Vakipano kuuli, että olin ollut baarissa ja kysyi no sainko
Mulla on siis seksisuhde varatun miehen kanssa ja eilen mies laittoi viestiä, että haluaa tavata. Vastasin, että illemmalla koska mulla on krapula. Mies sitten missä mä olen krapulan hankkinut ja kerroin olleeni baarissa. Sitten kysyi sainko. Vastasin rehellisesti, että en ja tulin kiltisti yksin kotiin. Sitten kysyi mikset saanut. Selitin, että huono tarjonta enkä kyllä edes etsinyt seuraa.
Sitä ihmettelen, että miksi ihmeessä mies tuollaisia yhtäkkiä kyseli?! Olen mä ennenkin ollut baarissa ja mies on sen tiennyt. Pelkäsikö mies joutuvansa jälkiliukkaille vai olisiko se kiihottanut häntä... Mun piti kysyä häneltä, että miksi tuollaisia kyselit, mutta kun pääsin miehen luo niin asia unohtui sattuneesta syystä. :D
Jos mä jonkun kanssa olisin, niin kortsu olisi käytössä. Vakipanon kanssa pannaan paljaalla.
N42
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Onpas kuvottavaa tekstiä keneltä tahansa, mut keski-ikäiseltä tädiltä aivan erityisen kammottavaa.
Semmoinen tiukoissa leopardi housuissa kulkeva bubiruusu lienee kyseessä. Ainakin käytöksen perusteella näin. Tottunut olemaan aina oikeassa omasta mielestään. Toiset miehet pitää tuollaisistakin naisista.
Vierailija kirjoitti:
Onpas kuvottavaa tekstiä keneltä tahansa, mut keski-ikäiseltä tädiltä aivan erityisen kammottavaa.
Sulle taitaa kaikki seksiin liittyvä olla kuvottavaa ja kammottavaa.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos jälkiliukkaat olisivatkin kiehtoneet häntä?
No kun en mä tiedä. Unohtui kysyä asiasta siinä kiihkossa ja muistin asian vasta kotona. :D Ihan tautiriskin vuoksi satunnaisten tuttavuuksien kanssa olisi kortsu käytössä. En halua saada mitään tartuntoja, tartuttaa vakipanoa ja sitä myötä myös puolisonsa saisi tartunnan.
N42
Tietenkin sitten käytät suojaa myös suuseksissä eikö vain? Kukaan ei myöskään nuole paljasta toosaasi? ;) Voit askarrella siitä suojasta vaikka ilmapallon herpeksen ja kondylooman kohdalla. Molemmat tarttuvat, ihoinfektioita kun ovat.
En mä ota suihin joltakin satunnaisilta tuttavuuksilta enkä anna nuolla.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen tiukoissa leopardi housuissa kulkeva bubiruusu lienee kyseessä. Ainakin käytöksen perusteella näin. Tottunut olemaan aina oikeassa omasta mielestään. Toiset miehet pitää tuollaisistakin naisista.
On teillä rankkaa, että aikuinen nainen harrastaa seksiä ilman parisuhdetta. En todellakaan ole mikään pubiruusu enkä käytä mitään naurettavia leopardihousuja. Itse tässä aloitte soittamaan mulle suutanne ja sitten itkette kun en hyväksynyt teidän suunsoittoa. Mä en ole teille henkilökohtaisesti kenellekään tehnyt yhtään mitään, mutta te hyökkäätte mun kimppuun.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Ei. Ainoastaan varttuneemman väen alatyylinen puhetapa. Epätoivo sen totuuden edessä, ettei kaikki opi tavoille ikääntyessäkään ja etenkin tämä: kaltaisesi ovat valitettavan usein myös äitejä ja jälkeläistensä roolimalleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Ei. Ainoastaan varttuneemman väen alatyylinen puhetapa. Epätoivo sen totuuden edessä, ettei kaikki opi tavoille ikääntyessäkään ja etenkin tämä: kaltaisesi ovat valitettavan usein myös äitejä ja jälkeläistensä roolimalleja.
Millä oikeudella joku siveydensipuli määrää miten muiden pitää olla ja käyttäytyä? Jos ap on äiti, niin tuskin hän näitä juttuja lapsilleen kertoo. Olen mäkin sinkku ja äiti ja mulla on vakipano. En mä mun aikuiselle lapselle tästä kuitenkaan kerro ja suhde pidetään visusti salassa koska kyse on pelkästään seksistä eikä seurustelusta. Ei muiden tarvitse tietää.
Mikä tässä ap:n aloituksessa oli väärää? Miksi on väärin, että keski-ikäinen nainen harrastaa seksiä ilman parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos jälkiliukkaat olisivatkin kiehtoneet häntä?
No kun en mä tiedä. Unohtui kysyä asiasta siinä kiihkossa ja muistin asian vasta kotona. :D Ihan tautiriskin vuoksi satunnaisten tuttavuuksien kanssa olisi kortsu käytössä. En halua saada mitään tartuntoja, tartuttaa vakipanoa ja sitä myötä myös puolisonsa saisi tartunnan.
N42
Onkohan tuolla mitään väliäjos realistisia ollaan?
Ajattelet että mies joka pettää vaimoaan omaa lojaaliutta sinulle koska olet "vakipano"? Jos olisin sinä niin kävisin swaippaamassa toosani :D
Taitaa täällä olla joku keskenkasvuinen poika kirjoittelemassa tympeitä kommentteja. Kai se hälle tuo jotain mielihyvää ja huvia. Ei ilmeisesti keksi kehittävämpää sisältöä elämäänsä.
Itse aiheesta, mies joko oli mustis tai sitten ajatus jollain tasolla kiihotti häntä. Vaikea sanoa näin kun ei henkilöä tunne.
Eikö ap kestänyt Joulua selvinpäin? On se kyllä tiukka paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Millä oikeudella joku siveydensipuli määrää miten muiden pitää olla ja käyttäytyä? Jos ap on äiti, niin tuskin hän näitä juttuja lapsilleen kertoo. Olen mäkin sinkku ja äiti ja mulla on vakipano. En mä mun aikuiselle lapselle tästä kuitenkaan kerro ja suhde pidetään visusti salassa koska kyse
Tässä on jo muutama muukin kysynyt, että miksi ap kyselee tämmöistä asiaa muilta. Miksi ei kysynyt suoraan siltä vakiopanoltaan? Mistä me tiedetään, mitä sen vakiopanon päässä oikein liikkuu.
Kun huomaat että joku vastailee pelkästään provoillakseen niin älä vastaa sen viesteihin millään tavalla. Haukkuminenkin olisi huomion antamista. Huomiotta jääminen harmittaa troIIia varsin pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Kun huomaat että joku vastailee pelkästään provoillakseen niin älä vastaa sen viesteihin millään tavalla. Haukkuminenkin olisi huomion antamista. Huomiotta jääminen harmittaa troIIia varsin pahasti.
Ap trollailee. Joku tumputtaja pitää omaa kivaa N42 leikillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap trollailee. Joku tumputtaja pitää omaa kivaa N42 leikillä.
Älä nyt oikeasti jaksa olla noin lapsellinen. Tuo on todella rasittavaa ja ärsyttävää kun kaikkea tällä paskapalstalla syytetään trolliksi. Mä olen 42v. nainen jolla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja mies kysyi multa whatssappissa sainko kun kerroin olleeni baarissa.
En voi mitään sille, että olet joku tynnyrissä kasvanut tollo joka kuvittelee, että kaikki naiset ovat siveydensipuleita, jotka ei harrasta seksiä muuta kuin parisuhteessa eikä missään nimessä voi kirjoitella seksistä netin keskustelupalstalla.
N42
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap kestänyt Joulua selvinpäin? On se kyllä tiukka paikka.
Oletko idiootti? Jouluaattona en juonut mitään ja joulupäivänä täällä on aina baarissa isot bileet minne moni menee.
N42
Tätä ketjua kun lukee, niin huh... ? siis ovatko nuo n42:sta mollaavat tosissaan? Tuskin. Pakko olla trolleja.
Jos minä (m50) kertoisin täällä miten elän tai harrastelen, niin tuskin se kiinnostaisi ketään. Vaikka paljon moitittavampaa se on kuin tällä n42:lla. Enkä minäkään varsinainen 'pelimies' ole, mutta jos sattuisin olemaan nainen ja olisin samanlainen, niin tämän perusteella olisin jo joku kapinen narttu. (Korvatkaa 2 viim sanaa millä haluatte. )
Mutta mten se vielä nykyään voi olla niin eri riippuen kertooko asian n tai m? En ymmärrä.
Tai. Ehkä on (miehiä?) jotka oikeasti eivät saa keltään, ja pukevat turhautumisensa moraalisoinnin taakse? Kun helppo se varmaan on olla siveä kun kulaan ei heihin sorru. Muuten en tajua.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua kun lukee, niin huh... ? siis ovatko nuo n42:sta mollaavat tosissaan? Tuskin. Pakko olla trolleja.
Jos minä (m50) kertoisin täällä miten elän tai harrastelen, niin tuskin se kiinnostaisi ketään. Vaikka paljon moitittavampaa se on kuin tällä n42:lla. Enkä minäkään varsinainen 'pelimies' ole, mutta jos sattuisin olemaan nainen ja olisin samanlainen, niin tämän perusteella olisin jo joku kapinen narttu. (Korvatkaa 2 viim sanaa millä haluatte. )
Mutta mten se vielä nykyään voi olla niin eri riippuen kertooko asian n tai m? En ymmärrä.
Tai. Ehkä on (miehiä?) jotka oikeasti eivät saa keltään, ja pukevat turhautumisensa moraalisoinnin taakse? Kun helppo se varmaan on olla siveä kun kulaan ei heihin sorru. Muuten en tajua.
Ei välttämättä se mitä kertoo vaan miten kertoo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä se mitä kertoo vaan miten kertoo...
Mä olen ehkä sitten liian samankaltainen kuin ap koska en ymmärrä mitä väärää ap teki, että teidän joidenkin piti vetää tuollaiset pultit ja alkaa solvaamaan häntä.
N44
en osaa sanoa, ehkä haluaa omistaa ja kontrolloida naisiaan.
Tietenkin sitten käytät suojaa myös suuseksissä eikö vain? Kukaan ei myöskään nuole paljasta toosaasi? ;) Voit askarrella siitä suojasta vaikka ilmapallon herpeksen ja kondylooman kohdalla. Molemmat tarttuvat, ihoinfektioita kun ovat.