Tapahtuuko tätä oikeasti usein että mies on yhdessä jonkun naisen kanssa vuosikausia eikä halua lapsia mutta sitten eroaa ja heti on uuden n
Heti on uuden naisen kanssa pulla uunissa? Tällä palstalla kuulee paljon tällaista.
Kommentit (28)
Ilmeisesti kyllä. Ja uuden kanssa mennään elokuviin, ulkomaille, sormusostoksille ja kaikkea tehdään mitä ei aiemman kanssa. Kumma juttu.
Se uusi osaa vaatia hyvää kohtelua jo alusta asti. Aiempi oli tossukka.
Vierailija kirjoitti:
Jos aiempi olisi jotain vaatinut, mies saa raivokohtauksen ja alkaa riitellä, moittia? Huh huh. Siinä ei taitaisi auttaa edes tomera nainen.
Näin minäkin uskpn, että exän uusi osasi vaatia, ja heti alussa. Siinä alkuhuumassa ehkä helpompi saada vihille ja lapsi alulle, kuin jonkun 10 vuoden suhteen jälkeen.
Mulle kävi näin. Olin siis se aiempi. Mutta eipä se toinenkaan liitto kauaa kestänyt, lapsesta huolimatta, siinähän mies sitten maksoi elatusta 18 vuotta. Onneksi pääsin luuserista ajoissa eroon, nyt on hyvä mies.
Laastarilta haetaan itsetunnon kohotusta. Ei mitenkään poikkeuksellista törmätä 40-50v. ikäsenä vaihtaneeseen. Nuoruuden rakkaus auttoi resurssien hankinnassa joiden turvin metsästetään nyt näyttävää edustusrouvaa.
Olen nainen mutta tein juuri noin. Kyse oli siitä, että en halunnut lapsia silloisen seurustelukumppanin kanssa. Kun tapasin uuden, tunsin ihan eri tavalla, joten avioiduimme nopeasti ja perustimme perheen. Voi kai niin käydä miehellekin?
Alkuhuumassa sekstailua tulee enemmän ja pillerit "voi" unohtua. Nalkisssa on ukko ja äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen mutta tein juuri noin. Kyse oli siitä, että en halunnut lapsia silloisen seurustelukumppanin kanssa. Kun tapasin uuden, tunsin ihan eri tavalla, joten avioiduimme nopeasti ja perustimme perheen. Voi kai niin käydä miehellekin?
No tuo nimenomaan on se syy. Haluaa naimisiin ja vauvan sen "oikean" kanssa. Vanhan kanssa ollaan vaan sen aikaa kunnes se suuri rakkaus tulee vastaan.
Mun ex esitti kanssani vapaaehtoisesti lapsetonta.
Monesti se lienee ihan vaan siitä se naisen vaihto, että tämä toinen on pamahtanut paksuksi ja siitä sitten osoite vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Alkuhuumassa sekstailua tulee enemmän ja pillerit "voi" unohtua. Nalkisssa on ukko ja äkkiä.
Mitä ihmettä! Etkö osaa huolehtia ehkäisystä, vaikka et halua lisääntyä?
Eikö äite opettanut tätäkään asiaa?
Useinhan naiset sitoo miehen itseensä nimenomaan raskaaksi hankkiutumalla. Ovat yleensä hyviä manipuloimaan ja moni mies tähän sitten lankeaa. Sääli kyllä. Mitään mallikansalaisia tällaisten lapsista ei yleensä kyllä tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aiempi olisi jotain vaatinut, mies saa raivokohtauksen ja alkaa riitellä, moittia? Huh huh. Siinä ei taitaisi auttaa edes tomera nainen.
Avainsanat alusta asti. Nainen on tehnyt selväksi jo treffaillessa, mitä haluaa ja mies on siihen suostunut.
Sitä ainakin käy, että miehet roikkuu suhteessa, vaikka ei oikeastaan kiinnosta vakipanoa enempää. Ymmärrettävää, että sitten sen oikean löydyttyä mennään naimisiin ja saadaan lapsia.
Kyllä tapahtuu. Mäkin olen avioitunut jo kahdesti tuollaisen aiemmassa suhteessaan avio- ja perhevastaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Useinhan naiset sitoo miehen itseensä nimenomaan raskaaksi hankkiutumalla. Ovat yleensä hyviä manipuloimaan ja moni mies tähän sitten lankeaa. Sääli kyllä. Mitään mallikansalaisia tällaisten lapsista ei yleensä kyllä tule.
Miten raskaaksi nyt taas hankkiuduttiinkaan? Oliko niin että siinä tarvitaan kuitenkin myös miehen aktiviista toimintaa?
Vierailija kirjoitti:
Joskus tämä kikka toimii, mutta johtaa aina eroon ennemmin tai myöhemmin.
Tapahtuu ja siksi aion erota miehestäni, jolle lapsenteko ei ole prioriteettilistan kärjessä.