Joku nainen osti kaupasta pelkästään 2x 32 rullan jätti pakettia vessa paperia :D
Meinasin kysyä että paljonko oikeen kakkaat kun tarviit noin paljon XD
Kommentit (84)
Naisilla kuluu muuhunkin paperia, ei vain asiointiin. Jos on pehmeää. Ja osalla allergia, meikit, kuukautiset, sotkut, siivous. Eli tuo voi olla vielä pieni määrä. Lisäksi joillakin on upottavammat paikat, ei mikään pieni vartalo.
Työtoverillani on 11 lasta. Toisella on yhdeksän lasta. Heidän perheittensä kauppaostokset ovat huomattavia. Kukaan ei sitä täälläpäin ihmettele, suuria perheitä on paljon.
Ei kaikkea kerralla käytetä. Ootko jälkeenjäänyt ap ?
60-80 rullaa yhdellä haulla on ns. normisetti.
Näin jossain sellaisen typerän trollauksen, että joku oli muka kyylännyt kaupassa, mitä muut ostavat. Ja sitten se tollo oli päivittänyt sen someen! Tuskin voi olla totta mutta näin joku väitti.
Ap kuulostaa joltain keskenkasvuiselta pikkupennulta. Taitaa ollakin.
Meinasit vitsin vääntää mutta rohkeus ei sitten riittänytkään, ap. Hyvä niin, koska ketään ei olisi naurattanut. Vartija olisi saatellut sinut kaupasta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Opettelen vieläkin solmimaan kengännauhoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon yksi nainen voi kuluttaa vessapaperia? Oli meinaan melkoinen satsi.
Jos hänellä on puoliso ja 5 lasta, olisiko heidätkin pitänyt tuoda kauppaan paperipaalun tarpeen todistajiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Opettelen vieläkin solmimaan kengännauhoja.
Lisään: äiti pyyhkii mun pyllyn. Oon 35.
Ap
Olisit nyt huutanut sille että saakelin hamstraaja, jätä köyhillekkin paskapaperia.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon yksi nainen voi kuluttaa vessapaperia? Oli meinaan melkoinen satsi.
No aika monta samanlaista satsia täytyy vielä ostaa, jos vaikka 90-vuotiaaksi kotona asuu.
Nytkö tuo onkin outoa? Vain muutama vuosi sitten jokainen kykenevä osti päivittäin tuon satsin. Ja vessapaperitehtaan koneet kävi punaisena, mutta silti oli vessapaperipula maailmanlaajuisesti. Mikä on oikea määrä ostaa vessapaperia, en ymmärrä.
Kyllä itsekin voin myöntää häpeäväni kun ostan vessapaperia. Käyn ostamassa sitä kaukana kotipaikastani ja ostan aina isot säästösäkit niin ei tarvitse kuin kerran vuodessa ostaa
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin menee paljon. Suolisto huonossa kunnossa, jolloin se tuotos on mitä on.
Ostan vain pörssisähköä, vessapaperia en lainkaan. Pyyhin kädellä, tulee halvemmaksi.
Ap