Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähihoitajat

Vierailija
06.01.2007 |

hei! olen menossa opiskelemaan lähihoitajaksi ja kova halu olisi esim. vastaanottoon tai yleensä hoitoalalle toimistotehtäviin ja asiakaspalveluun. Onko kuinka mahdollinen haave? Alla mulla on kyllä jo merkonomin tutkinto... Pääseekö kuinka helposti töihin ja esim. kesätyöt onko kyseisissä paikoissa mahdollisia? Missä kaikkialla tarvitaan tälläista toimistoväkeä? Antakaa esimerkkejä missä olette työssä... Mikä mahtais olla järkevin suuntautumis vaihtoehto?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajia on mm. terveyskeskusten ajanvarauksessa, potilastoimistoissa yms.

Vierailija
2/11 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon muutaman kerran soitellut työpaikkoihin joihin esim. vainhankotiin joihin on haettu toimistovirkailijaa ja he ovat nimenomaan sanoneet ettei oikein pelkkä merkonomin tutkinto riitä vaan pitäis olla vielä lisäksi lh... vai olenko sitten ymmärtänyt ihan väärin? tuntuu hullulta lukea sh:ksi asti kun kumminkaan en haluaisi sitä hoitotyötä niin tehdä joten menisi monta vuotta " hukkaan" opiskelussa... onkos kellään muulla kokemusta ja/tai mielipidettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossahan jo tulikin muutama paikka joihin olis ehkä mahdollisuus

Vierailija
4/11 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitset vaan koulutusohjelmaksi sen josta valmistuu juuri vastaanottotyöhön.

Vierailija
5/11 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun koulu johon menen siellä ei ole kyseistä mahdollisuutta valita just sitä hallinnollista alaa ja koulut joissa se on ovat niin kaukana ettei mulla ole mahdollisuutta niihin hakea (perhesyyt) mut olisko esim. sairaanhoidon- ja huolenpidon koulutusohjelmat semmoista josta olis kyseisissa ammateissa seur. eniten apua?

Vierailija
6/11 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin johan on mainio pohja mm. em paikkoihin!

Vierailija
7/11 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kyllä ollenkaan järkevältä mennä lähihoitajakouluun jos paperitöihin haluaa.

Vierailija:

hei! olen menossa opiskelemaan lähihoitajaksi ja kova halu olisi esim. vastaanottoon tai yleensä hoitoalalle toimistotehtäviin ja asiakaspalveluun. Onko kuinka mahdollinen haave? Alla mulla on kyllä jo merkonomin tutkinto... Pääseekö kuinka helposti töihin ja esim. kesätyöt onko kyseisissä paikoissa mahdollisia? Missä kaikkialla tarvitaan tälläista toimistoväkeä? Antakaa esimerkkejä missä olette työssä... Mikä mahtais olla järkevin suuntautumis vaihtoehto?

Vierailija
8/11 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla on ainakin kaikista hoitajista pula, muusta en tiedä.

Vierailija
9/11 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti just puhui, että nyt on etelä-suomen monissa keskussairaaloissa kova pula tekijöistä, että heiltä houkutellaan lähihoitajaopiskelijoitakin duuniin. Ilmeisesti aika eri tilanne kuin joskus muutama vuosi sitten.

Mä tekisin ekaksi nyt vaan niin, että hakisin kovasti sellaisia duuneja, voisit jopa soitella ja pyytää tapaamista ja kysellä useammastakin paikasta, että mitä kannattaa opiskella, jos pitää lisää opiskella. Useimmat haluavat puhua työstään ihan mieluusti, joten luulisi sopivia kontakteja löytyvän.

Vierailija
10/11 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en myöskään ymmärrä tuota lähihoitajaksi opiskelua, jos selvästikin haluat sihteerin töihin.

Vierailija
11/11 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän suuntautuminen oli mielent-kriisi-päihdetyö