Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka ovat tämän viikon ? Ke, to ja pe "kipeinä"?

Vierailija
26.12.2023 |

Minä en viitsinyt tuhlata palkallisia lomapäiviä vaan säästin niitä kesään, haluan kuitenkin pitää joululoman uuden vuoden yli.

Joten saikutan huomenna, torstaina ja perjantaina.

Näin minulle tulee melkein 1.5 viikon "joululoma", kun nuo joulupyhätkin sattuivat noin hyvin arjeksi.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kertoo luonteestaan oleellisen tällä aloituksella. Laiska ja itsekäs. 

Ei vaan älykäs. Tyhmä paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Vierailija
22/33 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä menen töihin. Ke, to, pe ja la. Ei mulla mitään joululomaa ole, mutta oli mulla 2pv vapaata tässä jouluna, se on aika hyvin moneen työkaveriin verrattuna. Ja uusi vuosi vapaa.

Onneksi pidän mun työstä ja sinne on ihan kiva mennä. Vaihtaisin työpaikkaa tai alaa, jos töihinmeno olisi niin vastenmielistä, että pitäisi valehdella olevansa kipeänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolling Saruman

Vierailija
24/33 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasloman ensimmäinen päivä pitäisi aina ja kaikilla olla palkaton ja aina todistus että on oikeasti sairas, esimerkiksi krapula ei sairaus vaikka jäisi kotiin mutta ei pitäisi palkkaa maksaa 

Vierailija
25/33 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suorastaan haluan mennä töihin aina näinä päivinä kun muut ovat poissa touhottamasta. Sama kesälomien aikaan. Ihana nauttia hiljaisuudesta, kun kaikki muut ovat pois heinäkuussa. Miksette nautiskele näistä päivistä kuten minä?

Vierailija
26/33 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena otsikon kysymykseen, en tee noin. Minulla on moraali. Ja mielekäs sekä merkityksellinen työ, jonka haluan hoitaa hyvin. 

Vierailija
27/33 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noup, haluan mennä töihin.

Mitä teet työksi?

Verkkokaupan työntekijä.

Vierailija
28/33 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tuollaiset lusmut ja laiskurit saa olla töissä, meitä kunnollisia ihmisiä ei palkata. Ap toki on kenties trolli, mutta tuollaisia lusmuja kyllä on. Itse olisin voinut olla töissä vaikka koko joulun. 

Työtön

Vierailija
29/33 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä suorastaan haluan mennä töihin aina näinä päivinä kun muut ovat poissa touhottamasta. Sama kesälomien aikaan. Ihana nauttia hiljaisuudesta, kun kaikki muut ovat pois heinäkuussa. Miksette nautiskele näistä päivistä kuten minä?

Täällä sielunsisko! Rakastan olla töissä yleisinä loma-aikoina, kuten heinäkuussa, joulun välipäivinä ja hiihtolomaviikolla. Hiljainen työpaikka. Kahvihuoneessa tauonvietto omassa rauhassa vaikka lehteä lukien. Yleensä siellä vallitsee kauhea papatus. Saan keskityttyä työhöni paljon paremmin kun koko ajan ei puhelin pirise ja ovelle koputella. Saan paljon enemmän aikaiseksi. Päivän päätteeksi lähden töistä tyynellä mielellä sen sijaan, että olisin väsynyt ja kuormittunut kuten tavallisesti. Parasta aikaa olla töissä, odotan suorastaan aina etukäteen. Lomat pidän sitten muina aikoina, esim. nyt on tammikuulle kaksi viikkoa lomaa tiedossa, saa aloittaa vuoden pehmeästi ja voimia keräten. 

Vierailija
30/33 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan hyvä ottaa nyt saikkua, lapsilla ei ole koulua, on aikaa perheelle. Sitten sitäkin latautuneempana töihin ensivuonna.

Vierailija
31/33 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari vai somali? 

Vierailija
32/33 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen etänä, työpaikalla ei kuitenkaan tapahdu yhtään mitään kun suurin osa on lomalla tai muuten poissa ja asiakkaatkin koostuu yrityksistä joissa on varmasti sama tilanne.

Käytännössä ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin läppäri avata ja pari kertaa vilkaista sähköpostit päivän mittaan ja sinne ei kuitenkaan tule mitään mihin pitäisi heti reagoida.

Sama, meillä jonkun pitää aina "päivystää" ja se olen minä joka vuosi erittäin mielelläni. Olo on kuin vapaalla mutta saa palkan. Pari hassua sähköpostia saattaa tulla välipäivinä. Olen kotona enkä muutenkaan lähtisi reissuun. Teen mielelläni etätöitä. Herään 5 min. ennen työajan alkua.

Vierailija
33/33 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina toivon, että itsekkään pinnarit jäisivät joskus kiinni. Ei oma moraali kestäisi töistä pinnaamista.