Ymmärtääkö naiset että korkeatasoinen mies vaatii myös naiselta paljon?
Eli siis se komea,pitkä,korkeakoulutettu ja rikas mies vaatii naiselta myös paljon. Ei sille kelpaa se perus pirkkoliisa tai pluskokoinen punkero vaan se vaatii että nainen on kaunis tasoa "sara sieppi".
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan moni korkeastikoulutettu tai/ja korkeassa virassa oleva mies on sitä mieltä, että puolison tulee olla korkeakoulutettu? Uskon että tätä faktaa täällä viljelevät akateemisesti koulutetut naiset joilla ei ehkä ole kovin miellyttävää ulkonäköä tai luonnetta joka korvaisi puutuvan ulkonäön..ehkä sitä kovapalkkaista virkaakaan ei ole koulutuksesta huolimatta ja näin halutaan uskotella että kyllä minä kelpaan koska olen korkeastikoulutettu?
Aika monella korkeakolutetulla miehellä on kaunis tai ainakin hoikka puoliso ja uskallan väittää että miehelle ulkonäkö, arvot ja naisellisuus on tärkeämpi parinhaussa kuin koulutus.
Parikymppinen poikani opiskelee yliopistossa ja on hyvin ehdoton sen suhteen, että tyttöystävän tulee myös olla korkeasti koulutettu. Olen ollut mielessäni hiukan hämmästynyt tästä kriteeristä. Pojaltani ei ole ikinä seuraa puuttunut ja nykyään seurustelee ns. vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat aina tienneet, että ihmiset etsivät kaltaistaan puolisoa. Korkeasti koulutettu mies ottaa puolisokseen korkeasti koulutetun naisen. Tietenkin. Muutenkin elämänarvojen pitää kohdata.
No shit Sherlock. Mutta äly ja koulutus ei korreloi aina. Esim olen huomannut siitä, että itse olen pystynyt esim. päättelemään ja huomaamaan joitain juttuja, mitä koulutetummat ei.
Sekin on älyä, että tajuaa tai huomaa asioiden olevan toista mitä esitetään tai sanotaan, vaikka uskottelemassa olisi sinua koulutetumpi henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeatasoinen mies ottaa puolisokseen sen naisen, jolla on suurimmat tissit.
Korkeatasoinen mies pystyy etsimään sen sielunkumppaninsa ja kemiakaverinsa kauniiden isotissisten naisten joukosta. Useimmat käyttävät tämän option. Ihan yhtä sielukkaan, ihanan, ystävällisen, (+100 muuta ihanaa ihmistä kuvaavaa adjektiivia) naisen ei kannata tuosta miehestä haaveilla, jos "pakkaus" ei ole kunnossa.
Sisin ratkaisee, mutta sitä etsitään niin kauniista paketista kuin oma taso antaa myöden. Niiden muiden kanssa ei vain jotenkin synkkaa tai "ole mitään yhteistä". Naiset toimivat samoin. Miksi tämä kiukuttaa osaa ihmisiä.
Näin on. Tietty tuon isotissisen sijalla voi olla vaikka pitkät sääret tai pienet rinnat, mutta ymmärrätte varmaan periaatteen. Omista mieltymyksistä ei tarvitse tinkiä.
Mikä on se korkeatasoinen mies? Sinä et totisesti parin lauseen perusteella kuulu siihen kategoriaan.
Miten siis korkeatasoinen mies määritellään? Aloituksessa mainitaan, että komea, pitkä, koulutettu ja rikas - onko hän siis korkeatasoinen aina vain noiden ominaisuuksien perusteella? Vaikka olisi tylsä, huono seksissä, mt-ongelmainen, epävakaa, vaikea ihminen, tai hänellä olisi huonot sosiaaliset taidot?
139. Sori, mutta näytät haksahtaneen siihen harhaan, että miestä voi kouluttaa kuin koiraa. Laita suhde poikki, jos mies ei osaa käyttäytyä normaalisti, kiusaat vain itseäsi. Ei sellainen ole rakkautta. Ei kummankaan osalta, vaikka saisitkin kehuja välillä. Jos et pysty hyväksymään miestä sellaisena kuin hän on, jokin häiritsee, niin kyse on jostain muusta kuin rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Miten siis korkeatasoinen mies määritellään? Aloituksessa mainitaan, että komea, pitkä, koulutettu ja rikas - onko hän siis korkeatasoinen aina vain noiden ominaisuuksien perusteella? Vaikka olisi tylsä, huono seksissä, mt-ongelmainen, epävakaa, vaikea ihminen, tai hänellä olisi huonot sosiaaliset taidot?
Tasoteoriassa sellainen on mies, jolla on eniten kysyntää naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeatasoinen mies ottaa puolisokseen sen naisen, jolla on suurimmat tissit.
Korkeatasoinen mies pystyy etsimään sen sielunkumppaninsa ja kemiakaverinsa kauniiden isotissisten naisten joukosta. Useimmat käyttävät tämän option. Ihan yhtä sielukkaan, ihanan, ystävällisen, (+100 muuta ihanaa ihmistä kuvaavaa adjektiivia) naisen ei kannata tuosta miehestä haaveilla, jos "pakkaus" ei ole kunnossa.
Sisin ratkaisee, mutta sitä etsitään niin kauniista paketista kuin oma taso antaa myöden. Niiden muiden kanssa ei vain jotenkin synkkaa tai "ole mitään yhteistä". Naiset toimivat samoin. Miksi tämä kiukuttaa osaa ihmisiä.
Osaa näyttäisi kiukuttavan sen vuoksi, ettei älli yksinkertaisesti riitä ymmärtämään tuota periaatetta.
Mun nähdäkseni korkeatasoinen mies on fiksu, ja fiksu mies haluaa puolisoltaan ihan muita ominaisuuksia kuin "näyttää Sara Siepiltä".
Vierailija kirjoitti:
Naisten ongelma on pikemminkin se että oma ulkonäkö jne on arvioitu pilviin. Olen niin monen naisen kanssa käynyt treffeillä ja ylipainoiset tavikset sanoo mulle suoraan mitä kissoja ja kaunottaria ovat. Kuuntelen vain hiljaa. En halua puhkaista kuplaa mutta samalla ihmettelen, että mitähän hittoa.
Sama kokemus tullut vastaan. Itsekin olen ollut näissä vain kohtelias, mutta aiheuttaa kyllä suurta ihmetystä miten ihminen jolle ei selkeästi liikunta maistu, kuvittelee olevansa joku chafakki tms.
Juu. Kuten tässä kaurakunkku-tapauksessakin nähtiin.
Ap voi rakennella tekoälynaisen, niin saa juuri sellaisen kuin haluaa ja ansaitsee.
Ihanko tosissasi kuvittelet, että älykkäälle miehelle kelpaisi joku Sara Sieppi -tyyppinen nainen 😂
Aloittaja ei ainakaan ole korkeatasoinen. Jo tekstistä näkee sen, että kouluja ei ole pitkälle käyty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tohtoritason mies.
Edellytän naiseltani tohtoritason koulutusta, hyvää luonnetta ja hyvää ulkonäköä.
Tunnen kymmenkunta tohtoria ja näistä tohtori-tohtori parisuhteessa on vain yksi. Melko vaikea yhtälö, jos ajattelee tarjonnan määrää...
No tämä just. Ei minunkaan tohtori-tutut ole tohtoreiden kanssa naimisissa/parisuhteessa. Mutta maistereita ne heidän puolisot yleensä on. Toki suurempi osa näistä minun tohtori-tutuista on naisia. Tunnen useita muitakin korkeakoulutettuja naisia joitten mies on aiemmin koulutettu, yleisempää niin päin (omassa tuttavapiirissä).
Vierailija kirjoitti:
Mun nähdäkseni korkeatasoinen mies on fiksu, ja fiksu mies haluaa puolisoltaan ihan muita ominaisuuksia kuin "näyttää Sara Siepiltä".
Korkeatasoisella miehellä on varaa itse määritellä, millaisia ominaisuuksia hän haluaa puolisoltaan (tai seksikumppaniltaan). Naisseuraa riittää joka tapauksessa.
10 luokan pudokkaat kuvittelevat että vitunreuhkalla saa miehen kuin miehen
Vierailija kirjoitti:
10 luokan pudokkaat kuvittelevat että vitunreuhkalla saa miehen kuin miehen
Ehkä. Tavalliset normaalijärkiset naiset ei kuvittele.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosissasi kuvittelet, että älykkäälle miehelle kelpaisi joku Sara Sieppi -tyyppinen nainen 😂
Todennäköisesti Sara Sieppi on kuitenkin älykkäämpi kuin Sinä.