Löysin varatun exäni eilen yöllä eräältä deittisivustolta
Enkä saanut enää nukutuksi kun v.tutti niin paljon sen nykyisen vaimon puolesta. Heillä on yhteinen lapsikin.
Selailin yöllä tylsyyksissäni sivustoa, joka ei siis ole Tinder vaan huomattavasti tuntemattomampi seuranhakukanava. Siellä tuli vastaan ex kuvalla, jota en hänestä ole ennen nähnytkään, eikä samaa kuvaa ole muualla hänen someissaan. Hän mainosti profiilissaan myös instagramiaan, joka sekin oli tehty selvästi salassa vaimolta, koska nimeksi oli keksitty tyyliin atyuiopjn, ja yllättäen privaatiksi asetettu.
Tämä löytö ei tosin yllättänyt, sillä tuon samainen ex jäi seurusteluaikanamme kiinni siitä, että oli tuolla samaisella sivustolla seuraa etsimässä. Ei siis näköjään ole muuttunut miksikään, vaikka ikää on tullut 15 vuotta lisää.
Olin hereillä vielä aamuviideltä kun ahdisti niin paljon. Siis ihan pelkästään nykyisen vaimonsa puolesta. Tuo vaimonsa on tosi miellyttävän oloinen ja fiksu, ja harmittaa että hänkään tuskin on tietoinen tästä. Jos olisi, eiköhän tuo miehensä olisi voinut mainostaa profiilissaan oikeaa instaansa, eikä jotain tekaistua?
Olen kuullut puhuttavan, ettei muiden parisuhteisiin tule puuttua eli tällaisessa tilanteessa pitäisi vaan antaa olla, mutta jos itse olisin tällaisessa tilanteessa, haluaisin että minulle siitä kerrottaisiin, olipa kertoja kuka tahansa. En nyt siis oikein tiedä, jätänkö asian sikseen vai pitäisikö tämä saada tuon vaimon tietoon.
Mitä te tekisitte...?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisitte?
L O L 🤣🤣🤣🤣
No pitäähän sitä kysyä miten muut toimisi, kun ei itse oikein tiedä mitä tekisi! Mutta kiva kun toin iloa päivääsi x)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Anna jo olla ja jatka omaa elämääsi!
"Oma elämä" on mulle vielä mysteeri. Ehkä se joskus selviää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisitte?
L O L 🤣🤣🤣🤣
No pitäähän sitä kysyä miten muut toimisi, kun ei itse oikein tiedä mitä tekisi! Mutta kiva kun toin iloa päivääsi x)
Ap
Itse pyytäisin teidät kaikki ensi kevään XU-bileisiin Himokselle, meidän mökille, nussimaan.
Jaahas. Ap on edelleen niin mustasukkainen, että keksii jopa valheita.
Entäs sitten? Miehenä vastaisin, että ex on niin katkera, että on varmaan itse perustanut sen profiilin sinne miehen nimellä ja kuvalla.
Vierailija kirjoitti:
Anna jo olla ja jatka omaa elämääsi!
Naurattaa aina kun joku vetoaa tällaisissa tilanteissa "omaan elämään" eli kenenkään meistä ei pitäisi puuttua mihinkään vääryyksiin ellei ne kohdistu meihin itseemme. Se vasta itsekästä ja kusipäistä on...
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin itse tietää.
Mitäpä sinä et haluaisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Ap on edelleen niin mustasukkainen, että keksii jopa valheita.
Vaikka mä ongelmatapaus olenkin, niin onneksi sentään olen päässyt yli tästä 15 vuoden takaisesta muutaman vuoden kestäneestä parisuhteesta, jolloin olin alle 20-vuotias. Aika huolestuttavaa kyllä olisi, mikäli tätä suhdetta kaiholla muistelisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae apua ahdistukseesi. Miten pystyt edes elämään kun exäsi löytyminen deittisivustolta jo ahdistaa? Vai etkö vaan välitä esimerkiksi siitä faktasta että päivittäin kuolee parikymmentätuhatta ihmistä nälkään?
Hienoa että sinä autat nälkää näkeviä. Vai autatko? Joko olet 20v täyttänyt niin korni vertaus...
En auta.
Tuo vertaus oli vain esimerkki. En ymmärrä miten ihminen joka ahdistuu jo siitä, että exä ehkä pettää nykyistä puolisoaan, pystyy elämään sekuntiakaan ilman ahdistusta. Ehkä tuollaiset ihmiset ahdistuvat vain seksiasioista?
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten? Miehenä vastaisin, että ex on niin katkera, että on varmaan itse perustanut sen profiilin sinne miehen nimellä ja kuvalla.
Jos sä olet itse katkera jollekkin 15 vuoden takaisille tyttöystävillesi älä luule että kaikki muutkin ovat :D
Pidä KYYLÄ huoli vaan omista asioistasi!!!
Tälläistä Porvoosta tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae apua ahdistukseesi. Miten pystyt edes elämään kun exäsi löytyminen deittisivustolta jo ahdistaa? Vai etkö vaan välitä esimerkiksi siitä faktasta että päivittäin kuolee parikymmentätuhatta ihmistä nälkään?
Hienoa että sinä autat nälkää näkeviä. Vai autatko? Joko olet 20v täyttänyt niin korni vertaus...
En auta.
Tuo vertaus oli vain esimerkki. En ymmärrä miten ihminen joka ahdistuu jo siitä, että exä ehkä pettää nykyistä puolisoaan, pystyy elämään sekuntiakaan ilman ahdistusta. Ehkä tuollaiset ihmiset ahdistuvat vain seksiasioista?
Ihmiset ovat aina niin huolissaan mielenterveydestäni. Kyllä tässä yritetään pärjäillä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tälläistä Porvoosta tällä kertaa.
.niin onhan se ihan mahdoton ajatus että varattu etsisi salaista seuraa netissä . Mistä näitä satutätejä oikein tulee
Kumppanini petti ja ystävämme tiesi tästä. Oltiin oltu heidän kanssaan vuosia ystäviä. Eivät arvostaneet minua sen vertaa, että olisivat kertoneet totuuden minulle. Salasivat mihen touhut ja siten menivät hänen puolelleen. Liitto loppui ja niin loppui yhteydenpito näihin "ystäviin".
Jos suhteesta on niin kauan kuin kerrot olevan, kannattaisi pikkuhiljaa hakeutua jonnekin juttelemaan jos muistot henkilöstä vuonna nakki ja keppi saa APn valvomaan ahdistuksessa aamuviiteen...
Vierailija kirjoitti:
Jos suhteesta on niin kauan kuin kerrot olevan, kannattaisi pikkuhiljaa hakeutua jonnekin juttelemaan jos muistot henkilöstä vuonna nakki ja keppi saa APn valvomaan ahdistuksessa aamuviiteen...
Enhän minä siksi valvonut että olisin miettinyt minun ja tämän exän suhdetta vaan siksi että ahdisti hänen tekevän samoin vieläkin uudessa suhteessaan. Kai se sitten on jotenkin tosi erikoista murehtia vääryyksiä jotka kohdistuu muihinkin kuin itseen. Olen aina ollut tällainen.
Ap
Hyvä kysymys! En juuri kestäkään mitään, siksi käyn terapiassa ja aion kysyä myös jotain lääkitystä ahdistukseen, jahka nämä pyhät nyt loppuvat ja pääsee taas eteenpäin mielenterveyasioissa. Olen itse kohdannut tragedian ihan vasta ja siksi olen ehkä hieman yliherkkä. Toki aina olen halunnut suojella meitä naisia siltä mitä miehet selkämme takana puuhailevat. Siinä mielessä koen itseni hyväksi ihmiseksi, vaikka minussa paljon muita puutteita onkin.
Ap