Miksi kahvilat on joillekin niin vastenmielisiä paikkoja?
Kommentit (35)
Keille kahvilat ovat vastenmielisiä?
Vierailija kirjoitti:
Tylsiä paikkoja ovat tuntuu että aika pysähtyy
Kuinka monessa olet käynyt?
Liikaa hälinää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Eihän ihminen pysty laskemaan tuollaista! Eri
En käy kahviloissa oikeastaan koskaan. Saan parempaa kahvia kotona ja leivonnaisista en välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Eihän ihminen pysty laskemaan tuollaista! Eri
Koska tuosta päästöstä näkyy selvästi, että kirjoittaja ei ole kahviloissa käynyt. Hän vain haluaa kiukutella.
No mitä hittoa siellä kuluttaa elämää??? Typeriä ja meluavia ihmisiä, hygienia yleensä vähän ala-arvoista, ja en maksa kahvista ryöstöhintaa. En keksi mitään syytä miksi arjessa istuisin kuluttamassa elämääni. Matkoilla eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Keille kahvilat ovat vastenmielisiä?
ehkä niille työssäkäyville miehille, joiden luottokortteja av-mammat höyläävät kahviloissa 8e latteihin
Jos on jotenkin autisti, niin se hälinä varmaan häiritsee. Kahvilassa joutuu lisäksi juttelemaan (tai hiljaa istuskelu on ainakin huomattavan paljon vaikeampaa kuin kännien veto baarissa) ja useimmille suomalaisille keskustelu muiden kanssa on kuitenkin maailman vaiken asia. Mieluummin sitten liikutaan jossain 6 hengen porukassa, jossa se yksi äänekäs käyttää muita pakkoyleisönään, ja sehän sopii hyvin masokistiselle laumaluonteelle.
ehkä joku ei vain halua lähteä kahvilaan sinun kanssasi
Kahvilahullu vauhdissa. "Mikä niissä kahviloissa viehättää"?
Ei tarvitse olla autistinen, että typerien ihmisten älämölö häiritsee. Tiedätkö että on ihmisiä jotka arvostaa rauhaa ja hiljaisuutta, siinä ei ole mitään autismia.
Mä en ole koskaan viihtynyt kahviloissa. Niinkuin joku edellä kirjoitti, tunnelma niissä on mielestäni jotenkin pysähtynyt, alkaa ahdistaa. En myöskään pidä sisustuksista, ne ovat mielestäni yleensä liiän pikkusieviä tai päinvastaisesti liian kolkkoja. Ei vain ole minun juttuni kahvilassa istuskelu. Monenlaisista baareista ja ravintoloista pidän paljonkin.
Vihaan niitä huutonauruporukoita. Tänään kävin lounaalla ja eikös siellä jotkut toisensa tunteneet bonganneet toisensa. Mikä helvetin pakko se on huutaa jos toinen on metrin päässä?
Lapsia moni moittii, mutta itseäni häiritsee lapset ehkä kerran kymmenestä, huutonauruporukat yhdeksän kertaa kymmenestä.
Eivät ne ole minulle vastenmielisiä, ne ovat lähinnä yhdentekeviä. En tiedä, mikä saa ihmiset kuluttamaan aikaansa kahviloissa istuen ylihintaisen kupposen ja leivonnaisen ääressä, mutta minulla on mielenkiintoisempaakin tekemistä.
Ennemmin kulutan aikaa elämässäni sellaiseen mistä nautin, en nauti kahviloista joissa typerät ihmiset höpöttää kovaan ääneen typeriä juttujaan.
Rakastan kahvilakulttuuria!
Minulle se on upeita kahvikoneita, välineitä, laitteita, höyryn ja maidonvaahdottimen ääntä, eri kahvilaatuja joita maistaa. Jos mahdollista istun tiskillä seuraamassa työntekoa, juomien valmistumista. Ammattitaitoa on hienoa seurata. Olen saanut vinkkejä kahvijuomiin, makeisiin ja suolaisiin tarjottaviin. Tutkin sisustusta, mikä toimii, mikä ei toimi, mikä tekee kahvilasta kutsuvan ja menestyvän.
Säännöllinen kalliissa kahvilasssa käynti käy kalliiksi. Kuten kaikki säännölliset vähän turhat menot. Kannattaa laskea huvi/ hyöty.