Ymmärtääkö naiset että korkeatasoinen mies vaatii myös naiselta paljon?
Eli siis se komea,pitkä,korkeakoulutettu ja rikas mies vaatii naiselta myös paljon. Ei sille kelpaa se perus pirkkoliisa tai pluskokoinen punkero vaan se vaatii että nainen on kaunis tasoa "sara sieppi".
Kommentit (186)
Korkeatasoisena naisena vaadin mieheltä myös tasokkuutta, myös tasokkuutta elämän arvojen ja psyykkeen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Korkeatasoisena naisena vaadin mieheltä myös tasokkuutta, myös tasokkuutta elämän arvojen ja psyykkeen tasolla.
Väität olevasi korkeatasoinen. Minkä näköinen siis olet? Usein nainen joka luulee olevansa superkaunis ei sitä ole vaan korkeintaan se nainen on keskitasoa.
Ei kova ura, komea ulkonäkö, kalliit vaatteet, autot ja tavarat tee miehestä tai naisestakaan täydellistä. Moni kyllä erehtyy luulemaan näin.
Toki nämä asiat ovat kenties jonkinmoinen lisä hyvään mieheen, joka
-hoitaa työnsä
-pistää perheensä etusijalle
-hoitaa oman osansa koti- ja lastenhoitotyöstä
-elämä on suurinpiirtein tasapainossa
-on keskustelutaitoinen empaatikko
Aloittaja sotkee hieman asioita. On tosiaan ne jäkismiehet, jotka haluavat Siepin. Sitten on erikseen ne koulutetut laatumiehet, joiden ykköskriteereinä on tottakai koulutus, äly, arvot ja huumorintaju jne. Ulkonäköä jokainen arvottaa miten arvottaa, mutta ylemmissä yhteiskuntaluokissa räikeä laittautuminen ja instatyyli ei ole plussa.
Määrittele mikä on korkea taso. Aloittajalla ei siihen asiaan taida paljoakaan olla annettavaa.
Mitä asia meille kuluu? Hanki tasoisesi nainen.Äläkä asia sösötä tällä.Hyvää Vuoden vaihdetta. T: aikuinen nainen joka ei ohjeitasi tarvitse ,eikä muutkaan naiset tällä.
Minun aviomieheni on korkeatasoinen. Erittäin hyvin koulutettu, komea, huippu-uraa tehnyt Suomessa ja ulkomailla, hyvä perheenisä.
Ja millainen minä olen. Opiskelukaveri, jonka kanssa jutut ja muut asiat aikoinaan vain kohtasi. Ja mitä olen menestyviä miehiä nähnyt maailmalla, lähes kaikilla on ollut sama tilanne. Puoliso on opiskeluaikoina tavattu.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti tasokas mies odottaa puolisoltaan myös sivistystä, ei pelkkää ulkonäköä.
Aivan mutta pitää olla MYÖS ulkonäköä. Ja sellaisiakin naisia on paljon joilla on kauniit kasvot, hoikka varsi ja hyvä yleissivistys sekä koulutus. Ei se niin mene että kaunis on aina bimbo ja ruma punkero on älykäs ja näiden väliltä pitäisi sitten valinta tehdä.
Ja ei tarvitse olla instabeibe tai Sara Sieppi, vaan jos olette huomanneet aika monella nuorella (ja vanhemmallakin) naisella on nykyisin polkkapituinen vaalea tukka etuhiuksilla, satunnaisesti punaista huulipunaa ja urheilullinen pienikokoinen varsi, mutta myös yliopistokoulutus, hyvä kulttuurin tuntemus, huumorintaju, lempeys yms. luonteenpiirteitä joita mies arvostaa. Tämä naistyyppi viehättää miehiä eniten, mutta vain korkeampitasoinen mies voi sellaisen saada. Korkeampitasoinen mies ei välttämättä ole laatikkoleuka mutta pituutta ja hiuksia on oltava, mieluiten tummat. Olette varmaan huomanneet miten paljon mainonnassakin käytetään tätä kuvastoa, että nainen on aina vaalea ja jos mies on mukana, on hän tummahiuksinen. Tämäkin voi vaikuttaa mieltymyksiin mutta eipä sille oikein mitään voi, että trendi on nyt tämä.
Jos haluat kumppanin koita saada itsesi ulkoisesti mahdollisimman lähelle noita ihanteita, aika moni on kuitenkin luonteeltaan ns. peruskiva ja jonkinlainen yleissivistys niin sitä luonnepuolta ei tarvitse niin paljoa kehittää.
T. Tietäjämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kuvailemasi mies ja ei hän kyllä mitään täydellistä ulkonäköä vaadi. Mieheni on fiksu eikä tykkää mistään pintaliito pissiksistä, hän tykkää luonnollisesta ja ei-ulkonäkökeskeisestä naisesta. Riittää ihan kaltaiseni tavis. Luonteeltani olen kyllä priimaa ;)
Mutta makkarissa lutkutat kullía kuin viimeistä päivää, senkin piiloh0r0
Sinun maailmassasi tuo on siis loukkaus? Ne on onnellisesti parisuhteessa! Saavat tehdä mitä haluavat, nainenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kuvailemasi mies ja ei hän kyllä mitään täydellistä ulkonäköä vaadi. Mieheni on fiksu eikä tykkää mistään pintaliito pissiksistä, hän tykkää luonnollisesta ja ei-ulkonäkökeskeisestä naisesta. Riittää ihan kaltaiseni tavis. Luonteeltani olen kyllä priimaa ;)
Onnelliset parisuhteet eivät suinkaan ole seksittömiä, fyi. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnelliset parisuhteet eivät suinkaan ole seksittömiä, fyi. -eri
Aseksuaaleilla ei voi olla parisuhteita? Sivistähän itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaanpas nyt perusteista: vaatiminen on sana, jota ei parisuhteessa saa olla. Vaatimukset kun tappavat rakkauden.
Ajatusharha: miten vaativa mies voi olla korkeatasoinen? Mistä lähtien mies, joka tappaa parisuhteet, on ollut kovatasoinen?Tämä ilmeisesti koskettaa vain miehiä?
Täällä nimittäin jatkuvasti tulee viestejä, joissa kerrotaan miten naiset ovat oikeutettuja vaatimaan mitä tahansa ja sitä innokkaasti peukutetaan sitten kuin jonkun Jumalan sanelemana viisautena.
ei kosketa vain miehiä, mutta jos aloituksessa puhutaan miehistä, niin minä vastaan vain aloitukseen. Vaativa mies on hankala. Vaativa nainen on hankala. Mutta miksi ihmeessä kirjoitan tämän tähän? Miksi ihmeessä vastaan asiaan, josta ei ole kysytty?
Ei toiselta voi yleensä ottaen vaatia mitään. Molemmat ovat mitä ovat ja se sitten johtaa rakastumiseen, jos johtaa. Itselläni on kaikin tavoin mielettömän upea mies ja olen aina kokenut olevani riittävä juuri sellaisena kuin olen. Silloinkin kun en oikein riittäisi itselleni. Ja hän todellakin on kuin luotu juuri minulle ihan sellaisena kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti tasokas mies odottaa puolisoltaan myös sivistystä, ei pelkkää ulkonäköä.
Oikeasti tasokkaalla miehellä on varaa vaatia molempia.
Siitä komeasta, urheilullisesta, varakkaasta ja sivistyneestä juristimiehestä on turha haaveilla, jos nainen itse ei ole kaunis, hoikka, urheilullinen, sivistynyt, korkeasti koulutettu ja hyvässä asemassa.
Mulla on korkeatasoinen mies, eikä tämä suhde vaadi minulta yhtään sen enempää kuin aiempi suhde (paperilla) alempitasoiseen mieheen.
Me kun ollaan ensisijaisesti ihmisiä toisillemme, emme mitää check list -ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väität olevasi korkeatasoinen. Minkä näköinen siis olet? Usein nainen joka luulee olevansa superkaunis ei sitä ole vaan korkeintaan se nainen on keskitasoa.
Mikä kenellekin on korkeatasoinen. Usein se on koulutus, työ, ulkonäkö. Miten on sitten mentaali puoli ja elämän hallintataidot? Koulutus, työ ja ulkonäköhän eivät niitä takaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten ongelma on pikemminkin se että oma ulkonäkö jne on arvioitu pilviin. Olen niin monen naisen kanssa käynyt treffeillä ja ylipainoiset tavikset sanoo mulle suoraan mitä kissoja ja kaunottaria ovat. Kuuntelen vain hiljaa. En halua puhkaista kuplaa mutta samalla ihmettelen, että mitähän hittoa.
Joo. Jännää. Mies tekee asioita avoimesti naisen takia. Nainen sen sijaan laittautuu "Itseään varten, eikä ainakaan miestä miellyttääkseen". Juuri tuo on tärkeää korostaa, ettei vahingossakaan toimi miellyttääkseen miestä. Se on feminismin kulmakivi.
Korkeatasoinen ihminen ei provoa palstoilla eikä valehtele. Omaa terveelliset elämän arvot ja hallintataidot. On luotettava ja psyykkeeltään tasapainossa.
Ap. ei ole nähnytkään tasokasta miestä.
Onko ongelma siis naisen ulkonäkö (menit kuitenkin treffeille) vai naisen kuvitelma tasostaan? Ja jos jälkimmäinen, niin mikä se varsinainen ongelma on? Jonkinlainen valtapeli siitä, kenen pitäisi olla kiitollisempi siitä että kelpaa jollekin?