Tapahtuuko tätä oikeasti usein että mies on yhdessä jonkun naisen kanssa vuosikausia eikä halua lapsia mutta sitten eroaa ja heti on uuden n
Heti on uuden naisen kanssa pulla uunissa? Tällä palstalla kuulee paljon tällaista.
Kommentit (28)
Useinhan miehille tulee vauvakuume vasta 40-50-vuotiaana. Sitten kun se nainen on tuon ikäisillä miehillä myös jo nelikymppinen, niin silloin on kiire hankkia lapsi heti, ei silloin ole aikaa seurustella muutamaa vuotta.
Mies tajuaa että nainen jättää ellei sillä ole palloa jalassa. Siksi seuraavan kanssa pitää toimia nopeasti, jotta kodinhoito pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Useinhan naiset sitoo miehen itseensä nimenomaan raskaaksi hankkiutumalla. Ovat yleensä hyviä manipuloimaan ja moni mies tähän sitten lankeaa. Sääli kyllä. Mitään mallikansalaisia tällaisten lapsista ei yleensä kyllä tule.
Siksikö lapsia ei enää synny, kun ukkoja ei haluta pitää?
Lähipiirissäni on ollut kaksi eroa noin 35 v. iässä. Pariskunnille ei ollut lapsia, mutta uusissa liitoissa lapsia syntyi. Olin siinä käsityksessä, nainen ei niitä lapsia halunnut ensimmäisessä liitossa.
Vierailija kirjoitti:
Mies tajuaa että nainen jättää ellei sillä ole palloa jalassa. Siksi seuraavan kanssa pitää toimia nopeasti, jotta kodinhoito pelaa.
Eroon päätyneet lapsettomat suhteet eivät vaikuttaneet onnelliselta. Nämä uudet suhteet, joihin lapsia syntyi taas vaikuttavat onnellisilta. Molemmissa tapauksissa isät hoitavat lapsiaan hyvin.
Kyllä kun mies vaihtaa nuorempaan niin pakkohan se on sitouttaa itseen lapsella. Muutenhan tämäkin juttu menee mönkään
Mun tietämissä tapauksissa nainen on halunnut lapsia, mies on viivytellyt. Nainen on lähtenyt kävelemään. Seuraavassa suhteessa mies hankkii lapsia nopeasti, jotta siinä ei kävisi samoin. Haikailevat kuitenkin sen ensimmäisen naisen perään ja katuvat etteivät silloin ymmärtäneet ryhdistäytyä perheen perustamisessa.
Kyllä sitä taitaa tapahtua mutta en tiedä miksi.
Mun miehellä oli kaks lasta ja kuulemma ei missään nimessä halunnut enempää, vaikka ex olisi halunnut, ja erosivat sen takia. Mutta kuulemma kun mut tapasi niin mieli muuttui, ja nyt on kaksi lisää. Mutta hänen eksäkin löysi uuden ja sai haluamansa kolmannen lapsen, hyvä niin.