Tänään hiihtolenkillä aikuinen mies lorotteli sukset jalassa ihan ladun viereen.
Kun lapsen kanssa hiihdettiin siitä ohi. Kyllä vähän ihmettelin näkyä. Olin käskenyt lasta vielä käymään vessassa ennen hiihtämään lähtöä.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä ennemmin maahan kusen kuin housuun.
Mutta toiminnan suorittamisella on muitakin vaihtoehtoja kuin siihen mistä ihmiset kulkee. Jos jaksaa hiihtää, jaksaa kyllä mennä muutaman metrin sivuun puun taakse.
Nämä ladulle/ladun viereen kusijat on samanlaisia kuin julkisilla paikoilla kusijat tai koiransa postilaatikoiden eteen, taloyhtiön pihakäytäville yms koiransa kusettavat ihmiset - itsekkäitä typeryksiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Eikö aikuiset ihmiset osaa käydä wc:ssä?
Niin sitä minäkin ajattelin. Tai edes mennä vähän kauemmaksi. Lapsikin ihmetteli. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Eikö aikuiset ihmiset osaa käydä wc:ssä?
Niin sitä minäkin ajattelin. Tai edes mennä vähän kauemmaksi. Lapsikin ihmetteli. Ap.
Itse ainakin pystyn sen verran suunnittelemaan tekemisiäni, ettei tarvitse puskassa käydä tarpeilla.
Kipapyöräilijät kusee vauhdista kadulle
Vierailija kirjoitti:
Itse olen monesti kotoa käsin ikkunasta katsellut, kun miehet kusee bussipysäkille, joka on meidän talon vieressä.
Kyllä naisetkin kusis jos se olis yhtä helppoa 😅
Ei. Meillä normaaleilla naisilla on sentään käytöstavat.
Neanderilainen hiihtoniilo siinä vain merkitsi reviiriään.
Vierailija kirjoitti:
Tosimies kusee mihin haluaa.
Tämän takia tosimiehen luona ei kukaan viitsi käydä edes kylässä kun kusi haisee jo eteisessä.
Mitä asia meille kuuluu? Olisit hänelle itse heti maininnut asiasta: On tahditonta..
Hätä ei lue lakia! Näin kerran keskellä päivää siististi pukeutuneen herran vetävän housut alas keskellä kaupunkia ja pas.kantavan johonkin ikkunasyvennykseen.
Urheillessa tulee juotua paljon, ja miksei sitten siinäkin voi tulla överit. Ehkä myös aamukahvi ennen suoritusta voi lisätä läpivirtausta - kahvihan on diureetti. Sinne menee sitten arvokkaat urheilujomoan mineraalit :D
PItkillä hiiihto-, juoksu- ja pyöräilymatkoilla tulee siis virtsaamistarve. On tietenkin vaikea suositella ihan ladulle tai ladun viereen kuseksimista, toisaalta jos metsä on luminen ja maasto hankala hiihdeltävä niin on mahdollista että vaikka hiihtelisi kauemmaskin (tai vähän lumen aikana rämpisi) niin kyllä joku tarkkasilmäinen tenava bongaa. Silti kyseessä ei ole sukupuolisiveyden loukkaus jos jossain metsän puiden välissä näkyy mies toimittamassa asiaansa puuta vasten, mutta kyllä siitä vauvikselle saa avautua. Lenkkeillessä ja pyöräillessä on ehkä helpompi etsiä näkösuoja.
Olut on kahvin tavoin diureetti ja olutpöhnä aiheuttaa tiettyä käytöksen mutkattomuutta. Siksi aamuyöstä näkyy kuseksivia äijiä, ja aamulla haisevia porttikäytäviä. Koirat sitten jättävät omat terveisensä, kesäkaudell niitä jälkiä joudutaan välillä h huuhtomaankin. Eikä pikku pissaliisat ole aivan syyttömiä hekään,
Kyllähän tuo on ripaska ja pissihätä iskenyt kesken hiihtolenkin. Samoin kesken pyörä- ja juoksulenkin. Esim. hiihtolenkillä olen porkannut kauemmaksi umpihankeen pensaan tai puun taakse tarpeilleni. Mielelläänhän sitä kotiin säästelisi, vaan joskus hätä tulee suunnittelematta. Tarpeiden päälle olen potkinut suksilla lunta ja sulan maan aikaan peittelen kikkareet lehdillä, oksilla tms. Ei oo vaikeeta. N46
Joskus on oikein ripuli iskenyt kesken urheilusuorituksen. Jos on metsässä (tai melkein missä vaan), niin eipä siinä auta, kun äkkiä vetää housut kinttuun.
Ja vähemmän vaikkapa poliisin sakoista on haittaa, kun könsästä housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukset jalassa!? Olisiko pitänyt ottaa sukset pois ennen virtsaamisaktiviteettia?
Olisi voinut hiihtää vähän kauemmaksi siitä ladulta.
Menee lunta monoon, voi voi voi vilustus. Olisit sanonut että pieni on, ei kannata näytellä.
Mopoiässä joskus ysärillä mentiin hiihtämään. Nähtiin kun sellainen pieni ja pyöreä, olisiko ollut joku päälle 30 v nainen oli kyykyssä ja sen näkösuojapuska oli meihin nähden väärällä puolella. Kun nainen nousi ylös nähtiin sellainen kolmion muotoinen puska. Vielä muutamana iltana ennen nukkumaan menoa muistelin että oli tädillä nätti pipo ja punaiset posket. M
Kesällä kerääntyy kaljottelevia porukoita puistoihin. Porukoissa on miehiä ja naisia. Kusihädän tullessa mennään puskan taakse, jos sellainen on lähellä, muuten jonkun metrin päähän. Siellä ovat naiset pylly paljaana laskemassa paineita ja miehet heittämässä kepillistä. On aivan normaalia ilman turhia ujosteluita.
Sipoonkorven kanssalispuistoon paskotaan ja kustaan myös ihan minne sattuu
Tosimies kusee mihin haluaa.