Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on suurin syy miksi moni miehistä ei saa naista

Vierailija
26.12.2023 |

Monille miehille romanttisten suhteiden aloittaminen voi olla haastavaa, ja yksi merkittävimmistä syistä on usein käytöstapojen puute. Epäkunnioittava käytös estää naisten kiinnostuksen heräämisen. Myös sosiaalisten taitojen ja keskustelutaitojen puute voivat vaikeuttaa miehen mahdollisuuksia luoda yhteyksiä. Taito osallistua mielenkiintoisiin keskusteluihin, kuunnella toista ja ilmaista itseään selkeästi ovat avainasemassa ihmissuhteiden rakentamisessa. Miehet, jotka kamppailevat näiden taitojen kanssa, voivat vaikuttaa epävarmoilta tai vaikeasti lähestyttäviltä.

Kommentit (271)

Vierailija
41/271 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullista jos tämä on ainoastaan miesten kohdalla ongelma. Useammalla ex-tyttöystävälläni on ollut vakavia puutteita käytöstavoissa, enkä usko sillä olevan suurtakaan vaikutusta heidän mahdollisuuksiin pariutua. Siis esim. ei osata pyytää anteeksi, ei osata tervehtiä, toisen solvaavaan nimittelyyn on matala kynnys, mennään juhliin alipukeutuneena eikä esittäydytä muille vieraille.

Siis minkä takia sinä olet hankkiutunut tekemisiin "useamman" tuollaisen naisen kanssa? Se vaatii paljon enemmän yritystä kuin miesten kohdalla, sillä miehissä on niin paljon kouluttamattomia, epäsosiaalisia ja vuorovaikutukseen kykenemättömiä yksilöitä kuin naisissa.

Ja jotenkin onnistut silti kaivamaan useita tuollaisia naisia esiin ja sitten vielä päivittelet, miten surullista on kun tuo ei ole miehille ongelma. Ihan kuin tuo ei liittyisi itseesi mitenkään. No, provoillessa tulee tuollaisia hassuja ajatusvirheitä.

Vierailija
42/271 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin tulee myöskään vastaan naista, joka osaisi keskustella. Kyllä ne parhaat keskustelut syntyy toisten miesten kanssa. 

Kyllä! Keskustelut pysyvät niin yksinkertaisina, että molemmat osapuolet pysyvät kärryillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/271 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin tulee myöskään vastaan naista, joka osaisi keskustella. Kyllä ne parhaat keskustelut syntyy toisten miesten kanssa. 

Kyllä! Keskustelut pysyvät niin yksinkertaisina, että molemmat osapuolet pysyvät kärryillä. 

Mistä miehet ja naiset edes keskustelisivat? Jos nainen on tyhjäpää äo 80, niin kyllä siinä keskustelun tasot on mallia salkkarit ja sukulaiset jne. Ei miestä ne naisen meikit ja käsilaukut kiinnosta.

Miehet keskustelevat autoista, punttisalista, liikunnasta, harrastuksista jne. Harva nainen näistä kykenee puhumaan, kun äo alhainen. Korkean äo:n omaavat naiset taas eivät puhu yleensä mitään, ovat vain passiivisagressiivisen näköisiä.

Minä olen tottunut puhumaan miesten kanssa politiikasta, sosiologiasta, ympäristöasioista, kulttuurista, taiteesta etenkin kirjallisuudesta. Mies joka änkkäisi jostain punttisalista ei todellakaan kiinnosta.

Vierailija
44/271 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies jonka keskustelutaitoja ja käytöstä naiset kehuvat. Mutta kuten he itse sanovat, olen mukava, miellyttävä ja hyväkäytöksinen, mutten tunnu oikealta tai eivät tunne minua kohtaa muuta kuin ystävyyttä.

Vierailija
45/271 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin öhöhöhö.

Filosofit ja kirjailijat tuppasivat aikoinaan olemaan miehiä. Jos naisilla olisi ollut jotain annettavaa niin eiköhän se olisi kelvannut.

Vierailija
46/271 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botti on korvannut naiset miehille mielekkäänä keskustelukumppanina.

Miettikää asiaa hetki.

Tämä on varmasti paras ratkaisu kaikille osapuolille. Naisille jää ne miehet, jotka osaavat kommunikoida elävä ihmisen kanssa, ja ne muut miehet saavat virtuaalikumppanin, johon ei tarvitse panostaa.

Ei teille jää kuin panomiehet.

Älähän nyt. Naisille jää ne miehet kyllä mutta aika nopeasti he huomaavat ettei monenkaan naisen tarjonta noille miehille ole lähimainkaan riittävällä tasolla.

Sama kun kuuromykkä olisi vaatimassa itselleen Charles Dickensiä

Vierailija
47/271 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet loukkaavat naisia, koska ovat todellisuudessa homoseksuaaleja. Tätä eivät voi itselleen myöntää ja vahvistavat kuvaa miehekkyydestään maskuliinisilla harrastuksilla ja puheilla. Ihmisen, joka on varma omasta seksuaalisuudestaan ei tarvitse tällaista tehdä.

Siksikö naiset ovat tällä palstalla haukkumassa miehiä? Koska ovat lesboja? Vahvistatte asiaa kirjoituksillanne?

Ei mikään kaukaa haettu teoria

Vierailija
48/271 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suhteista alkoi ennen , että pummattiin tupakkaa.  Nyt vain tupakoitsijoilla. Tarvii keksiä mitä nykyisin voisi pummata,

Niin varmaan sinut wt-piireissäsi.

Vierailija
49/271 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies jonka keskustelutaitoja ja käytöstä naiset kehuvat. Mutta kuten he itse sanovat, olen mukava, miellyttävä ja hyväkäytöksinen, mutten tunnu oikealta tai eivät tunne minua kohtaa muuta kuin ystävyyttä.

Kuinka moni näistä naisista herätti sinussa olon että tuossa olisi sinulle hyvä kumppani? Ja miksi?

Vierailija
50/271 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen vaan on huomannut etenkin deittipalstoilla, että todella monilta miehiltä puuttuu ne vuorovaikutustaidot. Ei osata keskustella. Just ehkä vastataan johonkin kysymykseen, mutta eipä sit itse kysytä vastavuoroisesti mitään

Vierailija
51/271 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tahdon hiljaisen naisen. Sellaisen Zen buddha mietiskelijän joka ei täyttäisi ilmaa pälpättmisellä. Hiljaisuus on täydellistä, mutta kun sitten sanotaan asioita vaan sanomisen takia on typerää. Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin silloin ainakin voisi olla hiljaa. Kaikki spekulointi ja sellanen on rasittavaa. Ja arvostelu. Olen nähnyt että moneisti arvostellaan kaikkea, kuten vaikka mitä TVssä joku pitää päällä. Siis aivan turhaa.

Vierailija
52/271 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä pinnalliset bimpot jotka  puhuu vain omasta itsestään,minä, minä ja meikeistään?

Vierailija
53/271 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein myös miehet jotka pahoinpitelevät naisia ovat miehiin kallellaan. 

Vierailija
54/271 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina päässyt tai joutunut, mitenkä vain ns. friendzonelle, jota moni kaverini ja ystäväni oleva naine on kertonut -kai enempi kiitokseksi kuin moitteeksi- sanomalla, että koska olen niin hyvän kuuntelija, empaattinen ja jolta voi tarpeen mukaan saada apua ja tukea, jota vielä edesauttaa sopiva koulutuskin, jota kautta voineet saada maksutta tai verraten edlullisesti palevluitam joita muutoin joutuneet ostamaan / hakemaan muualta ..... Kieltämättä paljon tämäkin mutta ei kuitenkaan sama asia kuin se, että olisin saattanut edetä parisuhteeseen sen yhden ja erityisen kanssa.    

No, et kai sinä tarvi kuin yhden, jonka kanssa klikkaa kun niin on tapahtuakseen? Sinulla on jo selvästi sellainen Sisäsiisti&hyvätapainen-sertifikaatti olemassa. Et ole ehkä tajunnut sitä. Jatka omana itsenäsi ja anna uuslukutaidottomien katsoa netistä pelivideoita ja iskemisvinkkejä jne. 

Vierailija
55/271 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin öhöhöhö.

Filosofit ja kirjailijat tuppasivat aikoinaan olemaan miehiä. Jos naisilla olisi ollut jotain annettavaa niin eiköhän se olisi kelvannut.

Osoitit tyhmyytesi kommentillasi. Mietipä, kannustettiinko tyttöjä aikoinaan kouluttautumaan tai antamaan maailmalle muuta kuin (poika)lapsia?

Ihan kuin joillain miehillä olisi jonkinlainen musta aukko sivistyksessä, kun puhumme kuuluisista filosofeista, kirjailijoista, runoilijoista jne. Eivät he huvikseen pelkästään miehiä olleet. Noloa, että Suomen koulutusjärjestelmä ei laita poikia oppimaan paremmin.

Vierailija
56/271 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ennemmin syy on rehellisyys. Nainen vaatii niin suuren valheiden verkon, ettei siihen rehti suomalaismies taivu. Amerikkalaiset upseerit ja hiekkaprinssit on omiaan suomineidoille.

Vierailija
57/271 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni näistä naisista herätti sinussa olon että tuossa olisi sinulle hyvä kumppani? Ja miksi?

Osa. Heidän kanssaan on tuntenut yhteenkuuluvuutta. Ajatukset, elämäntapa jne.

Vierailija
58/271 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. 

Sitten on myös jotain aivan kahjoja nais-ihmisiä, todistin eräissä kaverin juhlissa tilannetta (rennot juhlat, mutta istuttiin pöydän ääressä ja tää heebo ei tuntenut muita vieraita) niin se jätkä rupes sille naiselleen "Maija anna p****, mie läpsin sinuu kohta" ja tän tyylistä juttua. 

Ihan käsittämätöntä. Minkälainen tyyppi on tollasen heebon kanssa. Edes sana juntti ei riitä kuvaamaan tuon jätkän käytöstä.

Vierailija
59/271 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa. Heidän kanssaan on tuntenut yhteenkuuluvuutta. Ajatukset, elämäntapa jne.

Minäkin tunnen yhteenkuuluvuutta ystävieni kanssa, juurikin ajatukset ja elämäntapa jne. Mutta oliko sinulla siis jotain niitä naisia kohtaan muuta kuin ystävyyteen liittyviä tunteita ja jos oli niin miksi?

Vierailija
60/271 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä miehet ja naiset edes keskustelisivat? Jos nainen on tyhjäpää äo 80, niin kyllä siinä keskustelun tasot on mallia salkkarit ja sukulaiset jne. Ei miestä ne naisen meikit ja käsilaukut kiinnosta.

Miehet keskustelevat autoista, punttisalista, liikunnasta, harrastuksista jne. Harva nainen näistä kykenee puhumaan, kun äo alhainen. Korkean äo:n omaavat naiset taas eivät puhu yleensä mitään, ovat vain passiivisagressiivisen näköisiä.

Minä olen tottunut puhumaan miesten kanssa

Hahaa politiikasta. Esim pikkusiskoni on niin tyhmä, ettei edes tiedä kuka on Suomen pääministeri. Jos randomeilta naisilta kysyttäisiin politiikasta, niin 99% ei osaisi sanoa mitään asiasta. Pikkusiskoni ei edes tiennyt, missä Ukraina on, kun Ukrainan sota alkoi. 99% naisista kun on nääs wt-tyhjäpäitä äo 80 -mallisia. En usko, että missään teekkariopiskelijoiden saunaillassakaan naisten kanssa puhuttaisiin mistään tieteestä tai politiikasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi