Tänään hiihtolenkillä aikuinen mies lorotteli sukset jalassa ihan ladun viereen.
Kun lapsen kanssa hiihdettiin siitä ohi. Kyllä vähän ihmettelin näkyä. Olin käskenyt lasta vielä käymään vessassa ennen hiihtämään lähtöä.
Kommentit (68)
Ajattele jos olis ollutkin nainen, niin olis latujen väliin kyyristynyt! Siinä vasta näky olis ollut!
Mits se vessassakäynti ennen hiihtoa auttaa? Mun hiihtolenkit on monesti 30-40km ja joskus on pakko käydä pusikossa, vaikka olisinkon köynyt vessassa ennen lähtöä..
Vierailija kirjoitti:
Ajattele jos olis ollutkin nainen, niin olis latujen väliin kyyristynyt! Siinä vasta näky olis ollut!
Näky olisikin ollut se, jos nainen käyttäisi transmiehille tarkoitettua seistenvirtsaamis-välinettä housut ylhäällä. Tosin silloinhan tätä naista saatettaisiin epäillä transnaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näky olisikin ollut se, jos nainen käyttäisi transmiehille tarkoitettua seistenvirtsaamis-välinettä housut ylhäällä. Tosin silloinhan tätä naista saatettaisiin epäillä transnaiseksi.
Tuohan olisi kötevä väline kesäisin, ei tartte punkkeja pelätä mättäällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen harkinnut jonkin urinaalin hankkimista, ihan keille vain retkeilijöille näitä markkinoidaan. Hygieniapuoli vain vähän arveluttaa, pitäisi se kouru aina saada huuhdeltua kunnolla.
Ja virtsaamistarve on ihan normaalia ja voi yllättää aika monetkin meistä kesken ulkoilun, mutta on huomaavaista siirtyä hiukan syrjemmälle.
Tuli kiire jäisellä pippelillä pisulle.
Vierailija kirjoitti:
Itse pystyisin tarvittaessa olemaan vuorokauden virtsaamatta ja olen jo 44-vuotias.
Sinun kannattaa käydä urologilla.
Yksi ongelma on siinä, että me näemme vain ne harvat, jotka tekevät tuota julkisesti. Sitä suurinta osaa, joka menee diskriitisti sivummalle me emme näe= heitä ei ole.