Löysin varatun exäni eilen yöllä eräältä deittisivustolta
Enkä saanut enää nukutuksi kun v.tutti niin paljon sen nykyisen vaimon puolesta. Heillä on yhteinen lapsikin.
Selailin yöllä tylsyyksissäni sivustoa, joka ei siis ole Tinder vaan huomattavasti tuntemattomampi seuranhakukanava. Siellä tuli vastaan ex kuvalla, jota en hänestä ole ennen nähnytkään, eikä samaa kuvaa ole muualla hänen someissaan. Hän mainosti profiilissaan myös instagramiaan, joka sekin oli tehty selvästi salassa vaimolta, koska nimeksi oli keksitty tyyliin atyuiopjn, ja yllättäen privaatiksi asetettu.
Tämä löytö ei tosin yllättänyt, sillä tuon samainen ex jäi seurusteluaikanamme kiinni siitä, että oli tuolla samaisella sivustolla seuraa etsimässä. Ei siis näköjään ole muuttunut miksikään, vaikka ikää on tullut 15 vuotta lisää.
Olin hereillä vielä aamuviideltä kun ahdisti niin paljon. Siis ihan pelkästään nykyisen vaimonsa puolesta. Tuo vaimonsa on tosi miellyttävän oloinen ja fiksu, ja harmittaa että hänkään tuskin on tietoinen tästä. Jos olisi, eiköhän tuo miehensä olisi voinut mainostaa profiilissaan oikeaa instaansa, eikä jotain tekaistua?
Olen kuullut puhuttavan, ettei muiden parisuhteisiin tule puuttua eli tällaisessa tilanteessa pitäisi vaan antaa olla, mutta jos itse olisin tällaisessa tilanteessa, haluaisin että minulle siitä kerrottaisiin, olipa kertoja kuka tahansa. En nyt siis oikein tiedä, jätänkö asian sikseen vai pitäisikö tämä saada tuon vaimon tietoon.
Mitä te tekisitte...?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
MInullakin on tuollainen profiili vaikka olen varattu, unohdin salasanan niin en pääse kirjautumaan ja poistamaan profiilia, ja emäntä on tietoinen asiasta.
Hah hah hyvä selitys! Tsekkaat parhaimmat voisit sieltä sitten omaan käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten? Miehenä vastaisin, että ex on niin katkera, että on varmaan itse perustanut sen profiilin sinne miehen nimellä ja kuvalla.
Jos sä olet itse katkera jollekkin 15 vuoden takaisille tyttöystävillesi älä luule että kaikki muutkin ovat :D
Et tainnut ihan käsittää? Ei ole kyse siitä, onko joku katkera, vaan siitä, mitä sanotaan. Valehtelun ei luulisi olevan tuntomerkkien perusteella mikään ongelma tälle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Kumppanini petti ja ystävämme tiesi tästä. Oltiin oltu heidän kanssaan vuosia ystäviä. Eivät arvostaneet minua sen vertaa, että olisivat kertoneet totuuden minulle. Salasivat mihen touhut ja siten menivät hänen puolelleen. Liitto loppui ja niin loppui yhteydenpito näihin "ystäviin".
Mäkin kannatan ketkun äijän narauttamista. Itse kokenut tuon että ns.kaverit tiesivät mieheni pettävän minua, eivät vain halunneet/kehdanneet sekaantua. Miehestä tuli ex, samoin ns.kavereistani. Luulisi että lojaalius petettyä kohtaan (lapsiakin on) olisi merkinnyt jotain. Ehei, samassa ravintolapöydässä kpään ja salapnonsa kanssa viihtyivät.
Mitä se siellä yöllä tekee? Olisit käskenyt nukkumaan, yöllä nukutaan.
Linkki menemään uudelle vaimolle - on perseäijällä taas selittämistä 😂