Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin varatun exäni eilen yöllä eräältä deittisivustolta

Vierailija
26.12.2023 |

Enkä saanut enää nukutuksi kun v.tutti niin paljon sen nykyisen vaimon puolesta. Heillä on yhteinen lapsikin.

Selailin yöllä tylsyyksissäni sivustoa, joka ei siis ole Tinder vaan huomattavasti tuntemattomampi seuranhakukanava. Siellä tuli vastaan ex kuvalla, jota en hänestä ole ennen nähnytkään, eikä samaa kuvaa ole muualla hänen someissaan. Hän mainosti profiilissaan myös instagramiaan, joka sekin oli tehty selvästi salassa vaimolta, koska nimeksi oli keksitty tyyliin atyuiopjn, ja yllättäen privaatiksi asetettu.

Tämä löytö ei tosin yllättänyt, sillä tuon samainen ex jäi seurusteluaikanamme kiinni siitä, että oli tuolla samaisella sivustolla seuraa etsimässä. Ei siis näköjään ole muuttunut miksikään, vaikka ikää on tullut 15 vuotta lisää.

Olin hereillä vielä aamuviideltä kun ahdisti niin paljon. Siis ihan pelkästään nykyisen vaimonsa puolesta. Tuo vaimonsa on tosi miellyttävän oloinen ja fiksu, ja harmittaa että hänkään tuskin on tietoinen tästä. Jos olisi, eiköhän tuo miehensä olisi voinut mainostaa profiilissaan oikeaa instaansa, eikä jotain tekaistua?

Olen kuullut puhuttavan, ettei muiden parisuhteisiin tule puuttua eli tällaisessa tilanteessa pitäisi vaan antaa olla, mutta jos itse olisin tällaisessa tilanteessa, haluaisin että minulle siitä kerrottaisiin, olipa kertoja kuka tahansa. En nyt siis oikein tiedä, jätänkö asian sikseen vai pitäisikö tämä saada tuon vaimon tietoon.

Mitä te tekisitte...?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jtk nimettömänä kuvakaappauksen kera nykyiselle tiedoksi. Mutta niin ettet vaan itse joudu asiaan sotkeutumaan. Vaimon kuuluu tietää. Minä ainakin haluisin. 

Vierailija
2/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jo olla ja jatka omaa elämääsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysit = Googletit tai muuten ihan etsimällä etsit. 

Vierailija
4/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInullakin on tuollainen profiili vaikka olen varattu, unohdin salasanan niin en pääse kirjautumaan ja poistamaan profiilia, ja emäntä on tietoinen asiasta.

Vierailija
5/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulostat tms. ja lähetät nimettömänä vaimolle. 

Vierailija
6/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInullakin on tuollainen profiili vaikka olen varattu, unohdin salasanan niin en pääse kirjautumaan ja poistamaan profiilia, ja emäntä on tietoinen asiasta.

Tuossa tapauksessa ei edes haittaisi vaikka joku kertoo profiilistasi emännällesi. Eli ap laita tietoa exäsi vaimolle. Vaikka nimettömänä. 

Vierailija
7/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jonkun deittiprofiilia voi googlettaa kun sivustoa ei voi edes selata ilman kirjautumista? Katsoin vain lähialueiden suht omanikäisiäni miehiä ja ex tuli vastaan koska osuu kategoriaan. Mikä ihme tässä nyt oli?

Ap

Vierailija
8/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinä sen löysit, niin exän nyksäkin voisi sen löytää. Helpotat vaan häntä kertomalla. 

Vierailija
9/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä vaimolle, mutta juhlapyhien/loman jälkeen. Ihan todella p---stä saada tällaisia uutisia ja joutua katsomaan miestä 24/7.

Vierailija
10/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin kyllä. Nimettömänä toki, tekaiset vaikka jonkun sähköpostin. Ja toki todisteet myös. 

Vierailija
11/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pane tietoa ex nyx. 

Vierailija
12/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy varmaan päiväys milloin exäsi on käynyt viimeksi treffisivuilla. Siitä voi päätellä jotain.

Vierailija
13/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua ahdistukseesi. Miten pystyt edes elämään kun exäsi löytyminen deittisivustolta jo ahdistaa? Vai etkö vaan välitä esimerkiksi siitä faktasta että päivittäin kuolee parikymmentätuhatta ihmistä nälkään?

Vierailija
14/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsivä löytää

Vierailija
15/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh. Kyllä varmasti löytyisi keinot profiilin poistoon jos halua olisi. Salasanan palautus tai yhteydenotto sinne asiakaspalveluun nyt ekana tulee mieleen.

Vierailija
16/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulostat tms. ja lähetät nimettömänä vaimolle. 

Tää on muuten paljon anonyymimpi ja sitä kautta turvallisempi kuin jollain sähköpostilla lähetetty. Hyvin ajateltu.

Vierailija
17/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisitte?

L O L 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
18/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä monisuhteisilla ei ole ap:n lailla toimintakykyä halvannuttavia ja elämää riepovia ongelmia. 

Älä ole kuin ap. 

Vierailija
19/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae apua ahdistukseesi. Miten pystyt edes elämään kun exäsi löytyminen deittisivustolta jo ahdistaa? Vai etkö vaan välitä esimerkiksi siitä faktasta että päivittäin kuolee parikymmentätuhatta ihmistä nälkään?

Hienoa että sinä autat nälkää näkeviä. Vai autatko? Joko olet 20v täyttänyt niin korni vertaus...

Vierailija
20/46 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten trolli voikin olla näin tylsä 🙉🙉🙉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi