Tänään hiihtolenkillä aikuinen mies lorotteli sukset jalassa ihan ladun viereen.
Kun lapsen kanssa hiihdettiin siitä ohi. Kyllä vähän ihmettelin näkyä. Olin käskenyt lasta vielä käymään vessassa ennen hiihtämään lähtöä.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä ennemmin maahan kusen kuin housuun.
Mitä jos mieluummin pidättäisit kunnes pääset vessaan. Joku ongelma pitää alakerrassa olla jos ei pysty hiihtolenkkiä vetämään kusematta ladulle.
Vierailija kirjoitti:
Näitä pissaavia setämiehiä näkee yllättävän usein. Kai siinä iässä alkaa olla pissaongelmia. Sitä en tajua että miksi ei voi mennä piiloon. Kerran yks äijä lenkkipuvussa kusi sellaiseen "sähkökaappiin" tai mikä nyt onkaan. Silloin oli pakko kysyä että miksi herra ei voi vaan lorotella maahan. Joskus ihmetellyt myös että miksi kännisten pitää kusta kadulla talon seinään eikä pelkästään maahan.
----------------------------------
Koska mitä korkeammalla käyntikortti ylettää, sitä korkeammalla laumassa on. Oikeasti en tiedä, mutta luulen syyn tulevan melko syvältä dna:sta. :)
Olen mies ja kun mietin, niin itsekin katson jonkun "tolpan" tms koska se nyt on jotenkin luontevampaa, kun on joku maalitaulu. En osaa sanoa syytä. Miksi nainen yleensä menee johonkin piiloon pissalle, vaikkei katsojia olisi lähimaillakaan? Esimerkiksi umpimetsässä marjaretkellä. Se paikka, missä hätä tulee ei koskaan kelpaa, vaan nainen katsoo "sopivamman" jostain mättäiden välistä.
On mulla ollut uroskoiriakin ja oppiihan sen hyvin näkemään ja arvaamaan ennakolta, mihin lumikökölle tms seuraava merkki laitetaan. Ne paikat eivät valikoidu sattumanvaraisesti edes reiteillä, jossa mikään koira ei ole kulkenut vaikka sen aurauksen jälkeen mikä lumipaakut on jättänyt.
Ja vanhemmiten tulee eturauhasvaivoja ja virtsaaminen tihentyy, eikä aina voi odotella edes varttia päästäkseen sopivampaan paikkaan. Housuun en laske, vaikkei paikka olisikaan kaikkien mielestä sopivin.
Itse pystyisin tarvittaessa olemaan vuorokauden virtsaamatta ja olen jo 44-vuotias.
Ainakin kaupungeissa on hiihtolatujen lähtöpaikoilla usein vessa.
Mulle opetettiin jo lapsena, että tytöt pidättää, poikien ei tarvitse. Muistan eräänkin pitkän kauppareissun, kun veljet saivat pissata auton renkaaseen ja äiti ihaili suureen ääneen. Minun piti kärvistellä hädässä, kunnes löydettiin huoltoasema ja sisävessa. Luulin äitini juttujen perusteella, että poikien on fyysisesti mahdotonta pidättää kun saivat pissiä minne sattuu, mutta ei se niin ole. Poikien ja miesten ei vaan tarvitse kestää minkäänlaista epämukavuutta hetkeäkään ja jopa heidän eritteensä ovat tosi cool.
No ei ole ok kusta ladulle! Tai ihan viereen. Pitäisi tuon nyt järjen sanoa. Lapset usein vielä kaatuilevat hiihtäessään, niin ompa kiva sitten.
Jo keski-ikäisellä miehellä voi olla eturauhasen liikakasvua. Tämä aiheuttaa virtsaamisvaikeuksia. Rakko ei tyhjene kuin osittain. Tämä aiheuttaa virtsarakon täyttymisen uudestaan nopeasti ja virtsaamistarpeen.
Monissa tutkimuksissa on sevinnyt, että miehen usein toistuvat ejakulaatiot voivat hillitä eturauhasen kasvua. Luonnollisinta on hoitaa asiaa usein toistuvilla yhdynnöillä naiskumppanin kanssa. Tällöin on kuitenkin riski, että mies voi väittää siemensyöksyn tulleen, vaikka ei olisi tullut. Miehen täytyy hoitaa asiaa myös usein toistuvalla masturbaatiolla. Jos naiskumppani epäilee, että mies välttelee tätä eikä todellisuudessa masturboi niin usein kuin väittää, on naisen puututtava asiaan. Nainen ottaa miehen peniksestä lujan määrätietoisen otteen ja tyydyttää miehen käsin. Miehen on sisäistettävä, että tilanteesta ei selviä ennen kuin sperma saadaan ulos.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen monesti kotoa käsin ikkunasta katsellut, kun miehet kusee bussipysäkille, joka on meidän talon vieressä.
Siinä täytyy olla siis jotain kiinnostavaa
Vierailija kirjoitti:
No ei ole ok kusta ladulle! Tai ihan viereen. Pitäisi tuon nyt järjen sanoa. Lapset usein vielä kaatuilevat hiihtäessään, niin ompa kiva sitten.
Hätä ei lue lakia
Vierailija kirjoitti:
Latu-Raimo
Raimokohtaus ladulla.
Kysymys: Haluatko nähdä sen miehen keltaisen vanan mieluummin ladun vieressä VAI sivussa jossa saatat ihailla luontoa? Kummassakin tapauksessa kauhistuu. Olisi kauhea astua metsässä jätökseen. Miten nämä asiat pitäisi hoitaa on hyvä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen monesti kotoa käsin ikkunasta katsellut, kun miehet kusee bussipysäkille, joka on meidän talon vieressä.
Siinä täytyy olla siis jotain kiinnostavaa
Kun on juonut jonkun oluttuopin ja menee bussilla kotiin niin jossakin vaiheessa alkaa vain odottaa, että pääsee bussista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Eli teidän mielestä tämä toiminta oli ihan ok? Entä jos kyseessä olisi ollut nainen?
Se riippuu mihin suuntaan se takapuoli on.
Nää julkisilla paikoilla kuseskelevat miehet on niiden äitien lapsia, jotka on pienenä pissatettu leikkipuistossa hiekkalaatikon reunalle, koska "mitä se haittaa, pojat on poikia" (ja äitit laiskoja viemään pissahätäistä lasta syrjemmälle).
Vierailija kirjoitti:
Jo keski-ikäisellä miehellä voi olla eturauhasen liikakasvua. Tämä aiheuttaa virtsaamisvaikeuksia. Rakko ei tyhjene kuin osittain. Tämä aiheuttaa virtsarakon täyttymisen uudestaan nopeasti ja virtsaamistarpeen.
Monissa tutkimuksissa on sevinnyt, että miehen usein toistuvat ejakulaatiot voivat hillitä eturauhasen kasvua. Luonnollisinta on hoitaa asiaa usein toistuvilla yhdynnöillä naiskumppanin kanssa. Tällöin on kuitenkin riski, että mies voi väittää siemensyöksyn tulleen, vaikka ei olisi tullut. Miehen täytyy hoitaa asiaa myös usein toistuvalla masturbaatiolla. Jos naiskumppani epäilee, että mies välttelee tätä eikä todellisuudessa masturboi niin usein kuin väittää, on naisen puututtava asiaan. Nainen ottaa miehen peniksestä lujan määrätietoisen otteen ja tyydyttää miehen käsin. Miehen on sisäistettävä, että tilanteesta ei selviä ennen kuin sperma saadaan ulos.
Eikös nykyään ole joitakin reseptilääkkeitäkin, joilla asia voidaan korjata? Ongelma voi johtaa siihen, että mies joutuu monta kertaa yössä käymään vessassa. Aiheuttaa jatkuvaa väsymystä.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on helppoa
Ennen sotia naiset hiihtivät paksu pitkä hame päällä. Jaloissa oli pitkät paksut villasukat. Tällöin kyykistyessä kaikki pysyi piilossa. Nykyisin on yksiosaisia hiihtopukuja, jotka vaativat jo melkoisen operaation pakottavan tarpeen osuessa.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Haluatko nähdä sen miehen keltaisen vanan mieluummin ladun vieressä VAI sivussa jossa saatat ihailla luontoa? Kummassakin tapauksessa kauhistuu. Olisi kauhea astua metsässä jätökseen. Miten nämä asiat pitäisi hoitaa on hyvä kysymys.
Voi peittää lumella, niin ei ole ihan näkösällä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin päästänyt kunnolla ladulle. Muut hiihtävät siitä päältä sitten. XD
Ethän sinä, Veeti, edes omista suksia.
Mitä uittua sitten teet ladulla.
Kun luonto kutsuu niin luonto kutsuu!