Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku nainen osti kaupasta pelkästään 2x 32 rullan jätti pakettia vessa paperia :D

Vierailija
27.12.2023 |

Meinasin kysyä että paljonko oikeen kakkaat kun tarviit noin paljon XD

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mun kaikki kestää, sitä pitää sit täällä huudella. Itse pärjäät varmaan ilman kyseistä tuotetta vai? 

Tietysti, ap ei pyyhi, se vain haisee.

Pyyhin kyllä, mutta pesen myös. Mulla menee 6 rullan pakkaus kuukaudessa.

Ap

Vierailija
62/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan hihittelee kun näkee jonkun ostavan terveyssiteitä tai kumeja. 🙄 Voisi edes yrittää kasvaa aikuiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun muistuttitte, onkin vähissä, pitää laitaa huomiseen ostoslistaan. Sitten ei oikein voi  kävellen lähteä kauppaan, kun se iso pakkaus on hankala kantaa.

Vierailija
64/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kaks henkilöä ja ostan aina ison pakkauksen pskapaperia ettei tarvi jatkuvasti ostaa pikkupkkauksia. Sitä paitsi se tulee halvemmaksi kuin ostaa pikkupaketteja. Meillä pyyhkii hyvin.

Vierailija
65/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan osti kerralla pidemmäksi aikaa. Ehkeipä muuta ostanutkaan, koska kenellä riittää kädet kuljettamaan yhtään enempää tavaraa.  Saattoi käydä tuossa kaupassa vain vessapaperitarjouksen tai juuri tuon tietyn merkin perässä, ja muut ostoksensa tekee toisessa kaupassa. 

Mä tein tänään juuri näin. Ostin  K-Supermarketista 4 Rexona-dödöä varastoon, kun olivat tarjouksessa 2kpl/5€. Muuta en ostanut. 

Muut ostokset tein sitten viereisessä S-Marketissa. 

Apua! Ja nyt pilasit jonkun elämän. Joku luulee, että hukutat itsesi dödöön tai elät dödövuoren uumenissa vainoharhaista elämää.

Olisit ostanut ennemmin kolme litraa jäätelöä, 27 tölkkiä redbullia, kuusi sipsipussia, tuhdisti ransk

🤣

Vierailija
66/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti hetken tajuta mistä on kyse... Joku jätti kaupassa paperia vessaan... vai? Yhryssanat ei oikeen aloittajalta taivu :D

Vierailija
67/84 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sattui vähän saman tapainen juttu kun kassajonossa edessäni sellainen n. 30v nainen osti hervottoman vessapaperisäkin. Siis niin iso että ei mahtunut edes kassahihanelle. Piti siinä hetki katsella vain muualle kun meinasi pokka pettää :D

Vierailija
68/84 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse niistän wc-papriin, helppo huuhtoa alas.

Vierailija
69/84 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että Suomessa talous ja vienti takkuaa, kun ihmiset on näin yksinkertaisia. Yksi pohtii vuosikausia, miksi joku nainen osti vain purkin maitoa ja useampi vajaamielinen hihittelee, kun joku ostaa vessapaperia. Ei taida kovin suuriin saavutuksiin revetä nämä tyypit.

Vierailija
70/84 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että Suomessa talous ja vienti takkuaa, kun ihmiset on näin yksinkertaisia. Yksi pohtii vuosikausia, miksi joku nainen osti vain purkin maitoa ja useampi vajaamielinen hihittelee, kun joku ostaa vessapaperia. Ei taida kovin suuriin saavutuksiin revetä nämä tyypit.

No kyllä sinuakin huvittaisi kun joku nuori mimmi rahtaa megasäkkiä. Siinähän tulee pakostakin mieleen että harrastaako tuo jotain paskomista tms :D normaalit ihmiset ostaa tavallisen kokoisissa paketeissa. 

Vierailija
71/84 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mun kaikki kestää, sitä pitää sit täällä huudella. Itse pärjäät varmaan ilman kyseistä tuotetta vai? 

Pärjää, kun kaikki on noussut hänellä päähän

Vierailija
72/84 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoihan ostaa vaikka kahteen talouteen, itselleen ja jollekulle toiselle.

Mitä se sulle kuuluu. Jos on hyvä tarjous - etenkin kun wc-paperi nykyään maksaa aivan älyttömästi - niin kai sitä siihen sitten yks sun toinen tarttuu.

Sinä olet lapsi,etkä juuri muuta kaupasta osta, kuin karamellejä ja limua.

Heheh, meepä noihin tallinnan-laivoihin ja kattele kun äijät työntää erilaisilla alkoholipitoisilla juomilla täyteen lastattuja ostoskärryjä - meetko ja huudat - juma mikä juoppo!

Vierailija
73/84 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varautuuko uuteen koronapandemiaan???

Vierailija
74/84 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
75/84 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä rekassa oli satoja tuollaisia paketteja, kuski häpesi aivan naama punaisena.

Vierailija
76/84 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä aina pyörinyt kyseenalaista sakkia mutta nyt vielä palsta pitää jakaa ala-asteikäisten kakaroiden kanssa

Vierailija
77/84 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Hihihii , se nainen käy kakalla!! Hihihi kun on hauskaa. 

Vierailija
78/84 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää käyn myös aina ostamassa kuukauden paperit kerralla, mutta yleensä ostan kyllä muutakin samalla vedolla.

Tiettyjä tuotteita kannattaa ostaa bulkkina.

Vierailija
79/84 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on oma yritys jota varten ostaa. En tiedä tiedätkö mikä on yritys mutta isi tai äiti varmaan selittää sulle. 

Vierailija
80/84 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen myös osti kolme purkkia maitoa. Ei mua kyllä naurattanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi