Haittaako, että Stubilla on lyhyestä matematiikasta A?
Haittaako, että Stubilla on lyhyestä matematiikasta A?
Kommentit (35)
Miksi se haittaisi? Kaikki nykyministerit eivät osaa laskea ollenkaan.
En rehellisesti ottaen ymmärrä miten tuo on mahdollista.
Minua ei haittaa. Suomea ei haittaa. Stubbia saattaa haitata jos hän ei osaa laskea jotain asiaa.
Käteisellä lyhyestä matikasta kuutonen.
Ei vihervasemmistokaan osaa laskea, joten ei liene ongelmaa
Onhan tuo selkeä merkki loogisen, rationaalisen ajattelun puutteista.
Onneksi sentään ovat supliikkimiehiä, selitys löytyy jokaiseen irrationaaliseen ulostuloon ja tekoon.
Stubb tunnusti aikoinaan itse, että oli haastattelussa vetäissyt lukuja omasta päästään.
Vierailija kirjoitti:
Samoin! Nyt on minun vuoroni yllättyä. Onko faktaa?
En keksi mitään muuta syytä kuin laiskuus. Stubbia arvostan kyllä, ehkäpä hän panosti kielten opiskeluun.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa. Suomea ei haittaa. Stubbia saattaa haitata jos hän ei osaa laskea jotain asiaa.
Muistanko väärin, että sekä Kataisen että Stubin hallitusten aikaan otettiin suomenennätysvelat? Eli miten niin ei Suomea haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistanko väärin, että sekä Kataisen että Stubin hallitusten aikaan otettiin suomenennätysvelat? Eli miten niin ei Suomea haittaa?
Ei se auta vaikka osaisikin laskea ja tulkita tulokset jos oma ideologia ajaa faktojen yli
Suppelin i0% kääntyi sen päässä 90% ksi kun pörssikeinotteljoiden salassa pitämisestä äänestettiin ja Käteisen kirjapainoa kustannettiin.
Kaksi matematiikan aivopierua kirjoitti:
Suppelin i0% kääntyi sen päässä 90% ksi kun pörssikeinotteljoiden salassa pitämisestä äänestettiin ja Käteisen kirjapainoa kustannettiin.
Juuri näin.
Ei haittaa, koska Petterillä on B ja Riikalla C. Osaavissa käsissä lepää kansantaloutemme.
Ei sitä suotta kutsuttu stubidoksi
Kertoo kuinka hyvä Stubb on matemaattis-loogisessa ajattelussa. Pärjää paremmin Triatholonissa ja hammastahnamainoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Enkä minä, omasta mielestäni olin heikko matikassa ja silti kirjoitin M arvosanan.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, koska Petterillä on B ja Riikalla C. Osaavissa käsissä lepää kansantaloutemme.
Tällaisia kansa äänestää.
Tältähän se lähti mopo käsistä, kun valtionvelkaa ruvettiin ottamaan rytönä. Yksinkertaiset ihmiset sitten yksinkertaisina syyttävät vain vasemmistolaista naista, vaikka pääarkkitehti on ollut kokkarimies ja pöljä kokkarimieheksikin.
Ues