Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakipano kuuli, että olin ollut baarissa ja kysyi no sainko

Vierailija
27.12.2023 |

Mulla on siis seksisuhde varatun miehen kanssa ja eilen mies laittoi viestiä, että haluaa tavata. Vastasin, että illemmalla koska mulla on krapula. Mies sitten missä mä olen krapulan hankkinut ja kerroin olleeni baarissa. Sitten kysyi sainko. Vastasin rehellisesti, että en ja tulin kiltisti yksin kotiin. Sitten kysyi mikset saanut. Selitin, että huono tarjonta enkä kyllä edes etsinyt seuraa. 

Sitä ihmettelen, että miksi ihmeessä mies tuollaisia yhtäkkiä kyseli?! Olen mä ennenkin ollut baarissa ja mies on sen tiennyt. Pelkäsikö mies joutuvansa jälkiliukkaille vai olisiko se kiihottanut häntä... Mun piti kysyä häneltä, että miksi tuollaisia kyselit, mutta kun pääsin miehen luo niin asia unohtui sattuneesta syystä. :D 

Jos mä jonkun kanssa olisin, niin kortsu olisi käytössä. Vakipanon kanssa pannaan paljaalla.

N42

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko sä ap sait suusi auki ja kysyit asiaa siltä vakipanoltasi?

Miten mä olisin voinut asiaa kysyä koska ei olla nähty. Ei me laitella myöskään viestejä toisillemme muuta kuin jos tapaamista sovitaan. Miehen avopuoliso on oletettavasti kotona nyt joten en voi laittaa viestiä. Kysyn sitten kun näemme seuraavan kerran.

N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän