Miksi hoikkia ja normaalipainoisia saa arvostella mutta ylipainoisia naisia ei saa?
Normaalipainoisia saa haukkua anorektikoiksi ja liian laihoiksi mutta ylipainoisia naisia ei saa edes kehottaa laihtumaan?!
Miksi asia on näin?
Kommentit (44)
Miksi pitäisi ketään? Voisitko vain opetella käytöstavat?
Esim. täällä palstalla haukutaan jatkuvasti lihavia.
Taas tuo sama viesti. Ketään ei saa arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Ööööö, minäkö? Liian vaikeaa minulle.
Ap
Otsikon olettamus on väärä. Ei, hoikkia ja notrmaalipainoisia ei ole yhtään asiallisempaa arvostella kuin ylipainoisiakaan. Osalla ihmisistä ei vain ole käytöstapoja ja kuvitellaan, että vaikka se anorektikoksi kutsuminen (tai mikä hyvänsä laihuuteen viittaava) olisi jotenkin "kehu".
Ei saa haukkua ja arvostella ketään.
T: Ylipainoinen
Ei minua ole kukaan arvostellut vaikka normaaliapinoinen olen, ei normaalipainoinen edes anorektikolta näytä.
Voit arvostella mua niin paljon kuin tahdot. En siitä laihdu.
Missähän todellisuudessa elät? Jatkuvastihan täällä haukutaan ylipainoisia, etenkin naisia. Mielestäni kehorauha kuuluu kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö edes lääkäri saa kehottaa lihavaa naista laihtumaan tai eikö vanhemmat saa kehottaa lihavaa tyttöään laihtumaan?
Sinä et ole kumpaakaan joten lopeta lässytys.
Vain vähäisen älykkyyden omaavat juntit arvostelevat toisten ulkonäköä. Kun on vähän älykkäämpi, niin ei tarvitse enää arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse lääkäri, valmistuin vuonna 2016 lääkäriksi. Kannustan kaikkia ylipainoisia naisia laihtumaan koska ylipaino on haitallista terveydelle. Ylipaino rasittaa terveydenhuoltoa ja aiheuttaa miljardien kustannukset yhteiskunnalle. Ylipaino ei ole seksuaalisesti hyvä asia koska miehet eivät kiihotu tai tykkää ylipainoisista naisista. En ala tähän kertomaan lisääntymisestä enempää.
Onnea kaikille palstan naisille laihduttamiseen.
Ei minusta tarvitse kenenkään kiihottuakaan.
Syyllistäminen ei auta mitään. Liikun jo enemmän kuin moni hoikka, mutta laihtuminen on vaikeaa. Jokainen ruoka pitäisi joka päivä jaksaa punnita orjallisesti, ja esim. leivänsyönti pitäisi unohtaa kokonaan, koska tästä tulee helposti liikaa kaloreita. Moniko laiha olisi valmis samaan?
Missä tilanteissa ja kenen taholta näitä haukkumisia kuuluu? Vaihda seuraa. Minua ei ole haukuttu anorektikkona, eikä nykyisenä pullukkana missään koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse lääkäri, valmistuin vuonna 2016 lääkäriksi. Kannustan kaikkia ylipainoisia naisia laihtumaan koska ylipaino on haitallista terveydelle. Ylipaino rasittaa terveydenhuoltoa ja aiheuttaa miljardien kustannukset yhteiskunnalle. Ylipaino ei ole seksuaalisesti hyvä asia koska miehet eivät kiihotu tai tykkää ylipainoisista naisista. En ala tähän kertomaan lisääntymisestä enempää.
Valelääkäri sinä olet korkeintaan.
Häh? Ei ketään saa haukkua tai arvostella ulkonäön takia.
Lihavat nyt vaan yleensä saa osakseen enemmän arvostelua kun laihat tai normaalipainoiset, siksi asia on pinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Sä et ole mikään lääkäri, joten pidä pääsi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Missähän todellisuudessa elät? Jatkuvastihan täällä haukutaan ylipainoisia, etenkin naisia. Mielestäni kehorauha kuuluu kaikille!
Tosielämässä kommentoidaan hoikkien kehoja. "Miten sä oot noin laiha? Ootko laihtunu? Oisinpa mäkin noin laiha? Sulla on kyllä varaa syödä."
Kääntäkää noi toisinpäin ja miettikää onko asiallista..
Mikä hinku sinulla on ihmisiä arvostella? Anna muiden olla sellaisia kuin ovat ja keskity omaan elämääsi.