria päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mahtaa olla yksinkertainen sielu siellä vastaamassa, kun jaksaa käyttää aamustaan aikaa täällä trollailuun. Hanki elämä
Mahtaa olla kaksinkertainen sielu joka tuntemattomien kilo tietoja tarvitsee....Hän on näin hankkinut elämän... 🙈
Vierailija kirjoitti:
Apee mitä teet näillä tuntemattomien kilomäärillä... Pimeetä.. 🙈🤣
Teen töitä iltapäivälehdille saavat jutun juurta kivasti. Nyt on tullut listattua jo monenmoista. Naisten vikoja lähinnä kartoitan. Etteivät ylpisty.
Ap