Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Yhdysvalloissa jo lähes kaksi kolmasosaa alle 30-vuotiaista miehistä on sinkkuja.

Vierailija
26.12.2023 |

Heistä vain puolet vastasi jaksavansa etsiä seurustelusuhdetta tai edes satunnaista seksiä. Deittailevat ennemmin tekoälyn luomia botteja. Mitä tekee miehellä, jota ei luonto vie edes elävien naisten seuraan? Ei kai sellaisia miehiä kukaan kelpuuta yhtään mihinkään.

Kommentit (2022)

Vierailija
161/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi jokainen saa elää elämäänsä aivan niinkuin parhaaksi katsoo. Mitä useampi jättää ne muksut tekemättä niin sitä parempi maapallon kannalta. Täällä on muutenkin liikaa turhaa porukkaa elätettävänä.

Niin kumpa ne turhat jättäis tän homman väliin vs. sivistysvaltiot.

Vierailija
162/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat ihan itse paskoneet parisuhdemarkkinat ja ydinperheen. Uusfeminismi ja kaikki siihen liitännäinen voimaantumispaska on toiminut polttoaineena. Miksi ketään miestä enää kiinnostaisi investoida parisuhteeseen, kun suurella todennäköisyydellä nainen tulee tyytymättömäksi saatuaan ensin haluamansa (häät, pesänrakennus, lapset). Siinä vaiheessa jo perinteikkäästi alkaa vikojen etsiminen miehestä, ja somen ja informaation aikakaudella naiset kannustavat joukoittain toisiaan eroamaan mitä mitättömimmistäkin syistä sen sijaan että puolison vikoja siedettäisiin tai yritettäisiin paikata yhdessä.

Meillä oli netissä vauvaryhmä, joka perustettiin kun oltiin raskaana yhtä aikaa. Naisia oli useampi kymmenen siinä ryhmässä. Harva on enää lapsen isän kan

Kuka nyt itseään rupeaisi sairastuttamaan juomisella? Kai sitä nyt mieluummin eroaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenhä täytyy olla naisiakin ? vai onko ne moniaviollisissa suhteissa mormoonienkaa ?

Vierailija
164/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset osaavat itse ajatella, joten kasvatus ei vaikuta siihen, tuleeko hänestä feministi vai ei.

Et pysty vaikuttamaan tunne-elämääsi ja arvoihisi ajattelemalla. Ne syntyvät lapsena vuorovaikutuksessa vanhempiesi kanssa. Vähän voi koulu ja kaverit vaikuttaa siihen.

Aivan. Näin ja ihmettelin lapsena, miten monessa perheessä äiti oli palvelijan asemassa. Oma isä vahti jopa oman vaimon ja meidän lasten rahankäyttöä. Mitään ei saanut hankkia ilman isän lupaa, ei edes tarpeellisia asioita. Päätin silloin, että minua ei kohdella noin.

Vierailija
165/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satuin opiskelemaan parikymppisenä vuosikurssilla, jolla kaikki muut olivat nuoria miehiä. 

Kyllä heistä kaksi kolmasosaa oli sinkkuja, ja niin olin minäkin, nuori nainen. Asiassa ei ollut mitään traagista. Tekoälyn tai paperinukkekumppanien sijaan tapasimme toisiamme ja muita baareissa ja opiskelutapahtumissa. Vakiintuminen tapahtui siinä kolmenkympin jälkeen, eikä lehdelle soittelemaan jäänyt kukaan. Muutama on toki sittemmin eronnut ja osa löytänyt vielä uuden. 

Se on elämää, jota ei pääse kokemaan, jos katkeroituu ja hautautuu pikselityttöystävän kanssa kotiin. 

N45

Mitäs jos se pikselityttöystävä on parempi kuin elämä sun kaltaisen naisen kanssa?

Silloin saa valita pikselityttöystänän ja se on suotavaakin. Ehkäpä virtuaalinaisen lisäksi tehdään vielä bottilapsia, jolloin teille perheonnikin täyttyy :)

-eri

Vierailija
166/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satuin opiskelemaan parikymppisenä vuosikurssilla, jolla kaikki muut olivat nuoria miehiä. 

Kyllä heistä kaksi kolmasosaa oli sinkkuja, ja niin olin minäkin, nuori nainen. Asiassa ei ollut mitään traagista. Tekoälyn tai paperinukkekumppanien sijaan tapasimme toisiamme ja muita baareissa ja opiskelutapahtumissa. Vakiintuminen tapahtui siinä kolmenkympin jälkeen, eikä lehdelle soittelemaan jäänyt kukaan. Muutama on toki sittemmin eronnut ja osa löytänyt vielä uuden. 

Se on elämää, jota ei pääse kokemaan, jos katkeroituu ja hautautuu pikselityttöystävän kanssa kotiin. 

N45

Mitäs jos se pikselityttöystävä on parempi kuin elämä sun kaltaisen naisen kanssa?

Mahdottoman hankalaksi käy keskustelu, kun sitä olettaa, että toinen on normaali, eikä pixeleistä kiinnostuva oudokki. 

Sivusta eri

Vierailija
167/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi täällä Suomessa pitäisi kiinnostaa se, että yhdysvalloissa o paljon sinkkumiehiä. Niin kauan kun ne ei tänne tunge niin ongelmaa ei ole.

Kaikki siellä tapahtuvat ilmiöt tulee viiveellä tänne ja kaikkialle.

Kiinnostaa se siinä vaiheessa kun naapurin syrjäytynyt ja katkeroitunut incel potkaisee selkään niin että naisen lentää parikymmentä askelmaa alemmas kasvoilleen ja ihan vaan siitä syystä että on nainen ja tämä tyyppi on alkanut vihata heitä.

Vierailija
168/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ikisinkkumiehenä en tiedä mihin minä parisuhdetta tarvitsen, siksi minä olen sinkku. Olen ehkä liian itsenäinen kun osaan kaikki kotityöt ja elätän myös itseni joten en tarvitse naista elämääni. 

Jos en osaa jotain esim korjata autoa niin sitten maksan ja vien sen huoltoon.

T: onnellisesti ikisinkkumies

Vierailija
169/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä hameväkkee tarvii?

M46

Vierailija
170/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset osaavat itse ajatella, joten kasvatus ei vaikuta siihen, tuleeko hänestä feministi vai ei.

Et pysty vaikuttamaan tunne-elämääsi ja arvoihisi ajattelemalla. Ne syntyvät lapsena vuorovaikutuksessa vanhempiesi kanssa. Vähän voi koulu ja kaverit vaikuttaa siihen.

Aivan. Näin ja ihmettelin lapsena, miten monessa perheessä äiti oli palvelijan asemassa. Oma isä vahti jopa oman vaimon ja meidän lasten rahankäyttöä. Mitään ei saanut hankkia ilman isän lupaa, ei edes tarpeellisia asioita. Päätin silloin, että minua ei kohdella noin.

Sama. Lisäksi esim. serkkuni sanoi minulle, että "jos et silitä miehen paitoja, et ikinä saa miestä". Minä päätin, että en sitten todella haluakaan miestä. Mies voi palkata kodinhoitajan ja ostaa seksiä, minulla on ihan muut jutut elämässä meneillään, kun jonkun ukkelin paitojen silittämiset :D

Vierailija
171/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sitä hameväkkee tarvii?

M46

Seksi on ainoa asia mikä minulle tulee mieleen. 

T: onnellisesti ikisinkku 

Vierailija
172/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvapalstan yleisin sanontahan on: "Jätä se sika!"

Vierailija
173/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha ihan mahtavaa! Nauran kun miehet eivät pääse enää jatkamaan nimeään tyranniallaan.

Olette te akatkin noloja kun nimeätte jopa itsenne lapsenne isän nimellä. Miehet vihaavat tyttöjä koska he eivät jatka nimeä ja silti te tollot jatkatte itsenne sortamista ja luulette vielä olevanne hienoja vaimoja. Ihan maksullisia pyllistelijöitä olette.

Miehet eivät tee mitään akkojen eteen. Paitsi lyövät, pakottavat seksiin, vaativat poikia, ajavat omaa sukunimeään kuin te**oristit. Avatkaa jo ne silmänne ukkojen susimaisuudelle.

Vierailija
174/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi täällä Suomessa pitäisi kiinnostaa se, että yhdysvalloissa o paljon sinkkumiehiä. Niin kauan kun ne ei tänne tunge niin ongelmaa ei ole.

Kiinnostaa se siinä vaiheessa kun naapurin syrjäytynyt ja katkeroitunut incel potkaisee selkään niin että naisen lentää parikymmentä askelmaa alemmas kasvoilleen ja ihan vaan siitä syystä että on nainen ja tämä tyyppi on alkanut vihata heitä.

Ja edelleen. Se incelli olisi voinut muuttua aiemmin. Hän olisi voinut käydä terapiassa käsittelemässä ongelmiaan ja miettiä miksi hän ei ole normaali. Oliko kotona ongelmia, oliko koulussa vai kaveripiirissä. Sitten incelli on hyvä ja työstää asiansa kuntoon, muuttuu normaaliksi ja alkaa sen jälkeen seurustelemaan, mikäli sopiva kumppani osuu kohdalle ja jos luoja suo, niin saa perheen. Se kaikki on incellin ihan 100 % oma valinta. Hän valitsi vankilakierteen, hän itse. Hän olisi myös voinut terapoida itsensä kuntoon, mutta hän ei halunnut.

Vierailija
175/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin seksiä saa harrastaa vapaasti ilman papin aamenta joten ehkä siksi parisuhteeseen tai naimisiin ei haluta mennä kun sen seksin saa ilman mitään vakavaa suhdetta?

Vierailija
176/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisessä perhemallissa nainen on koiran alapuolella. Sen lisäksi nainen joutuu vääntämään itsensä korkkiruuville, että mies pysyy tyytyväisenä eikä ala kiristää rahalla. Kukaan ei halua elää sellaisessa epävarmuudessa.

Se voisi toimia, jos miehen palkka maksettaisiin naisen tilille ja nainen hoitaisi perheen raha-asiat. Mies saisi pientä taskurahaa.

Vierailija
177/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä nyt ymmärrät, ettei tuollaisesta miehestä olisi voinut edes tulla kumppania tai isää? Jos ei osaa käsitellä asioita muutoin kuin väkivallalla, on todellakin parempi pysytellä botin kanssa.

Vierailija
178/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin ei ole naisia eikä miehiä joten mitään ongelmaa ei ole.

Vierailija
179/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele. Ei entisaikoinakaan lapsia haluttu, niitä vaan syntyi. Moni ei silloinkaan halunnut parisuhdetta, mutta yhteisön painostus ja syyllistys, sekä vanhanpiian/pojan verotuksella ja naisia alistamalla miesten elätettäviksi ihmisiä pakotettiin lisääntymään. Siitähän siinä kaikessa oli kyse. Nykyään nuorilla on varaa kapinoida näitä valtarakenteita vastaan.

Vierailija
180/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä, että palstalla ei jenkkisomen sisällöstä tiedetä.

Toisaalta löytyy parikymppisten naisten vaatimuksia 666-miehistä - 6 jalkaa pitkä, kuusnumeroiset vuositulot ja 6 tuuman mela, etsitään elättäjää ja perinteistä, maskuliinista miestä ja toisaalta löytyy 30-40v naisten itkuvideoita missä valitetaan kun ei löydy miestä ja on kyllästytty olemaan yksin ja halutaan lapsia ja vakaa suhde, mutta kun on vaan kissat/koirat.

Miesten vastaavaa itkusisältöä tai vaatimuslistoja naisille ei löydy paljoakaan, joten mikä on?

Eihän tuo nyt koko kuvaa kerro, mutta antaa se jotain osviittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme