Miksi hoikkia ja normaalipainoisia saa arvostella mutta ylipainoisia naisia ei saa?
Normaalipainoisia saa haukkua anorektikoiksi ja liian laihoiksi mutta ylipainoisia naisia ei saa edes kehottaa laihtumaan?!
Miksi asia on näin?
Kommentit (44)
Entäs ne läskit miehet? Miksi se ei kiinnosta ketään, vaan aina jankutetaan naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa haukkua ja arvostella ketään.
T: Ylipainoinen
No minä kuulen ylipainoisilta usein "olet niin laiha että tuulen mukaan lähdet", "miehet tykkää kun on mistä ottaa kiinni" ai mulla on mies, "söisit enemmän", syö sinä tämä kakku kun otin liikaa jne. Entä jos sanoisin takaisin jotain siitä ylipainosta ?
Jos olisit vähän älykkäämpi, niin sanoisit näille ihmisille, että toisten ulkonäön kommentointi on vähä-älyisten junttien puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse lääkäri, valmistuin vuonna 2016 lääkäriksi. Kannustan kaikkia ylipainoisia naisia laihtumaan koska ylipaino on haitallista terveydelle. Ylipaino rasittaa terveydenhuoltoa ja aiheuttaa miljardien kustannukset yhteiskunnalle. Ylipaino ei ole seksuaalisesti hyvä asia koska miehet eivät kiihotu tai tykkää ylipainoisista naisista. En ala tähän kertomaan lisääntymisestä enempää.
Onnea kaikille palstan naisille laihduttamiseen.
Kyllä lääkäri voi mielestäni 'määrätä' painonpudotuksen ja sitten myös seurata sen toteutumista. Itse pudotin yli 30kg.
Se mikä viestissäsi laittaa eoäilemään lääkäriyttäsi niin tuo "miesten kiihottumisen toivominen" tuskinpa semmoista kukaan edes on ajatelkut kamppaillessaan painonsa kanssa.
En ole ikinä tähän ikään kuullut hoikkia haukuttavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse lääkäri, valmistuin vuonna 2016 lääkäriksi. Kannustan kaikkia ylipainoisia naisia laihtumaan koska ylipaino on haitallista terveydelle. Ylipaino rasittaa terveydenhuoltoa ja aiheuttaa miljardien kustannukset yhteiskunnalle. Ylipaino ei ole seksuaalisesti hyvä asia koska miehet eivät kiihotu tai tykkää ylipainoisista naisista. En ala tähän kertomaan lisääntymisestä enempää.
Kyllä lääkäri voi mielestäni 'määrätä' painonpudotuksen ja sitten myös seurata sen toteutumista. Itse pudotin yli 30kg.
Se mikä viestissäsi laittaa eoäilemään lääkäriyttäsi niin tuo "miesten kiihottumisen toivominen" tuskinpa semmoista kukaan edes on ajatelkut kamppaillessaan painonsa kanssa.
Ketään ei voi määrätä laihtumaan, ei edes lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei voi määrätä laihtumaan, ei edes lääkäri
Mä kävin yksityisellä lääkäriasemalla pari kuukautta sitten ja siellä oli niin lihava lääkäri, että hyvä kun ylettyi mahansa yli näppikselle asti. Paljon on ylipainoisia myös terveydenhoitoalalla muutenkin, että onhan siinä se suutarin lapset-ongelma.
Kynäniskaincelin ininää jälleen kerran.
Olen ollut aina hoikka ja kyllä siitäkin saa kuulla. En tiedä eikö nuo kommentoijat tajua vai onko niillä sitten tarkoituskin olla vähän ilkeitä. Vai luuleeko ne että se on kehu. Tiedän kyllä että lihavia haukutaan myös, mutta se haukkuminen myös tuomitaan helpommin. Itse en hauku ketään, en edes näillä palstoilla. Tässäkin ketjussa on jo useita negatiivisia kommentteja hoikista. Ei tulisi itselleni mieleenkään kirjoittaa vastaavaa lihavista tai vähätellä heidän kokemuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut aina hoikka ja kyllä siitäkin saa kuulla. En tiedä eikö nuo kommentoijat tajua vai onko niillä sitten tarkoituskin olla vähän ilkeitä. Vai luuleeko ne että se on kehu. Tiedän kyllä että lihavia haukutaan myös, mutta se haukkuminen myös tuomitaan helpommin. Itse en hauku ketään, en edes näillä palstoilla. Tässäkin ketjussa on jo useita negatiivisia kommentteja hoikista. Ei tulisi itselleni mieleenkään kirjoittaa vastaavaa lihavista tai vähätellä heidän kokemuksiaan.
Sanottiin minuakin aina soppaluuksi, mutta en ottanut sitä haukkuna. Olin luuta ja nahkaa = soppaluu.
Kehorauha kuuluu kaikille.
T. Lihava nainen
En ole koskaan ymmärtänyt tapaa tehdä tästä jotain laihat vastaan lihavat juttua, jossa kumpienkin pitäisi jatkuvasti mollata toisiaan, kun itseäkin on mollattu. Sama juttu pienirintaisissa ja isorintaisissa naisissa.
Totuus on se, että jokainen joka moittii toisten ulkonäköä, on se sitten pituuden, painon, hiusten laadun, ihon tai vaatetuksen takia, he ovat kaikki narsistisia tyhmiä juntteja. Tämä nyt on fakta. Kyllä jokainen joka on vähän kouluttautunut ja tietää laajemmin asioista, niin ei nämä ihmiset lähde toisia tuomitsemaan ulkonäön takia.
Ketään ei tule mollata heidän ulkonäön takia. Joten jos olet ylipainoinen, kerro heille jotka mollaavat, että ovat typeriä juntteja. Jos olet laiha, niin kerro heille jotka mollaavat, että ovat typeriä juntteja.
Ollaan tässä kehorauha-kampanjassa yhdessä, eikä toisiamme vastaan.
saa arvostella mitä tahtoo koittakaa kestää
Ap kuulehan: aloitukseksi osoittaa väitteesi vääräksi. Tosi asia on, että naisia ei saa arvostella mistään syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vain vähäisen älykkyyden omaavat juntit arvostelevat toisten ulkonäköä. Kun on vähän älykkäämpi, niin ei tarvitse enää arvostella.
Itseään älykkäänä pitävät ja toisia junteiksi haukkuvat ovat tyyppiesimerkki puhtaasta juntista.
Ai,mun kokemuksen mukaan se on just toisin päin. Hoikkia kehutaan,kun ylipainoiselle kukaan ei sano mitään positiivista (miehet ehkä). Esim työpaikoilla on ihan arkipäivää että jutellaan ja kauhistellaan kuka on lihonut , ja haukutaan jopa päin naamaa ulkonäöstä mutta jos hoikka niin häntä kehutaan ym .
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt tapaa tehdä tästä jotain laihat vastaan lihavat juttua, jossa kumpienkin pitäisi jatkuvasti mollata toisiaan, kun itseäkin on mollattu. Sama juttu pienirintaisissa ja isorintaisissa naisissa.
Totuus on se, että jokainen joka moittii toisten ulkonäköä, on se sitten pituuden, painon, hiusten laadun, ihon tai vaatetuksen takia, he ovat kaikki narsistisia tyhmiä juntteja. Tämä nyt on fakta. Kyllä jokainen joka on vähän kouluttautunut ja tietää laajemmin asioista, niin ei nämä ihmiset lähde toisia tuomitsemaan ulkonäön takia.
Ketään ei tule mollata heidän ulkonäön takia. Joten jos olet ylipainoinen, kerro heille jotka mollaavat, että ovat typeriä juntteja. Jos olet laiha, niin kerro heille jotka mollaavat, että ovat typeriä juntteja.
Ollaan tässä kehorauha-kampanjassa yhdessä, eikä toisiamme vastaan.
Kouluttautuminen ei liity siihen, onko ihminen juntti vai ei. Se, että haukkuu toisia narsisteiksi tyhmiksi junteiksi, kertoo henkilön olevan itse juuri sitä.
Lääkärin tehtävä on ohjeistaa terveille elämän tavoille. Milloin ootte viimeksi nähneet lihavan lääkärin? Aivan niin, en minäkään muista.
En oo kuullu hirveän usein että lihavien haukkuminen tuomittais,päin vastoin, se oikeutetaan lähes aina "terveydellisillä syillä ", "minä vain autan ja yoimin oikein,sinä et". Tosi paljon varsinkin vanhemmat naiset arvostelee , tai enemmän kun hoikempia.
Olen hoikka eikä minua ainakaan ole koskaan haukuttu tai arvosteltu ulkonäköni takia. Joku on saattanut kommentoida jotain tyyliin syötkö mitään kun olet niin hoikka, mutta miksi ihmeessä siitä suuttuisin? Olen vain nauranut että todellakin syön 😀
No minä kuulen ylipainoisilta usein "olet niin laiha että tuulen mukaan lähdet", "miehet tykkää kun on mistä ottaa kiinni" ai mulla on mies, "söisit enemmän", syö sinä tämä kakku kun otin liikaa jne. Entä jos sanoisin takaisin jotain siitä ylipainosta ?