Tänään hiihtolenkillä aikuinen mies lorotteli sukset jalassa ihan ladun viereen.
Kun lapsen kanssa hiihdettiin siitä ohi. Kyllä vähän ihmettelin näkyä. Olin käskenyt lasta vielä käymään vessassa ennen hiihtämään lähtöä.
Kommentit (68)
Joko nostit syytteen siveettömästä käytöksestä ja lasten ahdistelusta?
Minä olisin päästänyt kunnolla ladulle. Muut hiihtävät siitä päältä sitten. XD
Sukset jalassa!? Olisiko pitänyt ottaa sukset pois ennen virtsaamisaktiviteettia?
Naapurin "Puukon veljelset" paskoivat hiihtoladulle.
Kyllä maalla on mukavaa!
Itse olen monesti kotoa käsin ikkunasta katsellut, kun miehet kusee bussipysäkille, joka on meidän talon vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Sukset jalassa!? Olisiko pitänyt ottaa sukset pois ennen virtsaamisaktiviteettia?
Olisi voinut hiihtää vähän kauemmaksi siitä ladulta.
Vierailija kirjoitti:
Joko nostit syytteen siveettömästä käytöksestä ja lasten ahdistelusta?
En, mutta kai vähemmästäkin voisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä vaivautuusi niin tekemään kun ladullekkin on ok pissata.
Sellasia ne hiihtäjät on, huutaa muille räkä poskella, ja esittelee vehkeitään.
Lapselle tuli pissahätä hiihtolenkillä niin kyllä me rämmittiin vähän kauemmaksi ladulta. Eipä olisi tullut mieleenkään pissattaa lasta ihan ladun viereen. Vähän kyllä ihmettelen jos aikuiset tekee tuota.
Jos sillä olisi ollut pitempi virtsaamis elin ja kovempi paine
niin helposti olisi parin, kolmen metrin päähän yltänyt virtsaamaan.
Ilmeisesti kyseessä oli suomalainen katkarapu kikkelin
omaava "mies" joka ei mihinkään muuhunkaan kykene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä vaivautuusi niin tekemään kun ladullekkin on ok pissata.
Miksi ladulle on ok pissata mutta ei kadulle?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole edes mitenkään harvinaista. Vissiin paljon eturauhasvaivoja mieshihtäjillä.
Aiheuttaako pakkasessa ulkoilu niitä?
Näitä pissaavia setämiehiä näkee yllättävän usein. Kai siinä iässä alkaa olla pissaongelmia. Sitä en tajua että miksi ei voi mennä piiloon. Kerran yks äijä lenkkipuvussa kusi sellaiseen "sähkökaappiin" tai mikä nyt onkaan. Silloin oli pakko kysyä että miksi herra ei voi vaan lorotella maahan. Joskus ihmetellyt myös että miksi kännisten pitää kusta kadulla talon seinään eikä pelkästään maahan.
Eli teidän mielestä tämä toiminta oli ihan ok? Entä jos kyseessä olisi ollut nainen?
Vierailija kirjoitti:
Näitä pissaavia setämiehiä näkee yllättävän usein. Kai siinä iässä alkaa olla pissaongelmia. Sitä en tajua että miksi ei voi mennä piiloon. Kerran yks äijä lenkkipuvussa kusi sellaiseen "sähkökaappiin" tai mikä nyt onkaan. Silloin oli pakko kysyä että miksi herra ei voi vaan lorotella maahan. Joskus ihmetellyt myös että miksi kännisten pitää kusta kadulla talon seinään eikä pelkästään maahan.
Missä iässä? Tämä kyseinen lorottelija näytti kolmekymppiseltä.
Hyi helvetti. Eikö aikuiset ihmiset osaa käydä wc:ssä?
No kyllä minä ennemmin maahan kusen kuin housuun.
Tämä ei ole edes mitenkään harvinaista. Vissiin paljon eturauhasvaivoja mieshihtäjillä.