Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku nainen osti kaupasta pelkästään 2x 32 rullan jätti pakettia vessa paperia :D

Vierailija
27.12.2023 |

Meinasin kysyä että paljonko oikeen kakkaat kun tarviit noin paljon XD

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan osti kerralla pidemmäksi aikaa. Ehkeipä muuta ostanutkaan, koska kenellä riittää kädet kuljettamaan yhtään enempää tavaraa.  Saattoi käydä tuossa kaupassa vain vessapaperitarjouksen tai juuri tuon tietyn merkin perässä, ja muut ostoksensa tekee toisessa kaupassa. 

Vierailija
42/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama olikin jo alanuolittanut. Kiitos ihanalle ylänuolittajalle. Lista mihin naiset kuluttavat paperia: Ympärivuotinen nuha eli allergia, aivastukset, pölyjen pyyhintä ellei muuta ole saatavilla, tiskipöydän pyyhkiminen ellei halua sinne bakteeripesärättiä, jalkapohjien kuivaus ellei ole pyyhettä siihen, deodorantista liiat pois (kainaloista), hikoilun jälkeen kuivaus (rinnat), kosteusvoiteiden kosteuttamat osat kuivemmaksi paperille jos ei imeydy hyvin tai pitää käsillä koskea jonnekin etc. Tolun kanssa se puhdistaa keittiössä. Toki kangasrättejä voi hankkia myös. Joillakin wc-tilassa kuluu paljon, koska ihmiset erilaisia. En sano että itse teen näin, mutta paperi on kertakäyttöisenä joskus parempi kuin bakteerihajurätti ja pesukone ei ihan kaikkia rättejä kestä jos sillä aikoo pestä muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan osti kerralla pidemmäksi aikaa. Ehkeipä muuta ostanutkaan, koska kenellä riittää kädet kuljettamaan yhtään enempää tavaraa.  Saattoi käydä tuossa kaupassa vain vessapaperitarjouksen tai juuri tuon tietyn merkin perässä, ja muut ostoksensa tekee toisessa kaupassa. 

Mä tein tänään juuri näin. Ostin  K-Supermarketista 4 Rexona-dödöä varastoon, kun olivat tarjouksessa 2kpl/5€. Muuta en ostanut. 

Muut ostokset tein sitten viereisessä S-Marketissa. 

Vierailija
44/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ostan noita vessa- ja talouspapereita kerralla isoja paketteja, 32kpl. Yleensä löytyy jostain tarjouksesta.

Eipähän tarvitse joka viikko ostaa.

Minä ostin tänään just saman satsin. En muuta.

Vierailija
45/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta!

Se olin varmaan minä.

Toinen paketti tuli meille kotiin, josta viedään paperia kolmeen omaan vessaan, kahteen firman ja "kesämökille".

Toinen meni vanhemmilleni, kun pyysivät tuomaan, ettei heidän tarvitse bussilla aina paperia rontata. Kestää sitten kesään saakka.

Olen pahoillani, jos häkellyit.

Vierailija
46/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tein tänään juuri näin. Ostin  K-Supermarketista 4 Rexona-dödöä varastoon, kun olivat tarjouksessa 2kpl/5€. Muuta en ostanut. 

Muut ostokset tein sitten viereisessä S-Marketissa. 

Apua! Ja nyt pilasit jonkun elämän. Joku luulee, että hukutat itsesi dödöön tai elät dödövuoren uumenissa vainoharhaista elämää.

Olisit ostanut ennemmin kolme litraa jäätelöä, 27 tölkkiä redbullia, kuusi sipsipussia, tuhdisti ranskalaisia ja nugetteja, sekä kärrillisen alekonvehteja.

Olisit ollut kuin muutkin, eikä kukaan olisi kytännyt.

Vierailija
47/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin joskus 40 kpl 32 rullan pakettia. Niitä on vieläkin.

Arvatenkin korolla psykooseissa? Ja saunakin on varmaan täynnä sokeria?

Vierailija
48/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa vain rullan hinta. Olen ostanut 0.57 e/rll hintaan vessapaperipaketit mutta jos saisi halvemmalla isossa erässä, ostaisin. 

Vierailija
49/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota lääkkeesi, kiitos. 

Vierailija
50/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
51/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettele tuttavani yhdeksän hengen perhettä.

Jokaikinen kauppakerta (kaksi kertaa viikko) ostetaan halvinta veskipaprua kuusi rullaa. Aina heillä on paperi loppu. Ja asiasta riitaa.

Heillä on kuitenkin suuret pakkaukset kosteuspyyhkeitä, jolla sitte pyyhitään, kun se vessapaperi loppuu.

Ihan vielä en ole päässyt logiikasta perille.

Vierailija
52/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitetaan ceellä. Nimittäin Corona. Toyotaa kai tarkoitit?

53/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, vähän noloa kyllä! Itse ostan kaupasta vain energiajuomaa noin paljon.

Vierailija
54/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti eikö jollakin ole muuta elämässä kun vahdata mitä muut ostaa kaupasta? Sääliksi käy.

Vierailija
55/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
56/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
57/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet putkiaivo ja kyttääjä. Yhtään ei tule mieleen muuta kuin se, että ihminen käyttää itse kaiken paperin, jospa olikin firmaansa ostamassa, jospa ostajalla on iso perhe, jospa ostajalla on varastotilaa ja ostaa varalle isoja määriä eikä raahaa kahta rullaa harva se päivä. Siis täh? Ja miksi kyttäät mitä kukakin ostaa? 

Vierailija
58/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olen yksinelävä mummeli ja ostan aina isoja pakkauksia. Käyn kerran neljännesvuodessa semmoisessa puarisa jossa myyrään papereita ja pesuaineita ja tiäs mitä krääsää. Ostan auton täyteen paperirullia köökipaperia kans ja pesuaineita ja saipuoita shampoita sekä fairyä ja tiskikoneen tabuja. Ei tartte noita sitten kuukausiin miättiä kun kaupassa käy ruokaostoksilla. Orkanisaatio pelaa näet. Ap on vissiinkin jotenki hölmöläinen.

Vierailija
59/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mun kaikki kestää, sitä pitää sit täällä huudella. Itse pärjäät varmaan ilman kyseistä tuotetta vai? 

Tietysti, ap ei pyyhi, se vain haisee.

Vierailija
60/84 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että ko. leidillä pyyhkii hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän