Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään hiihtolenkillä aikuinen mies lorotteli sukset jalassa ihan ladun viereen.

Vierailija
26.12.2023 |

Kun lapsen kanssa hiihdettiin siitä ohi. Kyllä vähän ihmettelin näkyä. Olin käskenyt lasta vielä käymään vessassa ennen hiihtämään lähtöä. 

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä pissaavia setämiehiä näkee yllättävän usein. Kai siinä iässä alkaa olla pissaongelmia. Sitä en tajua että miksi ei voi mennä piiloon. Kerran yks äijä lenkkipuvussa kusi sellaiseen "sähkökaappiin" tai mikä nyt onkaan. Silloin oli pakko kysyä että miksi herra ei voi vaan lorotella maahan. Joskus ihmetellyt myös että miksi kännisten pitää kusta kadulla talon seinään eikä pelkästään maahan.

Yksi ongelma on siinä, että me näemme vain ne harvat, jotka tekevät tuota julkisesti. Sitä suurinta osaa, joka menee diskriitisti sivummalle me emme näe= heitä ei ole.

Vierailija
62/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele jos olis ollutkin nainen, niin olis latujen väliin kyyristynyt! Siinä vasta näky olis ollut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mits se vessassakäynti ennen hiihtoa auttaa? Mun hiihtolenkit on monesti 30-40km ja joskus on pakko käydä pusikossa, vaikka olisinkon köynyt vessassa ennen lähtöä..

Vierailija
64/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele jos olis ollutkin nainen, niin olis latujen väliin kyyristynyt! Siinä vasta näky olis ollut!

Näky olisikin ollut se, jos nainen käyttäisi transmiehille tarkoitettua seistenvirtsaamis-välinettä housut ylhäällä. Tosin silloinhan tätä naista saatettaisiin epäillä transnaiseksi.

Vierailija
65/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näky olisikin ollut se, jos nainen käyttäisi transmiehille tarkoitettua seistenvirtsaamis-välinettä housut ylhäällä. Tosin silloinhan tätä naista saatettaisiin epäillä transnaiseksi.

Tuohan olisi kötevä väline kesäisin, ei tartte punkkeja pelätä mättäällä. 

Vierailija
66/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen harkinnut jonkin urinaalin hankkimista, ihan keille vain retkeilijöille näitä markkinoidaan. Hygieniapuoli vain vähän arveluttaa, pitäisi se kouru aina saada huuhdeltua kunnolla.

Ja virtsaamistarve on ihan normaalia ja voi yllättää aika monetkin meistä kesken ulkoilun, mutta on huomaavaista siirtyä hiukan syrjemmälle.

Vierailija
67/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kiire jäisellä pippelillä pisulle.

Vierailija
68/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pystyisin tarvittaessa olemaan vuorokauden virtsaamatta ja olen jo 44-vuotias.

Sinun kannattaa käydä urologilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän