Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtääkö naiset että korkeatasoinen mies vaatii myös naiselta paljon?

Vierailija
27.12.2023 |

Eli siis se komea,pitkä,korkeakoulutettu ja rikas mies vaatii naiselta myös paljon. Ei sille kelpaa se perus pirkkoliisa tai pluskokoinen punkero vaan se vaatii että nainen on kaunis tasoa "sara sieppi".

Kommentit (186)

Vierailija
101/186 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laasasella on vain yksi synti ja se on olla oikeassa tavalla, jota yksikään nainen ei kykene falsifioimaan.

Laasasen teoria on todella simppeli, palstalla on esitetty paljon parempia versioita hänen ajatuksistaan. 

Juuri näin. Laasasen teorian ydinhän on siinä, että jotkut miehet herättävät naisissa keskimäärin enemmän kiinnostusta kuin toiset. Siis ihan fakta jonka jokainen voi live-elämässä todeta. Sitten täällä palstoilla jankutetaan ketjusta toiseen, miten väärin se on kun niillä omilla ominaisuuksilla ei kivutakaan sinne halutuimpien top 1% siitosorhien joukkoon vaikka omasta ja äidin mielestä sinne kyllä kuuluu - ja kutsutaan sitä tasoteoriaksi mitä se valitusvirsi ei siis ole nähnytkään.

Oletko sinä lukenut Laasasen kirjan? Minä olen. Ei se ihan noin simppeli ollut kuitenkaan.

Vierailija
102/186 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö ap, että yks paskan hailee. Ei sulle anneta silti :D mutta minäpä saan.

N 58

Noin lapsellisen lausahduksen olen kuullut viimeksi, kun olin 13-vuotiaiden kavereitteni kanssa mökillä.

Ja sittemmin sulla ei  kavereita ole ollutkaan, joten jäit sille tasolle jumiin. Telakoiduitteko siellä, eli olisko sun himosi kohde kuitenkin toiset pojat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/186 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas sama vanha virsi. Jos se teidän tasoteoria jollain lailla toimisi, niin kaipa teillekin laarinpohjalta löytyisi joku itseänne "alempi" nainen joka harrastaa hypergamiaa, vai onko mahdotonta olla vielä teitäkin matalatasoisempi.

Vai pitäiskö Laasasen askarrella jatko-osa, jossa kuvaa alhaisen tason miesten hypergamiapyrkimyksiä?

Vierailija
104/186 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo horinat kumoutuvat Prisma-testillä, johon teillä ei riitä rohkeus eikä itsekriittisyys. On turvallista märistä kotona koneen äärellä sensijaan että lähtisi johonkin, missä altistuu muille ihmisille ja näiden katseille. Ehkä joutuu vuorovaikutustilanteeseenkin ja silloinhan incel pyörtyy.

Vierailija
105/186 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuratason ap lässyttää korkean tason miehistä ihan kuin tietäisi mitä he haluavat :D

Niinoä, ihan kuin autisti-incelin peräkammaritietous pätisi mihinkään.

Vierailija
106/186 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi sellainen mies. Tai no korkeatasoinen ja korkeatasoinen. En ole todellakaan rikas, en fitneksen kisalavoilla tai maailman hauskin suupaltti. Mutta sanotaan nyt vaikka että hyvätuloinen, hyvässä fyysisessä kunnossa ja sosiaalinen. Tiedän ja olen huomannut, että saan kyllä seuraa ja siinä mielessä harvinaisessa tilanteessa miehenä, että saan jopa pikkuisen jopa valita.

Mutta en minä etsi missivartaloista, vähintään satasen vuodessa tienaavaa älykköä. Nainen voi olla kaunis vähän ylimääräisillä kiloillakin ja sosioekonominen asema ei käytännössä merkkaa itselleni yhtään mitään. Voi olla vaikka työtön. Tärkeää on toki kauneus, mutta se ei siis tarkoita missivartaloa. Kauniit silmät, pehmeä luonne, positiivisuus, naisellisuus ja se että hän osoittaa kiintymystä itseäni kohtaan on niitä avainjuttuja. Kovat, kylmät, miehiset ja liian räväkät sitten taas ei iske ollenkaan. Ei vaikka olisi kymmenen miljoonaa tilillä ja miss universumin titteli.

Vierailija
107/186 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monet naisetkin alkaa kilpailla miehistä jos ei enää saa paljon huomiota heiltä. Naisille on ihan tavallista yrittää miellyttää miestä ja olla mustasukkainen ja vihamielinen kilpailevia naisia kohtaan.

Tietysti jos on niin haluttu että miehet valitsee sut muiden naisten joukosta, niin ei tarvitse tuhlata energiaa sellaiseen. Voi vain valita sen joka miellyttää eniten. Nämä kauneimmat eivät tunnu usein edes hyvin tietävän tai välittävän mistä miehet tykkää, kun ei ole ollut tarvetta kehittää luonnetta tai käytöstä siihen.

Mistähän johtuu, että en ole koskaan huomannut mitään kilpailua miehistä (tai naisistakaan), vaikka olen jo 45 ikävuoteen ehtinyt? Itse en ole ikinä kilpaillut yhdestäkään miehestä, ja varsin hyvin on löytynyt seuraa ja pitkäaikainen puolisokin aikoinaan. Jos olen ollut kiinnostunut jostakin miehestä, olen katsonut, natsaako hänen kanssaan - jos on natsannut, olemme alkaneet tapailla, mahdollisesti sen jälkeen seurustella ja niin edespäin. Jos ei natsaa, niin en minä sitten ala kokeilla jotain toista randomia. Vain ne kiinnostavat, joista olen itse kiinnostunut. Jos joku Liisa saa huomiota Pekalta, niin en todellakaan tule siitä mustasukkaiseksi, jos Pekka ei kiinnosta minua. Jos sitten taas kiinnostaa, niin ei tuossa ole oikeastaan mitä, missä voisi kilpailla - jos minä en kiinnosta Pekkaa, mutta Liisa kiinnostaa, niin onhan se ikävä juttu, jos itse olisin halunnut Pekan, mutta en tuossa tilanteessa voisi mitenkään kilpailla Liisan kanssa. Jos siis hän on sitä, mitä Pekka haluaa, mutta itse en ole. Sama tietysti myös toisinpäin. Ja pätee myös omaan kiinnostukseeni miehiä kohtaan. Jos olen kiinnostunut Pekasta, ei joku Jukka voi tehdä oikeastaan mitään saadakseen minut kiinnostumaan hänestä, jos ei hän vain ole sellainen, josta tykkään.

Vierailija
108/186 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä se sinun murheesi on ap? Meinaatko että naisten pitäisi tyytyä luusereihin? 

Vierailija
109/186 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laasasella on vain yksi synti ja se on olla oikeassa tavalla, jota yksikään nainen ei kykene falsifioimaan.

No jos on näin,niin miksi sitten vielä sinä ja vastaavat mussutatte asiasta täällä? Sinä et saa miss Suomi-finalistia, etkä koskaan tule saamaan, ja kenenkään muun ihmisen käyttäytymistä et voi muuttaa , paitsi itsesi.

Vierailija
110/186 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ymmärtävät paljon miehiä laaja-alaisemmin elämän ja siksi naisilla suvereenisti parempi elämänhallinta. Yhyy!

Vierailija
111/186 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N

Vierailija
112/186 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtääkö miehet että kaunis nainen ei välttämättä ole korkeatasoinen? Myös tuo nainen voi pettää tai huijata. joten kannattaa tutustua naiseen ensin ennekuin ryhtyy suhteeseen.

Vierailija
113/186 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ymmärtääkö miehet että kaunis nainen ei välttämättä ole korkeatasoinen? Myös tuo nainen voi pettää tai huijata. joten kannattaa tutustua naiseen ensin ennekuin ryhtyy suhteeseen.

Kaunis nainen voi olla mt-ongelmainen, persoonallisuushäiriöiden, seksuaalisesti estynyt, tylsä, hankala ihminen, tms. Tietysti niin ei-kauniskin. Mutta välillä tuntuu, että aikamoisia sekopäitä osa miehistä on valmis kelpuuttamaan suhteeseen vain ulkonäön takia. Sitten päätyvät suhteisiin joidenkin epävakaiden kanssa, pahimmillaan pilaavat sillä lastensakin elämän. En toki sano, etteikö ulkonäölläkin olisi väliä, mutta omituista, että vain se merkitsee, eikä mitään muu. 

Vierailija
114/186 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen voi olla mt-ongelmainen, persoonallisuushäiriöiden, seksuaalisesti estynyt, tylsä, hankala ihminen, tms. Tietysti niin ei-kauniskin. Mutta välillä tuntuu, että aikamoisia sekopäitä osa miehistä on valmis kelpuuttamaan suhteeseen vain ulkonäön takia. Sitten päätyvät suhteisiin joidenkin epävakaiden kanssa, pahimmillaan pilaavat sillä lastensakin elämän. En toki sano, etteikö ulkonäölläkin olisi väliä, mutta omituista, että vain se merkitsee, eikä mitään muu. 

Eikö se olekaan hyvä juttu jos mies kelpuuttaa mt- ongelmaisen prisuhteeseen? Eikö se ole osoitus oikeasta rakkaudesta?

itselläni oli mt-diagnoosi ja olen kaunis. Mutta paranin ongelmistani, osin miehen rakkauden ansiosta.

Vierailija
115/186 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se olekaan hyvä juttu jos mies kelpuuttaa mt- ongelmaisen prisuhteeseen? Eikö se ole osoitus oikeasta rakkaudesta?

itsellän

No eivät ne mt-ongelmat mikään vetovoimatekijä ole. Niitäkin on erilaisia, mutta pahimmillaan ne sairastuttavat myös kumppanin. Ja joskus kumppani joutuu toimimaan terapeuttina, kuten teidän tapauksessa. Suurimmalle osalle ihannetilanne kyllä on se, että mt-ongelmia ei ole. Mutta hienoa, että paranit!

Vierailija
116/186 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan moni  korkeastikoulutettu tai/ja korkeassa virassa oleva mies on sitä mieltä, että puolison tulee olla korkeakoulutettu? Uskon että tätä faktaa täällä viljelevät akateemisesti koulutetut naiset joilla ei ehkä ole kovin miellyttävää ulkonäköä tai luonnetta joka korvaisi puutuvan ulkonäön..ehkä sitä kovapalkkaista virkaakaan ei ole koulutuksesta huolimatta ja näin halutaan uskotella että kyllä minä kelpaan koska olen korkeastikoulutettu? 

Aika monella korkeakolutetulla miehellä on kaunis tai ainakin hoikka puoliso ja uskallan väittää että miehelle ulkonäkö, arvot ja naisellisuus on tärkeämpi parinhaussa kuin koulutus. 

Vierailija
117/186 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä kilpaillut kenestäkään, enkä kilpailisi. Jos mies ei halua juuri minua, ja ole rakastunut juuri minuun, ei sellaista miestä kannata tavoitella muutenkaan.

Ja varsin kovan tason miehen kanssa olen nuoresta asti ollut naimisissa. 

Vierailija
118/186 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

photoks huuli silikoni tissi tytöt ovat historiaa  kaameita kapistuksia joita ei suomi mies huoli.

Vierailija
119/186 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi lässyttää itselleen tasoistaan ja uskoa melkein itsekin.

Vierailija
120/186 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se olekaan hyvä juttu jos mies kelpuuttaa mt- ongelmaisen prisuhteeseen? Eikö se o

Ei puolisoni mikään terapeuttini ollut, kävin kyllä oikeassa psykoterapiassa. 

Kauniille on eri kriteerit naisten keskuudessa. Senhän tuo vain osoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme